Gå til innhold

Venner på sørlandet?


Tabita

Anbefalte innlegg

Da venter vi vel bare på noen som er viljesterke nok til å fastsette en dato etter 9. desember? :)

hva med 12 des eller 13?

Ser ut til at jeg ikke kommer før 11 des pga han jeg skulle leie hos bestemte seg for å selge leiligheten, så må finne meg nytt sted å bo FOORT :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest finurlig

Oi!! Jeg vet om ei som skal flytte fra kollektiv i byen, men det er ikke før januar. Men skal høre rundt!

Uff, er det lov engang?? Stakkars deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men uansett veldig dårlig gjort å gi beskjed en uke før jeg skal flytte :-/ så håper jeg finner noe raskt :-)

Så du hører om noe så må du bare si i fra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sendte meg navn til facebook siden deres, for noe fine jenter dere er!! :)

Får jeg fler? :)

Du var nå en kjempe fin jente selv :) Og en kjempe herlig datter du har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi bestemme oss for en dag snart?

Jeg reiser til syden 14.desember og kommer ikke hjem før 23. desember. :)

Hva med 12 eller 13 desember? kunne det passe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen 13., men er vel ferdig til kl 13 hvis det passer? :)

Jeg er litt usikker på når jeg jobber den 13 :) Men jeg skal ned til Kr.sand på nå på mandag, og blir til tirsdags ettermiddag, om tirsdag 06 på formiddagen kunne passe for dere for første møtet :) Og om jeg er heldig får jeg meg leilighet på mandag, så jeg kan flytte inn den 9 som planlagt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest redstar

Hei på dere:) Endelig helg!! Åh jeg har vært så sliten etter jobb denne uka så jeg har ikke orka å sitte på dataen:p

Tirsdag den 6 passer for meg men jeg jobber til halv 4:( Jobber hver dag til halv 4 frem til den 23:( hm,hvordan skal jeg gjøre det da,for jeg tviler på jeg kan ta meg fri... Men jeg litt usikker på arbeidstidene da men jeg skal gjøre alt jeg kan få å få blitt med altså,d hadde vært så gøy!!!VIs ikke får jeg bli med neste gang,eller evnt møte dere en annen gang på ettermiddag/kveldstid?:)

Håper dere alle har hatt ei ok uke og at dere får ei suuuuper helg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...