Gå til innhold

Venner på sørlandet?


Tabita

Anbefalte innlegg

Gjest finurlig

Jeg er tilflyttet, men har bodd her i halvannet år. Og så er jeg fra sørlandet, så har ikke flyttet så kjempelangt :)

Har du funnet leilighet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :) er du opprinnelig fra Kristiansand eller tilflyttet? (fra hvor i så fall?) :)

Jeg blir jo helt ny i byen, kjenner ingen i Kritiansand, så om du også vil bli bedre kjent så hadde jo det vært supert :)

Jeg også liker cafeturer, det er koselig og kjekt :)

Me 2, jeg henger meg på:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Jeg bor også i Kristiansand (:

Er student, 21 år.

Fritidsinteresser er sang og hundelufting, glad i å lese tar meg ofte en fest :)

Har en del venner her, men er veldig glad i å få flere, og jeg kan gjerne introdusere dere for vennene mine, det er jo vinn-vinn for alle :)

Er ikke ofte jeg skriver slike kontaktannonner, men hvis dette høres bra ut, så si ifra :)

(Er veldig glad i cafèturer, så det er et must at dere også er det) ;)

Jeg er med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Åh så heldig du er som har en liten datter:)

Og som skal gifte deg, gratulerer så mye!!!!:)

Jeg og sambo vil også ha en liten bebis en dag(om ikke så alt for lenge:p)og så klart skal vi gifte oss også:)

Skravle om alt mellom himmel og jord, velkommen i klubben:p

SKal si du har flyttet:p Det har jeg også, men hovedsaklig rundt i hjembyen men har bodd i fredrikstad i 2 mnd også:P hehe, før vi flytta til kristiansand:)

Hva driver du med om dagene da? Du er vel hjemme med lille Nathalie?:)

Er du gravid nå, røde stjerne, eller har dere planer om å bli? :)

Takk, jeg gleder meg veldig!!

Blir et dyrt bryllup med tanke på at 60 personer er bedd! :P hehe.

Hvor lenge har du bodd i kristiansand nå? :)

Jeg er hjemme mor om dagene og skal ut i jobb når hun nærmer seg ett. :)

Og du? hva driver du med?

For man vite hva du heter? :)

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tilflyttet, men har bodd her i halvannet år. Og så er jeg fra sørlandet, så har ikke flyttet så kjempelangt :)

Har du funnet leilighet? :)

Oki :) trives du i Kristiansand da? :)

Ja fant leilighet i går, så flytter inn i midten av desember, rundt 9 desember :)

Hadde vært kjekt å kanskje treffes en dag etter det om folk har tid, selv om det er juletider?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempehyggelig! Vi burde bare avtale en dato som passer for alle, og møtes på frk. Larsen eller noe :)

kjekt at flere vil bli med å møtes :) Jeg aner ikke hvor eller hva frk.Larsen er, men sikkert en av dere som kan forklare meg det?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Ja trives veldig godt her :) Og det håper jeg dere andre også kommer til å gjøre :)

Jeg har eksamenstid, men tar mer enn gjerne en kaffe når som helst! Der er grenser for hvor mye jeg orker å lese av gangen :P

Frk. Larsen er en kjempekoselig cafè/utested i markens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja trives veldig godt her :) Og det håper jeg dere andre også kommer til å gjøre :)

Jeg har eksamenstid, men tar mer enn gjerne en kaffe når som helst! Der er grenser for hvor mye jeg orker å lese av gangen :P

Frk. Larsen er en kjempekoselig cafè/utested i markens :)

hehe ja du må ikke slite deg for mye ut med lesinga, det tror eg ikke hjelper så mye ;) viktig med pauser inni mellom :D

okeis, jeg finner vel fram på GPS på mobilen min, når vi først finner en dag å møtes alle sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

hehe ja du må ikke slite deg for mye ut med lesinga, det tror eg ikke hjelper så mye ;) viktig med pauser inni mellom :D

okeis, jeg finner vel fram på GPS på mobilen min, når vi først finner en dag å møtes alle sammen :fnise:

Du kan like gjerne finne den først som sist :)

Den ligger hvertfall i enden av markens, forbi Sandens, så den er lett å finne.

Men dersom noen andre har et bedre cafèforslag er det bare å si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Kjempehyggelig! Vi burde bare avtale en dato som passer for alle, og møtes på frk. Larsen eller noe :)

ja, det hadde jo vært kjempe koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gravid nå, røde stjerne, eller har dere planer om å bli? :)

Takk, jeg gleder meg veldig!!

Blir et dyrt bryllup med tanke på at 60 personer er bedd! :P hehe.

Hvor lenge har du bodd i kristiansand nå? :)

Jeg er hjemme mor om dagene og skal ut i jobb når hun nærmer seg ett. :)

Og du? hva driver du med?

