Gå til innhold

Venner på sørlandet?


Tabita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest redstar

Ja det hadde vært noe for da kan jeg også bli med:)

Er jo ganske travelt nå før jul men alikevel hadde det vært veldig koselig om jeg kunne fått blitt med å blitt litt kjent med dere:) Vis dere andre også sender meg mailadressa deres skal jeg få sendt bilde av meg selv idag/imorgen:)

Ellers har det vært ei rolig helg her, og er egentlig ikke klar for ei ny uke,men jeg og min kjære satser på en hopppåtur til syden på nyttår/januar så jeg kommer meg igjennom arbeidsdagene:p

Håper dere har hatt ei fin helg da jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Helger passer fint for meg, jeg er her stort sett hele tiden :P Men må bli neste helg da, reiser hjem etterpå.

Åh herlig, en liten ferie hadde ikke gjort noe nei! Hvor skal dere? Veldig misunnelig på Redstar nå..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Hei på dere jenter:)

Nå ligger jeg hjemme med vondt ihalsen,hodet og feber... Jippi må jeg si,men sånn er det vel når man begynner å jobbe i barnehage, særlig siden jeg er med de aller minste... Men deilig med litt fri,men kan ikke gå ut å kjøpe julegaver liksom så det blir drama serier maraton å jentefilmer,siden sambo er utenbys på jobb og tjener inn feriepenger:p

Vi satser på en allinclusive tur til Egypt, og gleder meg virkelig til å få litt sol på kroppen!!! All brunfargen fra august når jeg var en mnd i frankrike er bortevekk så nå er det påtide å grille seg litt:)

Ellers da, styrer dere med for tiden? Fått unnegjort julegavene? Jeg har fått ordna noen men er fremdeles et stykke unna med å bli ferdig.... Tre uker igjen:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Hei på dere jenter:)

Nå ligger jeg hjemme med vondt ihalsen,hodet og feber... Jippi må jeg si,men sånn er det vel når man begynner å jobbe i barnehage, særlig siden jeg er med de aller minste... Men deilig med litt fri,men kan ikke gå ut å kjøpe julegaver liksom så det blir drama serier maraton å jentefilmer,siden sambo er utenbys på jobb og tjener inn feriepenger:p

Vi satser på en allinclusive tur til Egypt, og gleder meg virkelig til å få litt sol på kroppen!!! All brunfargen fra august når jeg var en mnd i frankrike er bortevekk så nå er det påtide å grille seg litt:)

Ellers da, styrer dere med for tiden? Fått unnegjort julegavene? Jeg har fått ordna noen men er fremdeles et stykke unna med å bli ferdig.... Tre uker igjen:/

Uff da! God bedring! Men høres ikke ut som at du har det så alt for ille med jentefilmer og dramaserier :)

Egypt høres skjønt ut, har aldri vært der selv. Håper å kunne unne meg en ferie når storstipendet kommer i januar :)

For min del er det eksamenslesing på gang, men er ferdig på tirsdag, skal bli godt med ferie! :) Er ikke ferdig med julegavene, må vente på stipendet der også, plan b er å gi bort pensumlitteraturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Pensumlitteratur kan jo være spennende! Selv er budsjettet stramt i år så jeg har strikket mange julekuler(Ja, jeg strikker, hehe:p) og itillegg har lager jeg noen kjøkkenskilt til familie og venner, her er et eksempel DSC00156.jpg

bildene varier litt i str, farger og tekster..

Å få hjemmelaga gaver er jo alltids en slager hos familie medlemmer:)

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest finurlig

Oi! De var jo kjempefine!

Dette må du lære meg! :)

Så koselig at du strikker :) Jeg broderer selv, kjempekoselig tidsfordriv :)

Ja hjemmelaga gaver er koselig :) Prøvde meg på å lage dorullnisser forrige helg, er en stund siden mamma fikk det til jul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere :)

Redstar kjempe fint det du hadde laget :) Imponert, du må lære meg det :gjeiper:

Nå er det ikke mange dagene før jeg flytter, både gleder meg og gruer meg... overtar leiligheten på søndag, det blir supert :) Så fra Mandag av er jeg ledig for treff, så sant jeg ikke er på jobb :)

Hadde vi funnet en dag som passet bedre for alle?

semperfi: Hvor gammel er du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Mandag passer for meg hvertfall, evt. søndag kveld hvis det passer for deg, usikker? :)

Gratulerer så masse med leilighet usikker, og velkommen i gjengen SemperFi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag passer for meg hvertfall, evt. søndag kveld hvis det passer for deg, usikker? :)

Gratulerer så masse med leilighet usikker, og velkommen i gjengen SemperFi :)

Takk Finurlig :)

Mandag før kl 14 passer for meg :)

søndag kveld da er forsatt mamma i byen med meg så det passer litt dårlig... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest redstar

Mandag jobber jeg:/ Så det må bli søndag... :) vis det ikke blir på mandagskveld da:)

Hei semperfi,koselig at du stakk innom:) men jeg må innrømme og si at jeg kun er intressert å få venniner... Siden du er gutt lixm:/ Høres kansje litt teit ut,men jeg måtte bare si det...

planer for helga da alle sammen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Jeg er 24 :rolleyes:

Okidokies går greit for meg, jeg er ikke i kr.sand før 13-14-15-16.

Kan holde meg selv med selskap jeg :cool:

Edit: Søm er verdens navle, beste stedet på kloden.

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 24 :rolleyes:

Okidokies går greit for meg, jeg er ikke i kr.sand før 13-14-15-16.

Kan holde meg selv med selskap jeg :cool:

Edit: Søm er verdens navle, beste stedet på kloden.

Da er vi jo like gamle :) Så du søker nye venner du også? :) Jeg vil gjerne bli kjent både med gutter og jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Jepp, x'n fikk meg til å kutte ut kontakten med alle jentevennene mine. Men nå har det vært slutt mellom meg og henne en god stund, og jeg har fått livet på rette spør igjen, og studiene, så da har jeg tid til å få det sosiale på plass. :mrgreen:

Generelt sett liker jeg å treffe nye mennesker. :D

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, x'n fikk meg til å kutte ut kontakten med alle jentevennene mine. Men nå har det vært slutt mellom meg og henne en god stund, og jeg har fått livet på rette spør igjen, og studiene, så da har jeg tid til å få det sosiale på plass. :mrgreen:

Generelt sett liker jeg å treffe nye mennesker. :D

Bra du har begynt å få livet på det rette spor igjen da :)

Så bor du i Kristiansand? Eller skal du flytte dit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...