Gå til innhold

Bjørnehiet


Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Hei.

Titter bare innom for å si lykke til. Skal du teste på torsdag, eller vente litt? Selv måtte jeg bare teste på ikm, håper dere er like heldige som oss.

De ømme puppene kjenner jeg igjen, fikk også det litt før ikm.

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Hei Tiny, takk for oppmuntringen!

Vet ikke når jeg skal teste, hvis jeg ikke har fått mensen om en uke så må jeg nok, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Æsj. Klokka går riktig, som vanlig. TR torsdag...

Jaja, ny måned, nye muligheter.

Var på besøk hos et vennepar i går kveld, Bjørnemannen og kameraten mekka bil, mens jeg og venninna mi satt inne og leste Se&Hør ;) Neida, vi gjør ikke sånt vi dah, for vi er litt sånn tøffe i trynet og sånn, dah!

Uff, lite motivert i dag... Sinnsykt trøtt og sliten. Skal ikke på jobb før 1230, så jeg lurer på om jeg skal køye litt igjen. Tror jeg gjør det jeg.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk ekstra energi av formiddagssovingen din (og at du ikke la deg igjen da vekkerklokka ringte, slik mannen min gjorde i dag...) :wink:

God helg!

Ny måned gir absolutt nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å fortsette treningen! Men det er jo en av de få treningsformene som faktisk er ganske så greie å utføre da... :blunke:

Lykke til denne måneden!

Forstatt god helg Bjørnsdatter!

Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei :P

Lenge siden jeg har vært innom her, og ser det er lenge siden du har vært her selv også.

Går det bra med deg? Hvordan går det med prøvingen?

Klemmer fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Begynner å bli litt småbekymret, jeg, Bjørnsdatter... Nå må du snart gi lyd i fra deg! Håper alt står bra til med deg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Ah - nå ble jeg lettet - så du hadde svart på orkide-tråden. Ble litt bekymeret for deg, Bjørnsdatter, for det var så lenge siden du hadde vært her på KG! Men alt er visst i orden. Overnervøse Huldra... :oops:

God helg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei jenter!

Ja, jeg har vært fraværende, BEKLAGER!

Har rett og slett ikke turt å sette meg ned og skrive/lese på KG, jeg blir nemlig sittende i flere timer uten å legge merke til det, og det er litt skummelt...

Av samme grunn tør jeg ikke å skrive noe mer enn at vi prøver fortsatt, TR var faktisk litt tidlig ute denne gangen, så ingen bjørnunger denne måneden heller. Dessuten har jeg farga håret lilla, og vært på intervju til butikklederstilling - som jeg ikke fikk. Like greit, siden butikken er seks mil hjemmefra.

Uansett, jeg skal prøve å skjerpe meg, og bare sitte en halvtime om gangen framover. Det blir ikke lett...

Takk for at dere tenker på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei igjen jenter!

Jeg er her som en forlengelse av deres dårlige samvittighet i dag: Siden treninga vi har holdt på med ikke har gitt frukter inntil videre, har jeg meldt meg inn på SATS med håp om bedre tider! (Neida, det var ikke han kjekke fyren i resepsjonen som overtalte meg... ;))

Denne uka var jeg faktisk og trente tre ganger! Er jeg flink, eller?!

På fredag ble jeg alvorlig redd for at jeg hadde vært på KG for siste gang. Vi hadde et "uhell" på E6, og fikk nærkontakt med autovernet i ca 110 km/t. Det gikk bra med oss, men bilen fikk ganske omfattende skader, bl.a. hele venstre sida er ødelagt.

Da jeg kom på jobb en time for sent, fikk jeg en etterreaksjon, og måtte løpe på toalettet og kaste opp. Sjefen prøvde å sende meg hjem, men jeg nektet - å sitte hjemme alene og tenke var ikke akkurat det jeg trengte, følte jeg.

