Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #181 Skrevet 22. juli 2011 Du er ihvertfall veldig flink til å erte på deg tuppene her inne! Det er ikke mye vanskelig akkurat Men det kan jo godt være at jeg er et naturtalent Har fått noen kommentarer i livet om at ingen noengang har gjort dem så sinna som meg hehe Kan jo tolke det positivt å si at jeg vekker følelser
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #182 Skrevet 22. juli 2011 Da burde du skjønne mitt poeng med at det er smart å vite hva folk liker? Jeg har aldri opplevd å få servert grøt i voksen alder, så jeg hadde ikke kommet på å sagt at jeg ikke likte grøt, da det for meg ville vært helt usannsynlig at et voksent menneske serverte det på middagsdate. Dersom jeg fikk det, og altså ikke hadde sagt noe om at jeg ikke likte det, så hadde jeg spist det jeg fikk servert.
Carrot Skrevet 22. juli 2011 #183 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Nope. Jeg setter riktignok saker og ting litt på spissen enkelte ganger. Men ellers er jeg the real deal - faktisk vel, grøt er også mat... Endret 22. juli 2011 av Carrot
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #184 Skrevet 22. juli 2011 vel, grøt er også mat... Greit til hverdags en gang imellom.
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #185 Skrevet 22. juli 2011 Da kan jeg ikke skjønne annet enn når/hvis du inviterer på middag, går du og damen ut på restaurant og spiser det hver av dere liker, så blir begge fornøyd. Du kommer vel å vri på dette også, kjenner jeg deg rett . Ja, folk er som tidligere sagt såpass kresne at i en dating-situasjon er nok det å foretrekke. Spesielt for henne hvis jeg betaler hehe
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #186 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har aldri opplevd å få servert grøt i voksen alder, så jeg hadde ikke kommet på å sagt at jeg ikke likte grøt, da det for meg ville vært helt usannsynlig at et voksent menneske serverte det på middagsdate. Dersom jeg fikk det, og altså ikke hadde sagt noe om at jeg ikke likte det, så hadde jeg spist det jeg fikk servert. Ja, og blitt skuffet. Hadde jeg tjent noe på det da?
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #187 Skrevet 22. juli 2011 Ja, og blitt skuffet. Hadde jeg tjent noe på det da? Jeg hadde blitt glad for å få middag, jeg hadde ikke blitt skuffet. Så du tror at dersom du hadde servert grøt og jeg ikke hadde likt det, så hadde du ikke fått fitte?
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #188 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg hadde blitt glad for å få middag, jeg hadde ikke blitt skuffet. Så du tror at dersom du hadde servert grøt og jeg ikke hadde likt det, så hadde du ikke fått fitte? Nei, men det er lite som skal til i starten. Altså; liten tue kan velte stort lass. Dumt å sjanse hvis man kan ha en plan istedet. Endret 22. juli 2011 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #189 Skrevet 22. juli 2011 Nei, men det er lite som skal til i starten. Altså; liten tue kan velte stort lass. Dumt å sjanse hvis man kan ha en plan istedet. Du spør, hva liker du, jeg svarer alt. du lager risengrøt, som er noe som jeg faktisk ikke liker, men som jeg heller aldri får servert. Det er ikke noe problem, jeg spiser det, du vet ikke at jeg ikke liker det, hva veltes av dette tenker du?
Carrot Skrevet 22. juli 2011 #190 Skrevet 22. juli 2011 til straamann (TS) hva skal du servere på date?? (hvis du ikke alt har hatt date, i så fall - hvordan gikk det??)
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #191 Skrevet 22. juli 2011 til straamann (TS) hva skal du servere på date?? (hvis du ikke alt har hatt date, i så fall - hvordan gikk det??) Bra Carrie, get us back on track!
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #192 Skrevet 22. juli 2011 Du spør, hva liker du, jeg svarer alt. du lager risengrøt, som er noe som jeg faktisk ikke liker, men som jeg heller aldri får servert. Det er ikke noe problem, jeg spiser det, du vet ikke at jeg ikke liker det, hva veltes av dette tenker du? Du ser jo selv at du ikke hadde tenkt på at du ikke likte det. Dermed er det bedre å fortelle noe konkret som du liker. Syns jeg. Jeg hadde aldri laget noe på måfå. Så kresne som folk er så er det dømt til å mislykkes. Dette bør også TS ta ad notam.
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #193 Skrevet 22. juli 2011 Øh? hadde en mann spurt meg hva jeg likte til middag, hadde jeg svart at jeg liker alt. Ikke sant? Grøt er noe jeg ikke har vokst opp med, det er ikke noe jeg har fått til middag i hele mitt liv, så det hadde jeg ikke tenkt på som et alternativ. Og nei, jeg er ikke kresen, nettopp fordi jeg hadde og les nøye nå: BLITT GLAD OG SPIST!
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #195 Skrevet 22. juli 2011 Ja, folk er som tidligere sagt såpass kresne at i en dating-situasjon er nok det å foretrekke. Spesielt for henne hvis jeg betaler hehe Selvfølgelig betaler den som inviterer.
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #196 Skrevet 22. juli 2011 Du ser jo selv at du ikke hadde tenkt på at du ikke likte det. Dermed er det bedre å fortelle noe konkret som du liker. Syns jeg. Jeg hadde aldri laget noe på måfå. Så kresne som folk er så er det dømt til å mislykkes. Dette bør også TS ta ad notam. Og det TS bør ta ad notam er at med mindre man har en allergi, så spiser de fleste det meste, også det man ikke liker, dersom noen gleder en med å invitere på middag. Jeg hadde ikke blitt like glad om jeg måtte lage menyen selv, fordi daten var redd for å feile.
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #197 Skrevet 22. juli 2011 Og det TS bør ta ad notam er at med mindre man har en allergi, så spiser de fleste det meste, også det man ikke liker, dersom noen gleder en med å invitere på middag. Jeg hadde ikke blitt like glad om jeg måtte lage menyen selv, fordi daten var redd for å feile. Restaurant høres ut som løsningen Eller kanskje et gatekjøkken eller McDonalds?
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #198 Skrevet 22. juli 2011 Har du noen gang invitert kompiser hjem på middag? Har du noen gang hatt gjester? Vet du hva det vil si å INVITERE NOEN HJEM PÅ MIDDAG?
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #199 Skrevet 22. juli 2011 Øh? hadde en mann spurt meg hva jeg likte til middag, hadde jeg svart at jeg liker alt. Ikke sant? Da juger du.
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #200 Skrevet 22. juli 2011 Har du noen gang invitert kompiser hjem på middag? Har du noen gang hatt gjester? Vet du hva det vil si å INVITERE NOEN HJEM PÅ MIDDAG? Ja, da bestiller man pizza
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå