Chiyo Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #401 Del Skrevet 12. oktober 2011 Heyo! Så ikke den siste kommentaren før i dag. Takk for kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 15. oktober 2011 PIZZA!!!!!! Chiyo er sulten! (venter på delivery) Hvis jeg ikke får mat snart blir jeg et troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. oktober 2011 #403 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ble du et troll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #404 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nyter Pizza i kveld også. Og jeg som hadde vært sunn i hele dag. Ser på Kathy Griffin og koser meg. Men snart må jeg tilbake til Hemingway... ZZZZZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. oktober 2011 #405 Del Skrevet 29. oktober 2011 Koser du deg, Chi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #406 Del Skrevet 31. oktober 2011 Mja... var oppe hele natten, dro tidlig til en forelesning som jeg gledet meg til, forelesning viste seg for å være ikke så fantastisk, prøvde å sove, venn kommer på besøk og jeg har ikke hjerte til og kaste han ut, jeg sovner, han går, seminar, vaske klær, natta tid. Vanlig student liv. Men er blitt helt hekta på Kathy Griffin - My Life On The D-List Jeg føler meg som en skikkelig tulling. Det er Halloween alle er ute og har det gøy og fester, og jeg har tenkt å ligge meg. Klokken er bare 9.58 her, men jeg er så utrolig trøtt. Det er lalle tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. november 2011 #407 Del Skrevet 2. november 2011 Det er lov å legge seg tidlig altså Hvordan går det med de du bor sammen med egentlig? Jeg så den tråden din om kjøkkenet og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 4. november 2011 Forfatter #408 Del Skrevet 4. november 2011 Det er lov å legge seg tidlig altså Hvordan går det med de du bor sammen med egentlig? Jeg så den tråden din om kjøkkenet og sånt Noen andre skrev en lapp! Så kjøkkenet er mye renere nå. Eller ikke akkurat "rent", men det er mye bedre enn det var. Jeg kjenner egentlig ikke de jeg bor med, men jeg skjønner nå at den type leilighet jeg bodde i før var litt mer sosial fordi vi har 14 stykker som delte et veldig stort kjøkken og bad. På kjøkkenet i fjor var det et langt bord hvor man kunne sitte mange rundt, kjøkkenet i år er mye mindre og borde er lite. Jeg tar med amt til rommet mitt. Jeg har fått nye venner, men det er ikke de jeg bor med. Men jeg er litt glad for det, fordi når man bor med folk er det mye vanskeligere å komme på unskyldninger for å ikke henge med folk 24/7. Jeg henger med en kamereat her som jeg bodde med i fjor, og jeg er så glad for at vi ikke bor i lag i år, fordi han er slitsom noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. november 2011 #409 Del Skrevet 4. november 2011 Å, så bra! Da var du ikke alene om å syns det var mye rot og slikt. Bra Kjempegodt å høre at du har venner der borte. Tenk at du er så langt borte nå! Noen venner må man være venner med porsjonsvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 24. november 2011 Forfatter #410 Del Skrevet 24. november 2011 Nam... Toro Tomat Suppe. :gjeiper: Men smaker best når man lager den med norsk vann. Til og med når jeg kjøper tørrvarer hjemmefra blir det ikke det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 27. november 2011 Forfatter #411 Del Skrevet 27. november 2011 JEG GLEDER MEG TIL JUL!!!!!! Fire stiler frem til 13 desember, så hjem 14. Dette kan jeg gjøre. Der bør snø når jeg kommer hjem altså, fordi her er det nesten ikke kaldt en gang. Håper faktisk at det ikke snør her heller, fordi her er det verdens undergang om det snør en halv centimeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. november 2011 #412 Del Skrevet 27. november 2011 Å, det er ikke lenge til! Takk for at du liker kg-navnet mitt jeg liker godt ditt også. Hvor kommer det fra egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. november 2011 #413 Del Skrevet 27. november 2011 Nå fant jeg ut hvor navnet ditt er ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. november 2011 Forfatter #414 Del Skrevet 29. november 2011 Endelig ferdig med første stil!!! Jeg satt oppe hele natten. Så skippet jeg timene mine i dag så jeg kunne få sove litt. Så våknet jeg av brannalarm og brannbilder og ble stående ute i regnet fordi en eller annen i leiligheten next to mine started en kjøkkenbrann. Typisk at det er akkurat når det regner at man blir evakuert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. november 2011 #415 Del Skrevet 29. november 2011 Å, for en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. november 2011 Forfatter #416 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Takk. Det trengte jeg. Endret 29. november 2011 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. november 2011 #417 Del Skrevet 29. november 2011 Tenk! snart er du ferdig for i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. november 2011 Forfatter #418 Del Skrevet 29. november 2011 Ja!!! Gleder meg. Har bare 3 stiler til, men jeg skulle skrive en på 4000 til neste tirsdag, men de har kuttet den ned til 2000. Thank God!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. november 2011 #419 Del Skrevet 30. november 2011 SÅ bra! 4000 ord? Hvor mange sider blir det sånn cirka da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #420 Del Skrevet 1. desember 2011 7-8 sider med Times New Roman 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå