AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 For 10-15 år siden var det jo råkult med tungepiercing,og jeg som mange andre hev meg på denne glitrende trenden! da var jeg tross alt i min beste ungdom Det slo meg derimot i dag at nå som sliten småbarnsmor som har bikket de 30,så er det kanskje ikke like hot lenger,eller?Vikker kanskje mer mot harry? hva tenker folket? Er det på tide å fjerne den,eller kan dne bli?
^KinderMaxi^ Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Fjern den! Hehe. Kjempeharry med piercing - spesielt i brynet og tungen når en er småbarnsforeldre. 4
sebra Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 Jeg har piercing i tunga jeg og, jeg har ingen planer om å ta den ut. Det er jo ingen som ser den, og jeg liker den. 2
Pandalove Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 Jeg synes det kommer helt an på hva slags stil man har. Jeg ville ikke synes det var rart om jeg så en vakker dame som var bikket tretti og hadde piercing i tunga. Men om hun hadde hatt på seg magetopp og lårkort shorts, så ville jeg nok ha fått meg en liten latter 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2011 #6 Skrevet 16. juli 2011 Jeg har piercing i tunga jeg og, jeg har ingen planer om å ta den ut. Det er jo ingen som ser den, og jeg liker den. Hvorfor har du den da? Jeg trodde noe av poenget med piercing var at den skulle bli lagt merke til. 4
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 Det viktigste er jo ikke om det er harry eller ikke, men hvordan signaler den piercingen sender ut til barna dine. Hvis du fortsetter å ha piercing i tungen når barna dine blir eldre, kan det godt hende at de også har lyst på. Ikke at tungepiercinger er det verste man kan ha, men det er ikke særlig pent, ufarlig eller hygiensk eller? 2
Gjest Koseklumpen Skrevet 16. juli 2011 #8 Skrevet 16. juli 2011 Jeg har flere piercinger og barn. KOmmer ikke til å ta dem ut en så lenge i vertfall. Har ikke bikket 30 årene enda da, så kanskje jeg endrer mening om noen år? Synes ikke det er harry med piercinger i din alder. 3
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #9 Skrevet 16. juli 2011 For 10-15 år siden var det jo råkult med tungepiercing,og jeg som mange andre hev meg på denne glitrende trenden! da var jeg tross alt i min beste ungdom Det slo meg derimot i dag at nå som sliten småbarnsmor som har bikket de 30,så er det kanskje ikke like hot lenger,eller?Vikker kanskje mer mot harry? hva tenker folket? Er det på tide å fjerne den,eller kan dne bli? Jeg tenker det er på tide å fjerne den. Du er mor. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #10 Skrevet 16. juli 2011 Hvorfor har du den da? Jeg trodde noe av poenget med piercing var at den skulle bli lagt merke til. Et mini sexleketøy for kjærestens nytelse. 3
Gjest Raindrops Skrevet 16. juli 2011 #12 Skrevet 16. juli 2011 Jeg hadde nok syntes det var litt merkelig med tungepiercing når man bikker 30. Men jeg er såppas kjedelig at jeg tok ut min når jeg ble 20, for da syntes jeg at den ble for fjortis for meg For å være helt ærlig synes jeg det er virker litt trashy å ha tungepiercing når man er voksen. Uten at jeg nødvendigvis mener at du er trashy TS, det er bare det første jeg tenker 3
Gjest Nanette Skrevet 16. juli 2011 #14 Skrevet 16. juli 2011 (endret) Fjerne. Det er blodharry, og ikke minst uhygienisk, grobunn for bakterievekst. Endret 16. juli 2011 av Nanette 1
Casall Skrevet 16. juli 2011 #15 Skrevet 16. juli 2011 Jeg synes piercing alle steder utenom navnlen er harry uansett, men hvertfall når man er over 30. 1
Vulpes Skrevet 16. juli 2011 #16 Skrevet 16. juli 2011 Jeg har piercing i tungen og trives godt med det, men så er jeg bare 23 år og har ikke barn. Vet ikke om eller når jeg kommer til å ta den ut, og om det blir før eller etter eventuelle barn. Piercing i tunga kan være jævlig harry på feil folk, det er jeg derimot enig i. Det kommer veldig an på hvordan resten av deg er, både i utseende og oppførsel.
Skravlebøtta Skrevet 17. juli 2011 #17 Skrevet 17. juli 2011 (endret) Hvorfor har du den da? Jeg trodde noe av poenget med piercing var at den skulle bli lagt merke til. Jeg har også i tunga å har ikke falt meg inn at jeg skulle ha den for at andre skal se den, eller legge merke til den. Den er da for meg og bare for meg. For jeg synes det er fint. Og jeg elsker tyngden!!!! Så behgelig ...men at det er steinharry kan jeg glatt gå med på! Endret 26. februar 2012 av Skravlebøtta
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #18 Skrevet 17. juli 2011 Ts her! Jeg synes det kommer helt an på hva slags stil man har. Jeg ville ikke synes det var rart om jeg så en vakker dame som var bikket tretti og hadde piercing i tunga. Men om hun hadde hatt på seg magetopp og lårkort shorts, så ville jeg nok ha fått meg en liten latter Har helt vanlig kjedelig "stil",altså ikke noe som utemerker seg hverken den ene eller andre veien :)Så ikke noe magetopp her nei Jeg hadde nok syntes det var litt merkelig med tungepiercing når man bikker 30. Men jeg er såppas kjedelig at jeg tok ut min når jeg ble 20, for da syntes jeg at den ble for fjortis for meg For å være helt ærlig synes jeg det er virker litt trashy å ha tungepiercing når man er voksen. Uten at jeg nødvendigvis mener at du er trashy TS, det er bare det første jeg tenker Tok ut de andre piercingene da jeg var rundt 24 fordi jeg syntes det var fjortis,men den i tunga hadde jeg liksom glemt.. men er jo enig i at jeg tenkte det kanskje var litt trashy,det var derfor jeg laget denen tråden :gjeiper: Jeg synes piercing alle steder utenom navnlen er harry uansett, men hvertfall når man er over 30. Jeg har alltid syntes at i navlen var megaharry,så det er vel et av de få stedene jeg ikke har villet hatt piercing,hehe 2
Gjest Heloise Skrevet 17. juli 2011 #19 Skrevet 17. juli 2011 Behold den hvis du vil. Jeg bryr meg fint lite om folk har piercinger ihvertfall, jeg er jo entusiast selv så samme for meg hvor for har hull og hvilken alder de er. Men hvis det betyr mye for det at noen få folk skulle se på deg som "rar" så ta den ut da vel. 1
Gjest Fable Skrevet 17. juli 2011 #20 Skrevet 17. juli 2011 Jeg synes piercing alle steder utenom navnlen er harry uansett, men hvertfall når man er over 30. Alle piercinger utenom navlen? Piercing i øreflippene er da ikke harry....? Personlig syns jeg navlepiercing er veldig fjortiss. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå