Chiyo Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #561 Del Skrevet 9. mai 2012 Fikk den ikke. :cry: Jeg forventet det egentlig hele tiden, men det det suger ikke mindre av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mai 2012 #562 Del Skrevet 10. mai 2012 Nei, det suger! Det gjør det virkelig! Men du kommer til å få deg en jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #563 Del Skrevet 10. mai 2012 Når? Jeg føler meg som verdens største taper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mai 2012 #564 Del Skrevet 10. mai 2012 Du må ikke føle deg som en taper! For det er du ikke. Det er vanskelig å få seg en jobb. Men det er ikke umulig. Du må ikke la et avslag få trykke deg ned. Send flere søknader. Du vil få napp. Samtidig har jeg full forståelse for at du føler deg trist og lei nå. Hvorfor skal ikke dette påvirke deg, men ikke la det overta deg. Ikke mist håpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #565 Del Skrevet 11. mai 2012 I guess... Takk Al. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. mai 2012 #566 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg syns du skal sette av litt tid til deg selv en dag du har tid. Gjør noe du liker. Slapp av og ikke tenk på det her akkurat da. Det er viktig å ikke la dette få tynge deg ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #567 Del Skrevet 12. mai 2012 Ja, jeg tror det er lurt. Jeg trenger å komme meg vekk litt. Jeg tror kanskje jeg skal dra på hytten en helg alene, og bare lese og se på TV.... og spise masse masse godteri. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. mai 2012 #568 Del Skrevet 12. mai 2012 Ja, jeg tror det kan være en god idé Glem alt og alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. juni 2012 #569 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvordan går det, lille venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #570 Del Skrevet 23. juni 2012 Ah sorry! Så ikke dette før nå. Det går bra med meg snupsie! Har vært på jobb i dag. Fikk meg noe til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. august 2012 #571 Del Skrevet 11. august 2012 Hvordan går det? Håper du stortrives i jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. september 2012 #572 Del Skrevet 8. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. november 2012 Forfatter #573 Del Skrevet 18. november 2012 Ops... har ikke vært her på en stund. LoL En oppdatering. Jeg studerer nå, jeg jobber på lørdager, og jeg gruer meg til eksamen fordi jeg ikke greier å tvinge meg selv til å lese så mye som jeg burde. Men samtidig så føler jeg at jeg gjør det bra sammelignet med de andre i klassen. Jeg vet også at når eksamen nærmer seg så kommer jeg til å pugge som en gal, og gjøre det helt greit eller bedre. Optimism! That's the ticket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2012 #574 Del Skrevet 20. november 2012 Tipper det kommer til å gå bra med eksamen! Hvordan går det med jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. desember 2012 #575 Del Skrevet 23. desember 2012 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. desember 2012 #576 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. september 2013 Forfatter #577 Del Skrevet 29. september 2013 Ops... det er vel litt sent å si god jul tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå