Gå til innhold

Bjørnehiet


Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Ta en ny test, er den negativ,- slapp av, så skal du se den kommer :P

Hvis ikke, vile jeg tatt enda en test.

Hos meg var det ikke positivt utslag før i uke 10.., men det er ikke vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Visste du forresten at det er en plante? Luffa-plante? Det falt frø ut av våre, så jeg planta et jeg - og tror du ikke at det kom opp da!  :o  

Luffa-dyrking er igangsatt her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Uff, dette er kjipt - jeg har ikke råd til å kjøpe en test til, har betalt regninger... Må pent vente til lønn neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Oi, her i Bjørnehiet var det spennende tider! Heier på deg, jeg Bjørnsdatter!!! Har du testet nå?? Fortell da!!! Er så spent!

Stooooooooor klem med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Takk for hilsen i dagboken min! Så hvordan går det med deg og den forsinka mensen? Er den kommet, eller er det andre ting på gang?? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Bjørnsdatter...?

Du har ikke reist på påskeferie allerede? Du kan ikke gi oss sånne spennende nyheter også bare reise, vet du! :tunge1:

:ler2: God påske da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hjemme fra påskeferie nå! :)

Tatt ny test, men den var også negativ... nå er jeg tre uker forsinka... hva i alle dager er det som skjer?

Jeg må ta meg en tur til legen, men jeg må bytte fastlege først. Hvis jeg drar til han jeg har nå og sier at jeg tror jeg er gravid, så spør han garantert om jeg vil ha sykmelding...

Har hatt en kjempekoselig påskeferie på hytta til svigers! Det er faktisk ganske ålreit å ikke ha strøm, men rennende vann må jeg innrømme at jeg savna ganske sterkt...

Håper dere også har hatt en kjempefin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Bjørnsdatter!

Så fint at du har hatt en fin hyttepåske! Vi har hatt oppussings-påske, og den varer nok helt til jul, ettersom det er ganske mye arbeid igjen før vi kan flytte inn i stua. Noen uker til, så... :-(

Det var da voldsomt så forsinket du var da! 3 uker! Men en forsinket mens kan også være en tidlig abort. Bare en mulighet, vet du...

Ha en fin, ny uke, Bjørnejenta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du, o'store Mester Grønn-guru!!

Jeg skal lage blomsterdekorasjoner til en venninnes bryllup i mai, og var innom en Mester Grønn-butikk i helgen for bestille noen bunter med de blomstene jeg trenger. Damen i kassen var ganske bestemt på at hun ikke ville ta i mot noen bestilling, og kunne ikke garantere at de fikk de buntene som jeg var på jakt etter...

Og da tenkte jeg at jeg skulle spørre deg, da vet du... Er det virkelig sånn at dere i butikken ikke selv bestemmer hvilke bunter som skal komme? Er det ikke mulig for meg å bestille 15 bunter med Calla-liljer, 3 med rødoransje roser og så noen grønne strå?

.. jeg bare spør jeg, for jeg ble så overrasket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei Imari! :)

Jeg svarte nettopp på tråden din :)

Joda, vi kan godt ta imot en bestilling, men det må bli sånn ca. bestilling, for som jeg forklarte i tråden din så selges blomstene på blomsterbørsen - og da er det ikke alltid greit å vite hva som er tilgjengelig. Har ikke kamera hos alle gartnerne som leverer til Holland, dessverre ;)

Mitt råd er altså å komme innom et par uker før og høre om hun vet noe da - og om hun ikke vet noe, så kanskje agenten i Holland, aka Gustav, vet noe mer?

Vi bestiller varene våre selv altså, men bestillingslistene (som er forskjellig fra dag til dag) kommer halvannen dag før levering. Derfor vet vi ikke hva som kommer om en måned.

Lykke til! Det årner seg alltid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Så utrolig kjipt at TR kom... Også SÅ seint da! Slemme tanten...

Men du blir nok gravid en vakker dag!

:trøste:

Ha en god dag! :klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei og takk for oppmuntring!

Joda, jeg blir nok det en vakker dag, men NÅR DA? Blir litt utålmodig også da... :-?

Ny avatar, forresten, matcher hårfargen jeg hadde for en uke siden... så fant jeg ut at det var kjedelig, og farget det svart. :o Da jeg sendte mamma melding og fortalte det, tok det ett minutt, så ringte hun på jobben og spurte sjefen om jeg hadde blitt gal :hoho:

Skal ut en tur i kveld, en venninne av meg har hatt bursdag. Vi tar turen til Lillestrøm, på Jekyll&Hyde. Elsker det stedet :) Bjørnemannen har faktisk bestemt seg for å bli med, wow! Skal bli gøy å gå ut med ham, det er lenge mellom hver gang. Lenge mellom hver gang jeg er ute i det hele tatt, egentlig...

Nå skal jeg gjøre de utrolig priviligerte oppgavene her hjemme: Vaske opp, vaske klær, rydde, vaske gulv, skifte sengetøy og vaske trappeoppgangen. Bjørnemannen er på bilmesse med gutteklubben Grei i dag, sniken.

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...