Gå til innhold

Venner på sørlandet?


Tabita

Anbefalte innlegg

Noen fra sørlandet her:)?

Treff eller finne på noe i sommeren?!Send PM, så blir jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redstar

Nyinnflyttet på Sørlandet er jeg !!! :)

Vil gjerne få venner og få meg et nettverk her, siden jeg enda ikke kjenner noen:p

Pm meg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Velkommen :)

Hvorfor, om jeg kan spørre?

Jeg er værflykning som dem kaller meg her, jeg foretrekker sol, varme og "stabilt" vær fremfor alle årets værforhold på en dag slik som i hjem byen:p

Har bodd her nå i 6mnd og trives veldig godt:)

Var litt vanskelig og få jobb, eller det tok lengre tid enn forventet men nå er jeg endelig i jobb, har blitt kjent med noen kollegaer men ønsker gjerne og utvide nettverket litt siden jeg fremdeles ikke kjenner så mangen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :)

Jeg er selv nyinnflyttet til det blide Sørlandet..

Hvem er dere og hva er deres alder?

Selv er jeg 35 og bor i en liten by på sørlandet.Har enda ikke fått jobb og som hun over meg skrev det er jammen meg ikke lett.

Er dere på min alder og kanskje har felles interesser så ta kontakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytte til sørlandet i 2009. Kjenner ikke så veldig mange, men har min lille omgangskrets, i all hovedsak min samboer og noen jeg kjenner fra studier og jobb.

Om ikke annet vet jeg hvordan det er å starte helt fra scratch et nytt sted. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

Jeg er selv nyinnflyttet til det blide Sørlandet..

Hvem er dere og hva er deres alder?

Selv er jeg 35 og bor i en liten by på sørlandet.Har enda ikke fått jobb og som hun over meg skrev det er jammen meg ikke lett.

Er dere på min alder og kanskje har felles interesser så ta kontakt..

Like gamle vi da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Jeg er 23 år da, heldigvis fått meg jobb(men tull med lønna) så jeg er på jakt etter ny men får nok bare vente:)

Dårlig vær her for tiden, eller denne uka... jeg vil ha sooooool:)

Noen på min alder her på sørlandet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Da er vi jo jevngamle vi da:)

Først og fremst må jeg si R.I.P til ungdommene på utøya og dem i Oslo sentrum, det var en grusom grusom hendelse som jeg ikke klarer å sette ord på... :dagens-rose:

Ser du snart skal gifte deg også? GRATULERER!:)

Så hvordan synes du det er og bo på Sørlandet da? Selv trives jeg veldig veldig godt, bare litt kjipt med så mange på arbeidsmarkede og så få arbeidsplasser...:/

Er litt opptatt med søndagsmiddagen nå men kommer tilbake og forteller litt mer om interesser osv:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest redstar

Litt info om meg da:

Jeg er som sakt 23 år og flyttet til Kristiansand i Januar 2011 sammen med min samboer:)

Jeg er utadvent, sosial og ellers veldig glad:)

Mine interesser er blandt annet tur, hytte og ferie, dans, bøker, kreativt arbeid som feks scraapbooking, strikking, maling +++

Ellers er jeg glad i å lage mat eller bake noe god kaffe mat, titte på gode serier og ellers gjøre det livet har å by på:)

Som om det er noen jevngamle her som søker venniner på Sørlandet, send gjerne en PM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi jo jevngamle vi da:)

Først og fremst må jeg si R.I.P til ungdommene på utøya og dem i Oslo sentrum, det var en grusom grusom hendelse som jeg ikke klarer å sette ord på... :dagens-rose:

Ser du snart skal gifte deg også? GRATULERER!:)

Så hvordan synes du det er og bo på Sørlandet da? Selv trives jeg veldig veldig godt, bare litt kjipt med så mange på arbeidsmarkede og så få arbeidsplasser...:/

Er litt opptatt med søndagsmiddagen nå men kommer tilbake og forteller litt mer om interesser osv:)

Takk for det, gifter meg veldig snart, ikke lenge igjen. :)

