Gå til innhold

Bjørnehiet

Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen i dagboka mi, setter stor pris på det.

Jeg har vært inne på Mitt Skattekammer og sikla på endel av kjolene hun har hatt. Nå har det seg slik at jeg har sett en annen kjole også som jeg godt kunne tenke meg (som jeg synes er ennå finere enn den andre om det er mulig) Det er en gotisk kjole , og har funnet ut at Brudekjoleformidlingen er forhandlere av nettopp denne kjolen. Heldigvis så er det lenge til så jeg har tid til å finne ut om jeg skal kjøpe fra dem eller få noen til å sy for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Takk for hilsen, Capricorn og Idril, Hyggelig! Pærebrus? :perebrus:

Kathryn and Alexandra har vanvittig mye fint! Men jeg tror prislappen er deretter... :veldigsur: Blir reint giftesyk av sånne bilder jeg. Brudebukett har jeg tenkt mye på, siden jeg jobber i blomsterbutikk, men kanskje nettopp derfor er det umulig å bestemme seg... Alt fra svarte, lange tulipaner og piggtråd til mørkerøde roser overalt, lilla calla og helhvitt bryllup har jeg tenkt på. Og med det spennet så er det ikke lett å bestemme seg. Kanskje like greit at Bjørnemannen ikke er av de kjappeste? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen og capen er nydelige - har lyst på den capen selv, men prisen er nærmere 20 000 bare for den.

Kjolen jeg har lyst på koster "bare" 15 000....... :sjokk: så da må man spare en stund, nå er jeg så heldig at mamma skylder meg noen penger men ikke på langt nær så mye.

Bukettene var kjempe fine. Har selv lekt med tanken om et bryllup i fargene kremhvit og mørk rødt/burgunder og da skal dekor og blomster også være i de fargene. Liker veldig godt gladioler, men vi får se hva tiden viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Åh! Kult!

Kanskje jeg kan sy den selv..? Det hadde garantert blitt billigere...

TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper betraktelig på utgiftene å kunne sy kjolen selv ja. Du får fortelle hvordan det prosjektet går.

Ha en riktig fin tirsdag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og min kjære vært og sett Van Helsing. Det er en underholdende film med skvettefaktor og mye humor. Kate Beckinsale er nydelig og Hugh Jackman i tillegg er jo bare enda bedre. Den er fartsfylt fra første til siste stund. De som skal se den bør være innstilt på dette, ellers vil jeg anbefale den. Den er et tydelig produkt av de som har laget the mummy filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i dag av kan jo du også få sett Van Helsing....

Hvordan går det ellers da? Takk og :klem: for dine varmende ord i min lille dagbok. Setter umåtelig pris på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Tjoho, tjohei, livet leker med meg...

*pes* Jobbe 7-15, kjøre til Kløfta med roser, (brud som kom på lørdag kl 14 og skulle ha brudebukett mandag kl 9 :roll: ) handle, spise middag, stresse litt, vaske litt, stresse mer, se en film sånn småstressa, kanskje bort i kveld, eller kommer det noen hit? Bjørnemannen er på dugnad, stakkar, så han er nok i dårlig humør når han kommer inn igjen. Han hadde masse han skulle ha gjort, hørte jeg, og nå fikk han ikke gjort en dritt :frustrert: . Dugnad i morgen også, så der gikk den fridagen...

Æff. Velforeninger suger, i hvert fall denne helga. De truer med å legge på medlemskontingenten for dem som ikke stiller på dugnad - og medlemskap er jo selvsagt obligatorisk :roll:

VIL HA FRIDAGEN MIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Løper innom for å takke for fine hilsenen i boken min, innrømme at jeg leser litt i din, si at vi vet hvilke kjoler som er fine, ønske deg en super helg, og for å gi deg en :klem:*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en bedre dag nå enn i går kveld, selvom det er :kjempesinna: dugnad i dag.

Hva er det man tenker med når man kommer i en blomsterbutikk lørdag kl 14 og skal ha brudebukett til mandag kl 0900??? Man bør jo skjønne at det blir litt knapt med tid........... Jeg skjønner virkelig ikke hvordan enkelte mennesker tenker enkelte ganger.

Vil ellers bare gi deg en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Hei og takk for titten!

Hehe, brudebukett med 5 timers varsel (effektiv arbeidstid fra kl 14 lørdag til kl 9 mandag) er nesten litt i overkant det, har opplevd å få en stivpynta dame på andre siden av kassa som "skal gifte seg om en time, og trenger brudebukett og fem cozager". Og da må jeg jo bare si sorry, men vi har ingen dekoratør, og vi driver egentlig ikke med brudebinderi hvis det ikke er veldig veldig enkelt.

Lurer av og til på hva som foregår oppi hodet til folk...

HAH! Jeg slapp unna dugnaden, for Bjørnemannen var med i går, og det holdt med en oppmøtedag! HAH! Litt synd på Bjørnemannen da, men han var med og bygde en mur, så da syntes han vel i grunnen det var greit tror jeg.

I dag har vi forresten vært sammen i 7 år :hjerter:

Skal kooooose oss med grillpølser til middag, litt trangt med penger om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Gratulerer med 7 års jubileet!

:blomst_opp: :danse::hoppe::perebrus::gratulerer:

Kos dere, selv om det er trangt med kroner! :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sent ute, men; Gratulerer med 7 års dagen!!!

:dagensrose:

Håper dere fikk en fin dag, selvom lommeboka ikke er særlig full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hei vennen!

Grattis med syv års jubileum - håper dere koste dere! Jeg elsker grillpølser, så det hørtes ut som en super festmiddag for min del! ;)

Blomstene til helgen ser ikke ut til å gå i orden likevel. Ingen MesterGrønn-butikker ville garantere at de kunne skaffe de riktige Calla-liljene, heller ikke de i Nederland ville garantere det. Og så var det visst ikke Calla-sesong heller, ettersom jeg forsto...

Så da bestemte vi oss for roser i steden - sånne guloransje som blir litt mørkere røde ut mot kanten, vet du. Men det er ingen MesterGrønn-butikker som vil skaffe det heller - fordi det er 17. mai-helg så får de mest rødt, hvitt og blått, og ingen ville bestille det fra Nederland for meg. (har vært i fem forskjellige butikker og forhørt meg....)

Nå er planen å høre med en av de butikkene som selv kjøper på auksjonen på Økern. Hvis det ikke funker heller, må jeg kjøre rundt torsdag kveld til alle MG-butikker i nærheten og satse på at jeg klarer å skrape sammen 150 roser av det slaget jeg vil ha.

Puh, det tar på å være pynte-ansvarlig!! ;)

Men takk for at du hjalp meg uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Åja - seff... jeg hadde glemt 17. mai helga...

Sorry, Imari!

Ting kan bli litt vanskelig når det er sånne store dager med i spillet! :( *veldigleimeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...