Gå til innhold

hadde dere godtatt dette?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Synes ikke det er feil av deg å reagere. Hadde blitt nok så knust selv. Liker hverken tanken på at han faktisk slikket brystene til en stripper, eller at han har løyet om det. Håper du finner ut av det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du sier selv han har vært utro før....men dere klarte å komme dere forbi det...men slikking av pupper? nei dette tar kaka! du burde slå opp og gå vidre med livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går grensen for hva som er lov på et udrikningslag? Jeg spør bare - for meg er det uakseptabel oppførsel - og iallefall å lyge om det - også på et utdrikningslag.

Det får være opp til hver og en og finne ut hva en mener er utroskap og ikke. For min del er det ingen konkret grense for hva som er utroskap. Jeg må nesten bare vurdere situasjoen og se på tankene bak hendelsen. Kjæresten min har aldri gjort noe som har vært i grenseland engang så hadde han sleika på puppene til en stripper på et utdrikkningslag hadde det for meg betydd mindre enn ingenting. Hadde dette vært et jevnlig mønster han hadde operert med, f.eks. at han oppførte seg litt på kanten ved flere anledninger er det selvfølgelig grunnlag nok for å reagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Å slikke krem av musa hadde da vært noe annet? Hva om en dame hadde slikket krem av rumpa, vaskebrettet eller brystet til en mannlig stripper da? La oss se det sånn... Jeg ville gitt fan, så lenge hu ikke hadde vært nær pikken hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke reagert på selve hendelsen, det er jo tross alt snakk om ett utdrikkingslag. Men at han (og tydeligvis de som var tilstede) har prøvd å holde det skjult for deg i opptil ett år etterpå er noe jeg ville ha klikket i vinkel på.

Hvordan skal du kunne stole på han etter å ha skjult noe som egentlig kan ansees som en bagatell? Hva annet skjuler han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tidligere startet en tråd der jeg fortalte om situasjonen jeg spør om nå. Der min samboer på utdrikkningslag slikket krem av puppene til stripperen. Dette ble løyet om til meg, til jeg fant det ut og han bekreftet. Hendelsen var for ca et år siden. Hvordan hadde dere reagert om mannen deres slikket en annen på puppene? Jeg er helt knust. Lurer på om det er feil av mer å reagere?

Herregud, det var utdrikningslag... Snakk om å dramatisere siden man VIL ha det ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen for at han og andre løy var nok at han visste at hun kom til å bli urimleig og overdramatisere, så da lot de være å si det til henne. Verre er det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest neroguilt

Det er et utdrikningslag kjære deg... Du skal slippe deg løs litt, og kose deg, uten å gjøre noe ILLE. Ja, greit kjæresten din er ikke singel, men alikavell syns jeg ikke dette er det værste. Det er en grunn til at de leier inn strippere, går på striopeklubb etc på sluke øag, morro, litt vågalt før en gifter seg. Han har jo ikke vært utro!

Hvis du skulle giftet deg, eller vært tilskuer på et slikt lag, skulle du da gjemt deg i skapet til showet var ferdig du da, i frykt for å få en heftig lapdance?

Er værre med at han løy, men kan hende han ikke ville si det fordi han syns sjæl det var ubetydelig, og ikke ville krangle!?

Venninna mi gikk akkurat gjennom nesten samme greia, bare det ikke var krem i bildet. Hun ble sint pga lyvingen, men sa at hadde han sagt det med en gang så ok, greit nok.

Endret av neroguilt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke funnet meg i dette! Min mann har aldri gjort noe slikt, og jeg har ingen grunn til å ikke stole på han! Derfor ville jeg ikke hatt problemer med å sende han på strippeklubb og utdrikningslag. Jeg hadde ledd høyt om han fikk en "påtvungen" lapdance, og sett for meg mannen min flau og lattermild, da han synes slike ting er skikkelig harry!:gjeiper:

MEN; å slikke krem av noen andres pupper er en aktiv handling, langt over grensen for hva han VET at jeg synes er greit. Løgn attpåtil? Løgn er aldri akseptabelt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke godtatt det selv om det skjedde hjemme hos en jente eller på en stripperklubb. Spiller ingen rolle for meg om jenta er stripper eller ikke. Sånt får ikke min samboer lov til å gjøre :nei: Han kunne ha fått en lapdance men IKKE tatt på henne eller slikket krem av puppene hennes eller av musa. Selv om dama er stripper, så ser jeg på det som utroskap når en mann slikker puppene til en annen jente! Stripper eller ikke stripper. Slik oppførsel er ikke okey for meg. Sitter en jente på fanget hans å gnir seg mot hans sin penis og kysser han osv, så er ikke det greit uansett om det hadde skjedd på en fest eller på en strippeklubb.