For man vite hva du heter? :)

*elsker bryllup*

Nei jeg er ikke gravid nå, men kansje det ikke blir så alt for lenge til, vi får se:) Jeg vil gjerne jobbe litt først men kjenner jeg er verpesyk:p

Jeg har bodd i kristiansand siden januar iår, og akuratt nå jobber jeg i barnehage, men håper på en butikkjobb snart da det er det jeg hadr jobbet i før:) Ellers så trives jeg veldig godt her på sørlandet med min kjære, og vi håper på å kjøpe oss hus/leilighet innen år 2012:)

Blir mye tvtitting for tiden, men ellers er jeg glad i kafe, jatte, se en god film, lese, holde på med kreative ting(scraapbooking, lysdekor, striking, maling ,u name it:p) og egentlig masse rart:p Er ei blid og fornøyd ung kvinne(:P) på 23 år som er glad i livet:)

Hva kunne du tenkte deg og jobbe med?Hvor lenge har du perm?:)

Jeg er med på kafebesøk:) Gjerne før jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest finurlig

Åh så koselig, dere som skal gifte dere og har/skal ha barn :)

Madelene, tar du med jenta di på cafè? :)

Kan vi ikke bare begynne å kaste ut litt datoer som det kan passe etter 9. desember? For meg passer det alle dager utenom 13. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

*elsker bryllup*

Nei jeg er ikke gravid nå, men kansje det ikke blir så alt for lenge til, vi får se:) Jeg vil gjerne jobbe litt først men kjenner jeg er verpesyk:p

Jeg har bodd i kristiansand siden januar iår, og akuratt nå jobber jeg i barnehage, men håper på en butikkjobb snart da det er det jeg hadr jobbet i før:) Ellers så trives jeg veldig godt her på sørlandet med min kjære, og vi håper på å kjøpe oss hus/leilighet innen år 2012:)

Blir mye tvtitting for tiden, men ellers er jeg glad i kafe, jatte, se en god film, lese, holde på med kreative ting(scraapbooking, lysdekor, striking, maling ,u name it:p) og egentlig masse rart:p Er ei blid og fornøyd ung kvinne(:P) på 23 år som er glad i livet:)

Hva kunne du tenkte deg og jobbe med?Hvor lenge har du perm?:)

Jeg er med på kafebesøk:) Gjerne før jul:)

Jeg vil jobbe som hudpleier med jeg har ingen utdannelse (enda), så jeg har hatt litt forskjellige jobber. Ikke noe jobber man kan skryte av men helt greie. Telefonselger, Butikkmedarbeider i matbutikk og siste jobben før jeg fikk nathalie så jobbet jeg på Fretex ute med sørlandsparken.

Jeg begynner nok å jobbe når hun nærmer seg 1, men jeg har ingen jobb å gå til, så må vel begynne å søke snart. :)

Grunn til at jeg ikke har en jobb å gå til er ikke fordi jeg fikk sparken, men fordi det var igjennom nav og under et tiltak som heter Kvalifiserings program". :)

Grunn til at jeg er i nav er ikke fordi jeg er lat (må bare få sagt det), det er fordi jeg har rust meg over lengre og det tar litt tid og komme seg opp på begge benene etter at man har vært på den veien. :)

Så nå vet dere vel mer eller mindre alt om meg. :) haha :fnise:

Hvilken bhage jobber du i? og hvor bor du nå? Lund, Søm, Hånes, vennesla, tveit?

Selv bor jeg og min lille familie i voiebyen. Det er en ganske så liten leilighet, så vi håper å finne noe større. :)

Kafebesøk, hvor og når? neste uke, uken etter ? :)

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Åh så koselig, dere som skal gifte dere og har/skal ha barn :)

Madelene, tar du med jenta di på cafè? :)

Kan vi ikke bare begynne å kaste ut litt datoer som det kan passe etter 9. desember? For meg passer det alle dager utenom 13. :)

Ja, om det er greit for dere? Er nok ikke noe problem å skaffe bvakt. :)

Så det er helt opp til dere kvinner om jeg skal ha henne med eller ikke. :)

Har du barn?

For meg passer det vel egentlig alle dager utenom 28.november. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest finurlig

For min del så er det akkurat samme :)

Hvor gammel er hun?

Jeg har ikke barn nei :)

Så bra :) Vi får vente til de andre kommer på, og finne ut av det i fellesskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Det tviler jeg ikke på :D Hun ser hvertfall veldig søt ut på bildet, det gjør dere begge :)

Jeg synes du burde ta henne med, tror ikke noen av de andre har noe i mot det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Det tviler jeg ikke på :D Hun ser hvertfall veldig søt ut på bildet, det gjør dere begge :)

Jeg synes du burde ta henne med, tror ikke noen av de andre har noe i mot det :)

Åh, takk! Så himla søt du virker!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...