Gå til innhold

hadde dere godtatt dette?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

jeg har tidligere startet en tråd der jeg fortalte om situasjonen jeg spør om nå. Der min samboer på utdrikkningslag slikket krem av puppene til stripperen. Dette ble løyet om til meg, til jeg fant det ut og han bekreftet. Hendelsen var for ca et år siden. Hvordan hadde dere reagert om mannen deres slikket en annen på puppene? Jeg er helt knust. Lurer på om det er feil av mer å reagere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokoladebolle

Jeg hadde blitt forbannet :kjefte: Nei, det er ikke feil av deg å reagere på dette. Hvis han vil slikke andre jenter på puppene så bør han vurdere om han egentlig passer å være i et forhold. Kanskje singellivet hadde vært det rette for han?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikket krem av puppene til en stripper - Hvis du mener dette er grunn for å ende forholdet, så er du rimelig fintfølende.

Det var en ganske harmløs hendelse på et utdrikkningslag.

Jeg har sett kvinner på utdrikkningslag selge kyss for 10,-/stk - er det også utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Slikket krem av puppene til en stripper - Hvis du mener dette er grunn for å ende forholdet, så er du rimelig fintfølende.

Det var en ganske harmløs hendelse på et utdrikkningslag.

Jeg har sett kvinner på utdrikkningslag selge kyss for 10,-/stk - er det også utroskap?

Så du synes det er helt likt å susse noen som å slikke noen på puppene? Jaja ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Slikket krem av puppene til en stripper - Hvis du mener dette er grunn for å ende forholdet, så er du rimelig fintfølende.

Det var en ganske harmløs hendelse på et utdrikkningslag.

Jeg har sett kvinner på utdrikkningslag selge kyss for 10,-/stk - er det også utroskap?

Ja. Hvis man ikke har en avtale om å ha et åpent forhold, så er kyssing noe som mange regner som utroskap. Jeg mener at hvis man føler et behov for å kysse på andre mens man har et forhold så bør man tenke over om man passer å være sammen med en person.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Forøvrig må jeg si at jeg hadde slitt veldig med å finne ut at kjæresten hadde slikket på en fremmeds pupper mens han var sammen med meg. For meg representerer dette et annet verdisyn enn det jeg vil bo i hus med - både konseptet ha stripper på utdrikningslaget og gå til slike ytterligheter som her er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tidligere startet en tråd der jeg fortalte om situasjonen jeg spør om nå. Der min samboer på utdrikkningslag slikket krem av puppene til stripperen. Dette ble løyet om til meg, til jeg fant det ut og han bekreftet. Hendelsen var for ca et år siden. Hvordan hadde dere reagert om mannen deres slikket en annen på puppene? Jeg er helt knust. Lurer på om det er feil av mer å reagere?

Det er aldri feil å føle noe. Det du føler gir et signal du bør lytte til. Følelsene er dine sensorer.

Men om du skal reagere, må du avgjøre etter en vurdering av hvordan det står til i deres forhold...og etter en analyse av mannen i forholdet og hans tanke-og reaksjonsmønster.

Hvordan jeg ville ha reagert om det var min mann? Jeg ville ha blitt utrolig lei meg dersom jeg fikk vite at han hadde forsøkt å skjule det for meg. Så ville jeg ha tatt det opp med ham og fortalt hva jeg føler.

Jeg ville også ha fortalt ham at jeg ikke har noe til overs for menn som handler slik han har gjort. Mine handlinger videre ville være avhengig av hans reaksjoner på hva jeg fortalte.

Veldig uridderlig gjort av ham. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kjærsten min hadde vært på utdrikningslag, hatt det festlig og slikket krem av stripperen. Så hadde ikke det gjort meg noe, men det under forutsetningen av att dette er noe han er ærlig om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tenkt så mye mer på det i og med at det skjedde på et utdrikkningslag. Hadde det vært i en annen situasjon så ville jeg ikke godtatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal gjøre det slutt for noe sånt men man skal definitivt være obs på lignende saker i framtiden.. Han trenger ikke å gjøre noe slikt igjen eller verre men man må alltid være litt på vakt, å være for naiv er ikke lurt, i hvertfall ikke når man har en mann som har gjort slik. LYKKE TIL! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg ville ikke tenkt så mye mer på det i og med at det skjedde på et utdrikkningslag. Hadde det vært i en annen situasjon så ville jeg ikke godtatt det.

Hvor går grensen for hva som er lov på et udrikningslag? Jeg spør bare - for meg er det uakseptabel oppførsel - og iallefall å lyge om det - også på et utdrikningslag.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtatt og godtatt... Jeg ville ihvertfall ikke slått opp pga det, det blir for dumt. Men jeg ville vel ikke likt det noe særlig - mye pga at han da tydeligvis har prøvd å holde det skjult for meg. Det gir ikke så gode vibber.

Synes man bør ha en samtale om hva som er greit og hva som ikke er det, og i hvilke situasjoner jeg. Om jeg hadde reagert eller ikke hadde nok vært ganske avhengig av hva vi ev. hadde kommet frem til i en sånn samtale tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke akkurat si at jeg anser det å sleike krem av puppene på en stripper som så veldig alvorlig. Ville ansett det værre om min partner danset tett med en annen på byen f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

det som er greia er at han har tidligere vært utro noe vi greide å komme oss forbi. Han visste at jeg ikke synes det var greit at han dro, Men jeg kan jo ikke nekte. Han var ikke brudgommen og alle de andre enn som gjorde dette var single. Og jeg Elsker denne mannen veldig. Men jeg er utrolig skuffet såret og knust. Hadde behov for å skrive litt her å høre andres meninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utro tidligere, løy og slikket en dame på puppen. Eh ja. Det hadde ikke vært brudegommateriale for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå guttungen ha det litt gøy, skal være glad han ikke duppa'n inn i dåsa hennes du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stripper gjør en betalt jobb, hvilket gjør det hele upersonlig. Men ang. det faktum at han har vært utro før, har jeg full forståelse for at du kanskje reagerer sterkere enn du kanskje hadde gjort om han ikke tidl. hadde vært utro. Nå har ikke jeg opplevd utroskap, men jeg vil anta at det blir en svært sår del av et forhold, og at det kanskje ikke skal så veldig mye til før du ser for deg at det ene leder til det andre når han er i kontakt med andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

jeg har hørt om diverse fra utdrikkningslag. Om at den som skal gifte seg bruker dildo på stripperen, at hun setter seg på ansiktet hans slikke bryster og det som verre er. Jeg vet ikke hva dere andre mener? Men jeg mener det er å gå langt over streken. Skjønner godt reaksjoner på slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...