Gå til innhold

Middagsdate hjemme hos deg....

straamann

Anbefalte innlegg

Men jeg kan godt gjenta det jeg allerede har skrevet her tidligere; jeg hadde da laget en rett som hun liker godt.

Overraskelse er vel og bra, men ikke hvis man lager noe hun ikke liker eller tåler.

men er ikke det er sjangsespill dersom du ikke lager det slik hun liker det?? Er det ikke da bedre å lage noe annet enn favoritten hun ber om liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha, så du er altså egentlig ute etter å tjene på det selv? ;) hehe

Poenget mitt var nok heller det motsatte. Litt vrient å prøve å forklare dette til en fyr som ikke ser verdien av å glede andre, så jeg lar det ligge.

Jeg er flink til å betale, og skal jeg være helt ærlig så er i grunnen inntrykket mitt at det er det viktigste for kvinner.

Hva har gitt deg det inntrykket? Det ser jo ikke ut til å være nok for dama di i nord. Og hvis jeg har oppfattet jentene her inne riktig, virker det som samtlige av dem er enige med henne på akkurat det punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har "damen i nord" egentlig med dette å gjøre??

(føler meg litt utenfor...)

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ha en plan. Jeg er ikke like impulsiv som dere kvinner fordi jeg er en mann.

Nå må du slutte å fornærme oss gutta. Du er ikke like impulsiv fordi du er drit kjedelig, kan vi kanskje være enige om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er ikke det er sjangsespill dersom du ikke lager det slik hun liker det?? Er det ikke da bedre å lage noe annet enn favoritten hun ber om liksom??

Det kan du godt si, men litt farlig må en leve også vettu ;) hehe

Og kanskje er jeg så håpløs at hun konkluderer med at jeg må være noe vanvittig forelsket i henne, og at det beste nok er at hun lager all vår mat heretter :ler:

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hva har "damen i nord" egentlig med dette å gjøre??

(føler meg litt utenfor...)

:sjenert:

Les tråder som Steinar har opprettet, da finner du av det. Det er blant en som heter noe sånt som "Hjelp til tolkning".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har gitt deg det inntrykket? Det ser jo ikke ut til å være nok for dama di i nord. Og hvis jeg har oppfattet jentene her inne riktig, virker det som samtlige av dem er enige med henne på akkurat det punktet.

Penger blir det aldri nok av tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Og kanskje er jeg så håpløs at hun konkluderer med at jeg må være noe vanvittig forelsket i henne, og at det beste nok er at hun lager all vår mat heretter :ler:

Så da skjønner du altså ikke at det går an å lage mat til en kvinne, fordi du har lyst og hun er verdt litt omtanke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte å fornærme oss gutta. Du er ikke like impulsiv fordi du er drit kjedelig, kan vi kanskje være enige om?

Hvem vet? :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dersom hun svarer, jeg liker alt og har ingen matallergier....

Er det noe galt med risengrynsgrøt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da skjønner du altså ikke at det går an å lage mat til en kvinne, fordi du har lyst og hun er verdt litt omtanke?

Det er utrolig hva jeg kan skjønne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Er det noe galt med risengrynsgrøt?

Jeg liker ikke grøt, men dersom jeg hadde fått det av en mann som hadde laget det til meg, hadde jeg satt pris på det, og spist det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det går an for mannen å bestille mat hvis han er helt ubehjelpelig på kjøkkenet, vet du. Du må være helt blåst, unnskyld uttrykket, hvis du faktisk forventer at en dame du inviterer på middag, og det er første gang hun er hos deg, skal lage maten. Og en annen sak, tror du at interessen for matlaging (og husstell) er genetisk betinget hos kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror Steinar lever best over fire naustdører hjemmefra :fnise:

og at han egentlig bare troller..

-sukkeret-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Steinar lever best over fire naustdører hjemmefra :fnise:

og at han egentlig bare troller..

-sukkeret-

Nope. Jeg setter riktignok saker og ting litt på spissen enkelte ganger.

Men ellers er jeg the real deal - faktisk :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nope. Jeg setter riktignok saker og ting litt på spissen enkelte ganger.

Men ellers er jeg the real deal - faktisk :smoke:

Du er ihvertfall veldig flink til å erte på deg tuppene her inne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke grøt

Da burde du skjønne mitt poeng med at det er smart å vite hva folk liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Da burde du skjønne mitt poeng med at det er smart å vite hva folk liker?

Da kan jeg ikke skjønne annet enn når/hvis du inviterer på middag, går du og damen ut på restaurant og spiser det hver av dere liker, så blir begge fornøyd.

Du kommer vel å vri på dette også, kjenner jeg deg rett :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...