Vi har det bra nå, vi må bare finne ut hva vi skal gjøre med carporten Bjørnemannen knakk et kvarter før uhellet på E6 (det var virkelig dagen på fredag, skjønner dere). Vi bor i boligsameie, og har carport sammen med en del andre. Det er bare stolper som skiller parkeringsplassene, og den ene "kom litt i veien" da Bjørnemannen kjørte ut av plassen vår. Den knakk den gitt... Går det på forsikringa, tror dere? Skal vi skrive skademelding? Vi må jo si fra til styret i sameiet, men hva skal vi si da? "Hei, vi har ødelagt carporten vi!" ???

Jeg må stikke, Bjørnemannen skal i fengsel ;) (han skal besøke en han kjenner altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Stakkars dere... Det var ikke måte på uhell. Det er visst sant at de sjelden kommer alene!

I alle fall: Takk og pris at det gikk så bra med dere! Både bilen og carporten er døde ting og kan fikses!

God klem til deg fra meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hulderjenta

:sjokkert:

Grøss og gru, det der på E6 kunne gått riktig ille... Fantatisk at både du og Bjørnemannen er i god behold! Det skal ikke alltid så mye til før man mister kontrollen over bilen, så dere var heldige. Håper du har kommet litt over sjokket nå. Pass godt på deg selv og din kjære!

Og kjør forsiktig...

KLEM :klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Hei!

Jupp, har kommet sånn nogenlunde over sjokket nå.

En liten oppdatering på hva vi har gjort i helga:

Lørdag: Stod opp altforaltfor tidlig (kl 5), lagde frokost mens Bjørnemannen var i dusjen. Kl 05.30 kom en kamerat for å hente Bjørnemannen, og han hadde jo ikke spist frokost, så han fikk frokosten min stakkar. Kl 05.45 dro gutta til Sverige for å være med på Bobfest - en kristen metal-festival langt borti gokk. Passe obskurt. Deretter lå jeg og pusen i sofaen et par timer og glante på messtv (lavmål, jeg veit, men hodet funker bare ikke fortere enn det så tidlig på morgenen!), før vi traska litt rundt og mjaua og rydda og vaska litt og sånn. Laaaaaaaaaangt på dag dro jeg på butikken og handla mat og godis, og så spiste jeg middag mutters alene før jeg dro til en annen metal-enke i nærheten for å se på Grand Prix... Protest eller bare desperasjon? Tja.. vet ikke helt...

Jeg holdt Lindur våken helt til kl 4 om natta (Da hadde jeg altså vært våken i 23 timer) før jeg dro hjem. I stedet for å gjøre det fornuftige og gå og legge meg, satte jeg meg til å se på messtv igjen (!) for å holde meg våken til Bjørnemannen kom hjem. De dro nemlig rett hjem igjen etter konserten, som forøvrig holdt på til kl ett omtrent. Klokka sju måtte jeg gi meg, etter stadig påtrykk fra pusen, og sovna før jeg rakk å dra over meg dyna. Det gjorde Bjørnemannen da han kom hjem klokka ni. Så sov vi søtt helt til klokka seks, da stod vi opp, lagde middag, og gikk og la oss igjen - og sov helt til klokka 6 morgenen etter. Og for en gangs skyld var jeg ikke trøtt på mandag morgen!

Kanskje det var det som skulle til for å få styr på døgnrytmen min? Det har blitt mange sene kvelder forrige uke, mercedesklubben for Bjørnemannen, jobbekvelder og personalmøte for meg, trening for oss begge to og bytting av bil (siden det jo ikke var mulig å beholde leiebilen helt til bilen var ferdig på verksted, neeeehei, det gikk ikke nei!). Nå kjører vi rundt i tidenes mest slitne mercedes, dæven dølle som den bråker... :ler:

I dag har jeg ikke gjort noe spennende egentlig, men jeg vil anbefale alle å ta en tur i nærmeste Mester Grønn butikk og ta en kikk på de fiiiine "svamp-på-pinne" greiene vi har fått. En av jentene foreslo å eksponere dem sammen med to esker dr. Greves Intimvask... :hoho:

Å, forresten, gratulerer med dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :D

Måtte ta meg en liten tur innom her. Det var kjempekoselig å få besøk i mitt lille Inn, derfor fant jeg ut at jeg måtte snike meg inn til deg en liten tur. :wink: Virker som om du har det riktig så koselig her.

Håper du tar turen innom meg ved en senere anledning også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjørnsdatter

Halla alle sammen!

Nå har jeg og Bjørnemannen akkurat kommet hjem etter en tur på byen (!) Bjørnemannen har kræsja i senga alt, men jeg må bare skrive et lite innlegg om desperate damer klokka tre på lørdagskvelden...

I det Bjørnske hjem har vi langt hår og svarte klær, og hører på litt tyngre musikktyper. I kveld var det konsert med Minas Tirith på Skjulet eller hva det nå het igjen (ved siden av lydskolen i Oslo), og der var vi selvsagt, siden vi kjenner trommisen osv osv. Med oss hadde vi J og L, begge opptatte, unge menn på ca 30 med bryllup planlagt i løpet av to år. Damene deres var ikke med i kveld, så de var ute for å kose seg alene. Vel vel, når sant skal sies, er spesielt L et attraktivt stykke mannebein, høy, slank og veltrent, og med langt, lyst vikinghår. Bjørnemannen er ikke fullt så høy, slank og veltrent, men han har lengre, lyst vikinghår. J er et kapittel for seg. ;) Uansett. Så lenge jeg var i området, fikk gutta drikke øllen sin i fred, men så fort jeg gikk på toalettet...

Jeg måtte bokstavelig talt jage damene vekk da jeg kom tilbake! Det ble bare verre og verre jo mer klokka ble, og da vi tuslet hjemover ca kvart på tre, hørte vi plutselig bak oss: "Unnskyld, er det noen av dere som hører på Type 0 Negative?" Der stod det ei dame i siste mote fra BikBok, hvit jakke, hvite støvletter, knallrosa topp og noe signalgult i halsen. "Øøøøøh... nei?" L har for vane å svare litt merkelig på uventede spørsmål, så han svarte at han hørte mest på Vikingarna. :ler: Bjørnemannen holdt klokelig kjeft, og J var igjen på utestedet, for han måtte få i seg en siste pils før stengetid. Dama fortsetter med "Ja, jeg ser kanskje ikke sånn ut, men jeg hører på litt sånn... heavy... jeg altså!" "Øøøøøøøh... javel?" sa L, og begynte å trekke seg litt videre i den retningen han skulle. Men trur du dama ga seg så lett? Åneida, hun fulgte etter, hun SKULLE tydeligvis ha seg noe hun. Det hjalp ikke engang at jeg tok tak i armen til L og sa "Kom nå, så skal vi hjem til forloveden med deg!" Ikke før vi knakk sammen i latter alle tre og begynte å synge svensktoppare ga hun opp...

Sånn skjedde det at jeg natt til søndag ble observert arm i arm i arm med to kjekke, langhåra karer med skjegg og skinnjakker, kun for deres egen sikkerhet, og ikke med tanke på mine egne interesser... :hoho:

Hva er det som gjør (single) damer så desperate på lørdagskvelden? Så vidt jeg har skjønt ender de fleste med å prøve å gnage av seg armen morgenen etter for ikke å vekke det de gikk hjem sammen med... Det beviser i hvert fall at man skal være rimelig uttafor som mann for ikke å få seg noe i helga. Bare bli igjen til stengetid, så skal du se du får napp, gutten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I dag har jeg ikke gjort noe spennende egentlig, men jeg vil anbefale alle å ta en tur i nærmeste Mester Grønn butikk og ta en kikk på de fiiiine "svamp-på-pinne" greiene vi har fått. En av jentene foreslo å eksponere dem sammen med to esker dr. Greves Intimvask... :hoho:

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Har du solgt mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Ikke så veldig, men ei som jobber ved siden av syntes de var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kule, så hun bare måtte ha tre stykker :hoho:

Visste du forresten at det er en plante? Luffa-plante? Det falt frø ut av våre, så jeg planta et jeg - og tror du ikke at det kom opp da! :o

Men altså, jeg er en uke for sein med mensen... og testen var negativ på lørdag, så jeg er bra forvirra nå... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...