Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #101 Skrevet 22. juli 2011 Vanskelig å si. Tipper hun har gitt opp. Eller at hun heller satser på å finne en mann som liker å glede henne. Joda, kvinner er ihvertfall ego nok! Sant det.
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #102 Skrevet 22. juli 2011 hvorfor? Fordi hun likte sjømat? Fordi hun da er altfor kravstor og ikke lever i den virkelige verden.
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #103 Skrevet 22. juli 2011 Nei, jeg prøver bare å finne ut om du har svart på et spørsmål. KateW: Hva hadde du servert? Steinar40: Risengrynsgrøt. Er dette korrekt? Tja, hvis hun sa at risengrynsgrøt er favorittretten min, så hvorfor ikke?
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #104 Skrevet 22. juli 2011 I min verden betyr goodbye sånn ca hade bra og lykke til videre i livet (uten meg) Ekte saker vettu. Laget helt ifra bunnen av. Tar jaggu meg nesten en hel time det az Jeg er en jævel på å lage grøt - ingen slår meg der Du bruker vel Geisharis da, tenker jeg. Den er ferdig på ca. en time . Den eneste "anstrengelsen" man har med denne, er å røre i gryta fra tid til annen for å hindre at grøten svir seg. Jada, flere enn deg som kan lage risengrynsgrøt. Barn er veldig glad i den.
Carrot Skrevet 22. juli 2011 #105 Skrevet 22. juli 2011 Fordi hun da er altfor kravstor og ikke lever i den virkelige verden. kravstor? det der jeg listet opp er en helt normal søndagsmiddag selv min sønn som er 20 kan mekke sammen!! Kjøttkaker i brun saus laget fra bunnen er mer komplisert enn det der...
LilleBille Skrevet 22. juli 2011 #106 Skrevet 22. juli 2011 Joda, kvinner er ihvertfall ego nok! Sant det. Du er ikke sann. En kvinne som setter pris på at en mann prøver å glede henne er ego. Hva er da en mann som liker å gjøre noe for å glede henne? Ikke rart du er singel og at dette stakkars kvinnemennesket du prøvde å imponere/fange med krav og trusler holder seg langt unna.
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #107 Skrevet 22. juli 2011 Joda, kvinner er ihvertfall ego nok! Sant det. Sier du? Som nekter å lage middag til kvinnen i ditt liv?
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #108 Skrevet 22. juli 2011 Signerer. Og Steinar40, jeg må bare sai at du må være den merkeligste personen som finnes i verden. Har ikke vært borti lignende meninger fra noen andre noen gang Det du syns er så merkelig er egentlig bare det at jeg sier saker og ting akkurat som de er. Noe altså de mannfolka du treffer på ute i verden IKKE gjør når de står og sikler etter å komme nedi trusa di. Get it?
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #109 Skrevet 22. juli 2011 Joda, kvinner er ihvertfall ego nok! Sant det. Alle kvinner er egoistiske, selvsagt. Alle menn er altruistiske og uselviske. 2
LilleBille Skrevet 22. juli 2011 #110 Skrevet 22. juli 2011 Du bruker vel Geisharis da, tenker jeg. Den er ferdig på ca. en time . Den eneste "anstrengelsen" man har med denne, er å røre i gryta fra tid til annen for å hindre at grøten svir seg. Jada, flere enn deg som kan lage risengrynsgrøt. Barn er veldig glad i den. Behøver ikke røre før på slutten om du lager dynegrøt - eller setter den i ovnen - så så voldsomt mye kokkelering blir det vel ikke av sånt.
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #111 Skrevet 22. juli 2011 Tja, hvis hun sa at risengrynsgrøt er favorittretten min, så hvorfor ikke? Nei, det er ikke spørsmålet her. Hva hadde du laget? DU hadde NESTEN kokosnøtta nå, Steinar, også måtte du begynne å snakke om helt andre ting. Vi prøver igjen. KateW: Hva hadde du laget? Steinar40: risengrynsgrøt fra bunnen av Er dette korrekt?
