Gå til innhold

Jeg er 20 år og har oppdaget noe jeg ikke var klar over.


Pin-up

Anbefalte innlegg

:fnise:

vi lærte det på ungdomskolen liksom ^^

Det er mye man streifer i gjennom i barneskolen og ungdomsskolen og andre skoler - uten at det betyr at alle merker seg alt og synes alt er like interessant, og husker det for alltid, samme hvor mye "allmennkunnskap" "noen" mener alt er.

Mange mennesker, barn og voksne, tenker, reflekterer og lærer på en annen måte enn "deg selv. Noen er avhengige av drøfting, tid og erfaring for å lære.

Mange godt voksne kvinner kjenner ikke sine egne underliv. Jeg synes i grunnen ikke det er overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokoladebolle

Da synes jeg det er morsomt at du synes det er uvanlig med urinrøret i kjeden, selv om flere har sagt at de har det. Ingen kan da påstå hva som er vanlig, når langt fra alle kvinner blir undersøkt for slike ting.

Så du mener at det er vanlig alts? At det er det som er normalen? For det var det som ble påstått i denne tråden her, og jeg synes at det er morsomt at noen hadnakket påstår at en lidelse er normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Så du mener at det er vanlig alts? At det er det som er normalen? For det var det som ble påstått i denne tråden her, og jeg synes at det er morsomt at noen hadnakket påstår at en lidelse er normalen.

Hva jeg mener står i innlegget.. Dvs. at jeg ikke tar stilling til hva som er vanlig eller ikke. Eller med andre ord, at vanlig/uvanlig/normalt/unormalt som begrep ikke kan brukes fordi alle kvinner ikke er undersøkt og man dermed ikke kan si noe om det. (joda, jeg er klar over statistikk osv. og at "alle" ikke er et krav for å uttrykke normaltilstand)

At du synes det er en lidelse får være deg om det. Det må være første gangen jeg har hørt.

Endret av Cervix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michelle82

Haha^^

Venninnen min trodde at man kun kunne bli gravid når man hadde mensen da hun var 17 år. Hun ble skikkelig sjokkert når jeg fortalte henne at dette ikke var tilfelle.

Det er mulig å bli gravid når en har mensen. Usannsynlig, men mindre du vil ha baby så bruk prevensjon når du har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...