Gå til innhold

Jeg er 20 år og har oppdaget noe jeg ikke var klar over.


Pin-up

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Hjelpe meg! Det kan godt være at noen har urinåpningen inne i skjeden, men dette er da unntaket!! Når man kateriserer en kvinne, og man havner i skjeden, lar man katerert ligge igjen, slik at man vet hvor man IKKE skal sette kateteret. Når man da har truffet urinåpningen, så fjerner man kateretet som man feilaktiig har ført opp i skjeden. Så nei, de aller aller fleste damer/kvinner har urinrøret OVENFOR skjedeåpningen.

Signerer på det sterkeste :)

De jeg har kateterisert har alle urinrør som ikke ligger i skjeden, men klart man kan treffe feil siden noen urinrør ligger veldig nært skjeden.

Nei, i denne tråden her var det ikke mange anatomivitenskapere!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Blir mildt sakt sjokkert over hvor nedlatene mennesker på kvinneguiden er. Det finnes faktisk mennesker som ikke vet det(om ts er troll eller ei) og alt man får er de spydige kommentarene :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Blir mildt sakt sjokkert over hvor nedlatene mennesker på kvinneguiden er. Det finnes faktisk mennesker som ikke vet det(om ts er troll eller ei) og alt man får er de spydige kommentarene :nei:

Nå må du gi deg, har du last alle "urinrør er oppi vagina-kommentarene" her? Det er da ingen som har vært ekle mot TS, men noen har vært litt mer bastante når det kommer til AB sine kommanterer når det gjelder urinrør og vagina.

Om urinrøret hadde ligget "langt oppi vagina" (som det ble skrevet av Ab her), så hadde mange sliti med urinveisinfeksjon hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gi deg, har du last alle "urinrør er oppi vagina-kommentarene" her? Det er da ingen som har vært ekle mot TS, men noen har vært litt mer bastante når det kommer til AB sine kommanterer når det gjelder urinrør og vagina.

Om urinrøret hadde ligget "langt oppi vagina" (som det ble skrevet av Ab her), så hadde mange sliti med urinveisinfeksjon hele tiden.

Nei jeg gir meg ikke. Jeg har lest kommentarene ja, og jeg står for det jeg mener. Det er ikke bare i denne tråden folk oppfører seg slik

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Armule

Nei jeg gir meg ikke. Jeg har lest kommentarene ja, og jeg står for det jeg mener. Det er ikke bare i denne tråden folk oppfører seg slik

Hva har folk i andre tråder med denne tråden å gjøre?

Det er ingen som er spydige mot TS her, og om du leser TS (som er Pin-Up, ikke AB) ser man at hun selv ser hvor morsom situasjonen er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kateterisert særlig mange kvinner? I såfall ville du visst at en god del kvinners urinåpning faktisk ligger et godt stykke opp i skjeden. Om læreboka di mener at dette er normalt rent anatomisk sett eller ikke, blir litt underordnet for meg all den tid virkelige kvinner ikke er lærebøker, men mennesker.

Jeg snakker om NORMAL anatomi. Alle anatomiske strukturer har variasjoner (anomalier). Ja, noen kvinner kan ha urinrørsåbningen innenfor skjedeinngangen, men det er ikke vanlig, og dette vil kunne gjøre en mer mottagelig for ubalanse i normal skjedeflora (selv om det ikke behøver å gjøre det).

Noen har en ekstra muskel her og der, noen mangler pannebihuler, noen har variasjoner i forgreningene på hovedpulsåren, hos noen går hovedpulsåren i halsen gjennom mandlene, noen har hjertet på høyre side, etc. Men ingen av disse tingene er normale, selv om de ikke skaber noen problemer for kroppens normale virke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestevenninnen min fikk alle til å stusse her en dag for noen år siden. Hun var da 17, og sammenlignet det å få baby med å ta seg en skikkelig drittjobb på do. Viste seg at hun trodde babyer ble født ut av rompa :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sevastra

bestevenninnen min fikk alle til å stusse her en dag for noen år siden. Hun var da 17, og sammenlignet det å få baby med å ta seg en skikkelig drittjobb på do. Viste seg at hun trodde babyer ble født ut av rompa :skratte:

Haha^^

Venninnen min trodde at man kun kunne bli gravid når man hadde mensen da hun var 17 år. Hun ble skikkelig sjokkert når jeg fortalte henne at dette ikke var tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Haha^^

Venninnen min trodde at man kun kunne bli gravid når man hadde mensen da hun var 17 år. Hun ble skikkelig sjokkert når jeg fortalte henne at dette ikke var tilfelle.

:fnise: HAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

At det går an å være så bastant på noe man ikke har peiling på :skratte: Urinrøret i skjeden liksom, jaja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Armule

At det går an å være så bastant på noe man ikke har peiling på :skratte: Urinrøret i skjeden liksom, jaja.

Heh, syns du det er morsomt at noen har urinrøret i kjeden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes.. Er det rart det er mange usikre ungjenter der ute i verden, når deres egen oppfatning av SITT EGET KJØNN tydeligvis er HELT feil.

Mange (definisjonsspørsmål) har faktisk urethra "langt" (igjen, definisjonsspørsmål) oppe i skjeden. Og plages da av (blant annet) hyppige urinveisinfeksjoner. Deriblant meg. Min gynekolog sier at dette er HELT NORMALT. Om ikke like normalt som folk som har urethra rett innenfor skjedeåpningen, eller folk som har den utenfor, men det er ikke UNORMALT.

Neste blir som om folk skal begynne å krangle om innoverbrystvorter? Hahaha, nei vet du.. DET FINNES IKKE! Alle damene jeg har sett på sykehuset eller i svømmehallen har ALDRI hatt det, så da fins ikke det altså..

Folk er bare såå påståelige!

:sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Heh, syns du det er morsomt at noen har urinrøret i kjeden?

Nope, da har du misforstått meg. Det jeg synes er morsomt er denne brukeren som innlegg etter innlegg skriver at det er vanlig at urinrøret er inne i skjeden, selv om det er flere som forteller henne at det ikke er vanlig og viser til diverse anatomibilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Nope, da har du misforstått meg. Det jeg synes er morsomt er denne brukeren som innlegg etter innlegg skriver at det er vanlig at urinrøret er inne i skjeden, selv om det er flere som forteller henne at det ikke er vanlig og viser til diverse anatomibilder.

Da synes jeg det er morsomt at du synes det er uvanlig med urinrøret i kjeden, selv om flere har sagt at de har det. Ingen kan da påstå hva som er vanlig, når langt fra alle kvinner blir undersøkt for slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...