Å lyve til sin kjære er IKKE greit uansett åssen du vrir og vender på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke godtatt dette nei. Skjønner at du reagerer! Det at han itillegg har løyet for deg om dette er bare skikkelig dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg hadde ikke godtatt dette nei. Hadde blitt ekstra sur om han hadde lyvd om det å! Det er ikke greit å lyve når man er i et forhold! :nei: Det synes jeg er utrolig dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare le litt, jo. Det er selvfølgelig lov å reagere på noe sånt! Spørsmålet er om det er noe poeng i det, det var utdrikkingslaget hans. Det skjer bare en gang, og på sånne arrangementer blir du presset så sinnsykt til å gjøre noe du ikke burde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gutt92

Skjønner at det ikke er GRETI for de fleste jenter, men altså.. Å slå opp pga et utdrikningslag etter å ha slikka en pupp? Er det virkelig verdt å slå opp? Hva om han ikke visste hva TS syntes om dette? Jeg hadde ikke slått opp med dama om hu hadde slikka krem av sixpacken på en stripper på et utdrikningslag.

Synes dere skal snakke om det og bli enig om at det er feil jeg, så går dere videre.

En annen ting er at han løy om det... Lyver han igjen, kan jeg skjønne om TS slår opp! Men han var sikkert redd fordi han visste TS skulle reagere veldig på dette, og syntes ikke en uskyldig pupp skulle føre til enden av veien!

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok heller ikke dumpet mannen min konsekvent rundt en slik ting.. Men når det toppes med løgn og anklager om at HUN er teit...!

Forutsatt at de kjenner hverandre godt, at han ikke har hatt inntrykk av at hun var mer "løssluppen" på feltet, at han ikke har tråkket på noe sårt han ikke visste om etc, så vet man som regel hvor toleransegrensene går i et forhold, og respekterer disse om forholdet er liv laga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

jeg er ts. Og bare så det er sagt det var ikke hans utdrikknings lag, han var klar over på forhånd at jeg ikke ville at han skulle dra pga tidligere utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest frøken am

HAH!!

Aldri aldri aldri. Om det er greit skal det jaggu være greit for oss kvinnfolk å sleike en annen manns baller. Dette er langt over streken.

Det er da forskjell på en tå og en pupp!

Her hjemme koser samboeren min ned mine pupper når vi er intime, hadde blitt lyn og torden om jeg fant ut noe sånt ... dette er jo noe vi personlig gjør alene bak lukkede dører. Hadde blitt kjempe lei meg om jeg fant ut at han delte det med noen andre!

Stripper eller ikke, full eller edru ... ikke OK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går grensen for hva som er lov på et udrikningslag? Jeg spør bare - for meg er det uakseptabel oppførsel - og iallefall å lyge om det - også på et utdrikningslag.

Han har tråkket over en grense. Det vet han, og det er han ikke glad for. Han vet også at det kan være uheldig om dama får greie på det, så han kan ikke slaktes helt for å holde kjeft her.

Jeg synes dere skal komme dere over det feiltrinnet, han har ikke innledet noe forhold til noen, og ingenting truer dere.

Ikke bra sak, men se framover, og be gutten om å drikke to øl mindre de neste gangene han gå ut uten deg. Det er passe straff.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAH!!

Aldri aldri aldri. Om det er greit skal det jaggu være greit for oss kvinnfolk å sleike en annen manns baller. Dette er langt over streken.

Det er da forskjell på en tå og en pupp!

Her hjemme koser samboeren min ned mine pupper når vi er intime, hadde blitt lyn og torden om jeg fant ut noe sånt ... dette er jo noe vi personlig gjør alene bak lukkede dører. Hadde blitt kjempe lei meg om jeg fant ut at han delte det med noen andre!

Stripper eller ikke, full eller edru ... ikke OK!

Helt enig. At hun var en stripper og dette var et utdrikknings lag er da ingen unnskyldning. Når han har vært utro tidligere, så synes jeg ts har all rett til å reagere!

Å hvis menn skal få lov til å slikke krem av pupper, så burde vi få lov til å slikke krem av andres menns baller. Tipper typen til ts hadde reagert om hun gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Er da vel forskjell på pupp og kjønnsorgan! Synes enkelte drar denne saken litt langt. Kan ikke sammenligne pupp og baller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...