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #112 Skrevet 22. juli 2011 kravstor? det der jeg listet opp er en helt normal søndagsmiddag selv min sønn som er 20 kan mekke sammen!! Kjøttkaker i brun saus laget fra bunnen er mer komplisert enn det der... Jeg sliter også med å forstå når det ble kravstort og like sjømat...
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #113 Skrevet 22. juli 2011 Du bruker vel Geisharis da, tenker jeg. Den er ferdig på ca. en time . Den eneste "anstrengelsen" man har med denne, er å røre i gryta fra tid til annen for å hindre at grøten svir seg. Jada, flere enn deg som kan lage risengrynsgrøt. Barn er veldig glad i den. Ikke lett å hindre grøten ifra å brenne seg fast i bunnen av kjelen. Men det hjelper faktisk å ha i en liten skvett kremfløte
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #114 Skrevet 22. juli 2011 Fordi hun da er altfor kravstor og ikke lever i den virkelige verden. Klart det, for i den virkelige verden duger lettvint grøt i massevis når man har invitert noen til en hyggelig date . 1
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2011 #115 Skrevet 22. juli 2011 å kjøpe, så da kunne jeg ikke drikke kaffe heller. Når det er sagt, det ble flere dater. Jeg ble sjarmert på sett og vis. Dog viste det seg at han var sånn i ALLE ting, og det orket jeg ikke. hørte ikke etter, glemte alt jeg sa, hadde aldri penger, kort lommebok, lovet alt mulig og glemte. MEN, selve middagsdaten uten mat, holdt den. Jeg var sjarmert.
Fønix Skrevet 22. juli 2011 #116 Skrevet 22. juli 2011 Joda, kvinner er ihvertfall ego nok! Sant det. God kveld, mann - hostesaft. Kvinnene her har da gitt uttrykk for at de gjerne vil glede mannen med et godt måltid, og kommet med gode forslag til hvordan det kan gjøres. Det er da vitterlig du som har gjort deg til egoismens store talsmann her. Du har en forunderlig evne til å trekke konklusjoner som ikke har noen som helst sammenheng med premissene. På toppen av det hele kaller du deg logiker. Hadde man ikke kjent til din svært omtrentlige og kreative omgang med ord og begreper, kunne man nesten ha mistenkt at noe har sporet av mellom øra dine. 2
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #117 Skrevet 22. juli 2011 Behøver ikke røre før på slutten om du lager dynegrøt - eller setter den i ovnen - så så voldsomt mye kokkelering blir det vel ikke av sånt. På den måten blir det enda lettvintere .
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #118 Skrevet 22. juli 2011 kravstor? det der jeg listet opp er en helt normal søndagsmiddag selv min sønn som er 20 kan mekke sammen!! Kjøttkaker i brun saus laget fra bunnen er mer komplisert enn det der... Ja, jeg skjønner da at sønnen din utdanner seg til kokk Men i denne tråden dreier det seg altså om at man ikke er kokk.
Dragonfly84 Skrevet 22. juli 2011 #119 Skrevet 22. juli 2011 Jeg hadde lagd noe med Toro, og hvis hun ikke hadde ville hatt meg pga det, så hadde det ikke funka i lengden uansett. For noe vanskeligere enn det klarer jeg ikke servere!
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2011 #120 Skrevet 22. juli 2011 Jeg sliter også med å forstå når det ble kravstort og like sjømat... det Må du vel skjønne vel! jeg liker faktisk fisk OG reker jeg! herreguuud for en kravstor idiot jeg må være! er det bare meg, eller er omtrent ALTID steinar alene om sine meninger i omtrent alle tråder? enten så er det han som har veldig mange rare syn og mange rare ting for seg, eller så har alle andre totalt misforstått verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå