hypergirl Skrevet 1. august 2011 #121 Skrevet 1. august 2011 Jeg tenkte på en ting. Nå har jeg sittet og lest en bok som het "The Pan book of Horror Stories". Den skulle gi meg "spine chillings" og jeg måtte ha "nerves of steel". Antakeligis har jeg, gjennom å ha spilt spill, sett skrekkfilmer, psykologiske thrillere, drama, nyheter og etc blitt immun. Historiene fikk meg ikke engang til å løfte et øyelokk. De fleste av historiene er skrevet rundt 1935-1959. Det viser seg jo også at man synes at serier som Columbo er dødskjedelige fordi det ikke skjer noe vold der. Som sagt tidligere- jo mer vant til vold man blir jo mer vil man ha. Når går grensen for hvor mye vold man kan se før det er nok? Ikke er jeg noen ekspert, men dette tror jeg er individuelt. Både hvor grensen går før man har fått nok, og i hvor stor grad man påvirkes. Blir det for mye vold, synes jeg personlig bare det blir tåpelig, andre vil kanskje bli inspirert. Det kommer også ann på type vold man ser. Å sitte og se filmer hvor fokuset er på å drepe og banke hverandre og blodet flyter orker jeg ikke. Men dette er jo individuelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå