Gå til innhold

Bjørnehiet


Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter

Jaja... Der kom det en en tante som for anledningen kalles Pose på besøk... og gjett om hun tar igjen for at hun er litt sein! *stønn*

Får neppe sove på et par timer til, har proppet meg full av Ledox. Det pleier å hjelpe fort, men nå er det 1 1/2 time siden jeg tok dem, og har fortsatt vondt. Må ta en til før jeg prøver å sove litt igjen.

Ble litt skuffa begge to nå gitt... Men det kommer en dag i morgen også, har jeg hørt.

Ingen bjørnunger i hiet i første omgang altså, men nå kan det fort hende at vi begynner å prøve å prøve, og ikke prøve å la være ;)

AAAAAuuuuuuuuuu... trenger en klem nå... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, hvem som helst kan bli verpesjuk av å henge på KG... Nå får jeg jo instant eggløsning hver gang jeg går forbi babyavdelinga på HM...

Dette høres omtrent ut som meg..... :ler:

tenkte jeg skulle slenge inn en liten hilsen, sånn oss naboer imellom....

Lykke til med videre prøving, pang så sitter det,

og da er det bare å nyte det.... :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå har jeg lest gjennom dagboken din, den var kjempekoselig. Skal nok følge med fremover ja. :Nikke:

Et par små tips er grapejuice og hostesaft. Skal visstnok hjelpe på. Er ikke sikker på at det var det som gjorde susen hos meg, men det er verd et forsøk. :blunke:

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, kjære Bjørnsdatter!

Så spennende at du skal prøve å bli bamsemor! Dette høres jo riktig så trivelig ut! Bedre lykke neste gang! :wink:

Håper du koser deg nå i denne søte førjulstid uansett!

En god klem fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du og bjørnemannen kose dere masse i jula. Tenk på svibler, ribbe og hverandre, og før dere aner det - *vips* så venter dere bjørneunger! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei alle! Takk for hilsner! Det varmer en bjønneskrott i vinterdvalen... :)

Som sagt, vi har jo ikke turt å komme ut av skapet og innrømme at vi prøver enda, da, så vi kan jo ikke akkurat regne med noe heller... Men kanskje vi tør å stå på litt når tanta har dratt igjen? Gleder meg allerede... får små, hårete sommerfugler i magen ved tanken! :)

Kos dere i snøen alle sammen, og dere som ikke har fått snø enda, kos dere dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er sunt at dere bare "tøyse-prøver" litt, jeg. Har en snikende mistanke om at de som tenker på babyer og EL og teller dager og måler tempen noen ganger stresser kroppen sin sånn at det ikke blir barn av det.

Forsøk å ta det som det kommer. Skjønner at det er vanskelig, om ikke håpløst, men prøv!!

Alt bra ellers? Snart er det jul, vet du!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Alt vel ved fronten! Snart er det jul, YAY!

Forresten, siden NRK er kjipe nisser i år og ikke skal sende Disneys Jul, så har jeg lett etter den overalt på video eller dvd... og i går fant jeg den på Music Box på Romerikssenteret! HURRA! Det blir jul i år også! Timmy Gresshoppes Julefest het den, tror jeg, kosta meg hele 69 kr... VHS, men det får gå det også ;) Bare det blir jul!

For første gang siden jeg var 17 har jeg faktisk fri på julaften OG lørdagen etter, så jeg får nesten en hel uke sammenhengende juleferie! Det er så herlig så jeg får ikke sagt det... Da blir det kanskje litt prøving, da? :sjarmor:

Verden er så herlig om dagen, det får heller bare gå at vi selger dårligere enn i fjor i butikken. Saddam er tatt, Harald blir frisk, Sjefen er grei, Regionslederen er enda greiere ;), Bjørnemannen og jeg har det kjempebra sammen, julegavene er i boks og til helga skal vi ha jentefest... (Ikke jeg og Bjørnemannen altså :tunge1: ) Livet er herlig, dere! Om noen måneder er jeg kanskje gravid og butikkleder! Hvor mye bedre kan det bli? *sukk*

Tanken bak "ikke-prøvinga" vår er rett og slett at skjer det, så skjer det, vi orker ikke å prøve for harde livet... Verken å få det til eller å unngå det. Siden vi ikke klarer å finne noen prevensjon som passer, og det egentlig bare hadde vært morro om jeg blir gravid, passer naturmetoden bra for oss i øyeblikket. Vi får se hva det blir til etter en evt. Bjørnunge... Kanskje like greit å få to på rappen, og så knyte igjen? Eller kanskje ikke? Hmmm... Men det får ikke ødelegge stemninga! Vi har det bare kos nå, og det har vi tenkt å fortsette med en stund til.

(Jeg har jo klart å begynne å tenke på detaljer på barnerommet alt jeg da... Har lyst til å lage et slags troll-tema, med trollbilder og røtter på veggene og litt sånn. Du vet de trolltegningene som selges som kort og kalendere? De er kjempekoselige, synes jeg. Og så kan jeg slippe unna alt rosa og lyseblått, for det synes jeg IKKE noe om. Hvitt og kremhvitt her i gården! Kanskje litt tidlig å begynne å planlegge? Men Bjørnemannen har allerede begynt å se på priser på barnevogner :hoho: , så det er ikke bare meg!)

Nei og nei, så bra jeg har det... *gni det inn* Har seinvakt i dag, så jeg drar ikke på jobb før ca kvart på ett. Må vaske og rydde litt først, men det er faktisk ikke så mye å gjøre her i dag, siden Bjørnemannen tok oppvasken i går... Snille bamsen! Dessuten begynner det å ligne på jul her i huset også, klarte å finne stjerna på boden her forrige kvelden, så nå henger den i vinduet og sprer lys og hygge til det ganske byggefelt. Og så klarte jeg endelig å kjøpe meg en amaryllis selv i går... Kommer nok ikke til jul, men det er jo lov å håpe da. Stor, fiiiin rød en, i en gigantisk terracottapotte som var umulig å finne pyntepotte til. Men så fikk jeg en lysende idé! Vi har små "frokosttallerkner" i gull i butikken som passer genialt bra under potta, og så har vi gullspray! Med spray på potta og gullskål under, pluss litt grønnmose på toppen og en gullstjerne oppå der, ble det så bra at det er til å grine av ;) Ble faktisk skikkelig fint... dessuten: Det bor en tagger i oss alle, som jeg sa til kunden som kjøpte maken til min ;)

Ha en like herlig dag i dag som meg, alle sammen! Nå er det bare en uke til Lille Julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten smitta jeg av alt det gode humøret ditt! Så herlig for deg/ dere! Jeg er nok like lykkelig selv når jeg er ferdig med eksamen på torsdag, men frem til da så smiler jeg litt av din lykke jeg!

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Ikke engang frk. KJÆRRING som skulle ha ekstraservice til 20 min etter at vi hadde stengt kl ni i går kveld klarte å vippe meg av pinnen, det er snart JUL, dere! Åååå, jeg gleeeeeeder meg!

Snart jobbetid for meg nå, men ha en strålende dag i dag også!

:digge: Det snør, det snør, tiddelibom :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!!

Tidlig oppe du også ser jeg :ler: .

Du skriver så morsomt i dagboka di, til å bli i godt humør av :D !

Ha en fin dag Bjørnsdatter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hey hey hey! Takk for hilsen, Redhead! :) Så tooooseli!

Announcement: Vi prøver! VI PRØVER! YAY!

:digge: Så går vi ikke rundt noen enebærbusk no mer, enebærbusk no mer, enebærbusk no mer... :digge:

Det kiler i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for koselig hilsen i dagboka mi :D

Nå har jeg lest hele dagboka di. Har det nok litt på samme måten. I begynnelsen var det hele litt skummel, men så ble vi mer vant til tanken på et lite knøtt. Og da blir man nok litt skuffet når TR dukker opp like trofast hver mnd.

Krysser fingrene for at vi får :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Lille Julaften

Nå er det snart jul, jenter! Det er så snart at det nesten er jul allerede! Tusen takk for koselige hilsner, gøy å vite at noen gidder å lese det jeg skribler... ;)

Det kiler i magen og bak øra, det er så munnvikene trekker seg bakover og oppover av seg selv, skjønner ikke hva det kan være... Kan det være at det er siste arbeidsdag på nesten en uke? At det er årets største dag? Vi skal selge for så sinnsykt mye penger i dag at det er til å :o av - dobbelt så mye som i går, og i går var det kaos!

Å fy feite, jeg er litt nervøs også... Tenk om vi har for lite varer? Det var jeg som sa at jeg tror vi har nok... :hår:

Skal innfinne meg på jobb om en times tid, burde kanskje ikke satt meg foran pc'n da, men jeg bare måtte skrive et kjapt innlegg siden det er nesten jul og alt.

I morgen skal vi kooooose oss skikkelig, da blir det Timmy Gresshoppe kl 9, og vi har invitert 4 venner på pysj-og-dyne-film ;) Gleder meg! Blir skikkelig koselig. Etterpå blir det julefeiring hos svigers, mange mennesker og stor ståhei. Svigermormor har tatt ansiktsløftning siden sist jeg så henne, det blir nok moro tenker jeg... "Er ikke mormor pen, a? Synes du ikke mormor er pen? Har ikke mormor blitt pen da, dutte mi?" :roll: Få i henne et glass akevitt, så er moroa igang... Det er det eneste jeg gruer meg til, men PYTT PYTT! Det er jul! :lol:

Noen som forresten har ideer til hva man serverer til en pysj-og-dyne-film? I og med at det er såpass tidlig så regner jeg med at de er litt frokostsultne... Gløgg og pepperkaker er liksom ikke helt frokost for meg da. :)

God Jul, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...