Jeg synes det er veldig fint på sørlandet, jeg har blitt glad i byen jeg bor i, men jeg tror nok ikke jeg bor her livet ut. Det har litt med at jeg synes det er litt for langt unna venner og familie. Jeg er så heldig at jeg tidlig fikk jobb i tillegg til studiene, så jeg skal ikke klage.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år, gleder meg til å flytte. Skal på (forhåpentligvis siste) visning i morgen, ganske lang reisevei fra her vi bor nå, så gleder meg til å bli ferdig :gjeiper:

15. august begynner jeg på skole (MHG), og gleder meg masse til det :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest redstar

VIC* :Leilighetsjakta her i Kr.sand er grusom.. men heldigvis er det ikke sååååå dyrt som andre byer her i landet:p Håper du finner en passende leilighet:)

MHG? Hvilken linje er det? Er noen år siden jeg gikk på skolen og navnene på studiene endres jo hele tiden:p

Yvonne: Jeg eeeelsker bryllup!:) Skal dere ha stor fest?:)

Jeg fikk endelig jobb etter 5mnd men dette er ikke en jobb jeg ønsker og bli værende, jeg ønsker en litt mindre bedrift, her jeg jobber nå er det mye mye lyd og jeg interesserer meg vel egentlig ikke så mye for det som selges, men jeg håper på å få jobb i en mindre butikk snart.

Hva liker dere ellers og gjøre på fritiden da? :)

Endelig var sola fremme idag! Jippi!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altfor mye konkurranse synes jeg :gjeiper: Vi er heldigvis to, så litt dyr leie går greit.. men vi skal jo ha råd til å leve litt også... :) Fikk faktisk tilbud om å ta den ene vi skal se på i morgen før vi så den, men jeg vil jo gjerne se om jeg vil trives der først :gjeiper: Så har vi fått til 2 andre visninger, så krysser fingrene for at det ordner seg denne gangen. Alle gode ting er jo tre ;)

På MHG skal jeg gå Interkulturell kommunikasjon og medier.. Tror ikke jeg kommer til å gå alle 3 årene, vurderer å ta de neste to årene med journalistikk. Men det finner jeg ut når jeg kommer dit! :)

Fritidsinteresser, tja.. Reising er noe jeg er veldig glad i og prøver å gjøre mye. Fotografering er også en stor interesse :biggrin:

Hva med deg? :)

Håper jobbsituasjonen din ordner seg. Kjæresten min søker som en gaaal, enda ikke hørt noe fra noen. Skal ikke være lett, nei...

Endret av ViC*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvonne: Jeg eeeelsker bryllup!:) Skal dere ha stor fest?:)

Jeg fikk endelig jobb etter 5mnd men dette er ikke en jobb jeg ønsker og bli værende, jeg ønsker en litt mindre bedrift, her jeg jobber nå er det mye mye lyd og jeg interesserer meg vel egentlig ikke så mye for det som selges, men jeg håper på å få jobb i en mindre butikk snart.

Hva liker dere ellers og gjøre på fritiden da? :)

Endelig var sola fremme idag! Jippi!:)

Tja, vi blir 39 stykker til sammen (ba 49 stykker), men stort nok for oss ihvertfall. Det blir mye god mat og drikke! Gleder meg. ;)

Jeg har jo jobb (50% stilling) ved siden av studiene, så for meg blir det en del jobb. Ellers er jeg tidvis frivillig i Røde Kors, og jeg har jo også vært politisk aktiv lenge. Jeg elsker å reise, se på tv-serier/film, trene, lese, skrive dikt, surfe på internett, kampkunst/kampsport osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest redstar

Heisann dere!

Holder dere fremdeles til på Sørlandet?

Har nå bodd her siden Januar og trives godt her i byen sammen med julius og dyrene i dyreparken :gjeiper:

Jeg har fremdeles ikke fått meg jobb, men samboer har fått fast jobb og begynt og skape seg et nettverk:)

Jeg hadde en sommerjobb som jeg selv sa opp etter å ha funnet ut at sjefen var en drittsekk, men fikk ikke så mange bekjentskaper... Dro 1mnd til Frankrike i sommer, men er nå tilbake og søker jobber igjen for fullt:)

Begynner å bli noen laaaaange kjedelig dager her hjemme:p

Så jeg henter opp denne tråden igjen!:)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...