Gå til innhold

Eiendomsmegler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mtp yrker damer liker.

Hva synes dere om eiendomsmeglere, noen som liker det?

Vet at mange damer fortrekker en handyman/vaktmester, men hva med en mer skolert eiendomsmegler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Njei, no blir eg litt overfladisk her, men ein eigedomsmeklar var ikkje på topp på mi ønskeliste over yrke. Dei jobbar frå tidleg morgon til seint på kveld, og masse helgejobbing. lite sosialt liv og familieliv med ein slik kjæreste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiendomsmeglere er okey de, så lenge de ikke ser ut som sossete guttevalper fra BI ( som mange gjør)

Men sånn ellers, så går jo eiendomsmeglere pent kledd, er freshe og smilende, og det er jo alltids pent :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh. de tjener for dårlig. Liker heller menn innenfor business og økonomi bransjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nigiria

Forbinder eidomsmeglere med klysete gutter med sleik og sossete vaner. Har derfor ikke sånn umiddelbare gode assosiasjoner til yrket. Tror kanskje ikke det er det mest attraktive yrket på damefronten sånn sett. Det med ugunstige arbeidstider er jo også et minus. Men så klart; Alle er forskjellige, også eiendomsmeglere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh. de tjener for dårlig. Liker heller menn innenfor business og økonomi bransjen. ;)

Jaha? Hvordan er lønna di da? Tjener du nok til å matche mennene innenfor denne bransjen da? Om du ikke gjør det så får du vel heller satse på noen på ditt eget nivå, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En eiendomsmegler vil jeg da ikke kalle skolert???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

Mine fordommer mot eiendomsmeglere går på at de er moralløse og kyniske, så nei ikke noe for meg. Og dess mindre utdannet de er, dess verre er de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbinder eidomsmeglere med klysete gutter med sleik og sossete vaner. Har derfor ikke sånn umiddelbare gode assosiasjoner til yrket. Tror kanskje ikke det er det mest attraktive yrket på damefronten sånn sett. Det med ugunstige arbeidstider er jo også et minus. Men så klart; Alle er forskjellige, også eiendomsmeglere.

Hva er sossete vaner? En sleik er jo bare en hårfrisyre, hva er galt med å se ut slik alle menn gjorde for i underkant av femti år siden? Eller er du blant alle dem som foretrekker menn med et "rufsete" ytre? Hahahahah, ler meg skakk hver gang jeg hører det uttrykket der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fordommer mot eiendomsmeglere går på at de er moralløse og kyniske, så nei ikke noe for meg. Og dess mindre utdannet de er, dess verre er de.

Merkelig. Trodde skruppelløse menn var som fluepapir på damer jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eiendomsmegler

Og dess mindre utdannet de er, dess verre er de.

En eiendomsmegler har da gjerne minst en bachelorgrad, det er da ikke lite utdanning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eiendomsmegler har da gjerne minst en bachelorgrad, det er da ikke lite utdanning?

Nåja du, nåja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bli eiendomsmegler og jeg er jente:O Vil ikke akkurat si at jeg er moralløs eller kynisk. Jeg er heller ingen vestkant-soss da jeg kommer fra sørlandet. Synes dere virkelig meglere er så fæle? Bra vi ikke dømmer folk.

En bachelorgrad er da ikke lite? Det er 3år med hard studie, det er snakk om veldig mange lover vi skal kunne, og vi har jussfag helt fra 1.året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli eiendomsmegler og jeg er jente:O Vil ikke akkurat si at jeg er moralløs eller kynisk. Jeg er heller ingen vestkant-soss da jeg kommer fra sørlandet. Synes dere virkelig meglere er så fæle? Bra vi ikke dømmer folk.

En bachelorgrad er da ikke lite? Det er 3år med hard studie, det er snakk om veldig mange lover vi skal kunne, og vi har jussfag helt fra 1.året!

Det er ikke direkte lite, men det er ikke noe spesielt heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest margrit

En eiendomsmegler har da gjerne minst en bachelorgrad, det er da ikke lite utdanning?

Vet ikke hva slags verden du lever i jeg, men det er langt fra alle eiendomsmeglere som har en bachlorgrad. Et par av de jeg vet om har faktisk ikke fullført vgs en gang, men har tatt noen fag på bi for å bli godkjent i ettertid for at lovverket endret seg på dette punktet for noen år siden. Uansett, langt fra noen bachlorgrad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

Blir litt fornærmet når jeg leser visse innlegg må jeg si.

Hvorfor det? Er det ingen yrkesgrupper eller samfunnsgrupper du har fordommer mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke direkte lite, men det er ikke noe spesielt heller.

3år er jo nokså vanlig for de fleste yrker! Må man liksom bli advokat i tillegg for å være "bra nok"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...