Gå til innhold

Chiyo sin dagbok

Chiyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten kg :klem:

:klemmer: til både deg chi og dere andre

GRUPPEKLEM!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har komt ut av skapet til faren min. :daane: Herre Gud det var rart, men han tok det skikkelig bra. Han sa at ble litt paff, men at det viktigste var at jeg fant ut av ting og så skulle familien tilpasse seg meg. :jepp:

Akkurat nå føler jeg at jeg har de beste foreldrene i verden. Som alltid er der for meg og liker meg for den jeg er. :strix:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nå har jeg sagt det til de personene som det var vanskeligst å si det til, så nå er det bare straka vegen. Jeg tror fra nå av kommer alt til å bli enklere. Det er i alle fall ikke noe hemmelighet i familien. Jeg har jo ikke sagt det til alle, men nå når foreldrene mine vet det er det liksom enklere å si det til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Awww, takk søte snille deg. :rulle:

Nå er det bare å finne en søt en å ta med hjem ti middag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Gjør det, gjør det, gjennomfør det! :)

Jeg vil, men jeg forelsker meg bare i kjendiser. :klaske: Jeg har allerede bestemt meg for at jeg vil gifte meg med Rihanna. :fnise: Ellers er det en youtuber jeg har øye for.

Jeg vet ikke hvor jeg skal finne noen jeg faktisk "kan" rote litt med. Men jeg bor i England så det er lite vits å leite her i Norge nå anyways. Kanskje jeg finner en søt international student der borte, som er akkurat som meg. No offence, men britiske jenter er ikke min type. :daane:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Da har du sikkert bare møtt feil jenter til nå ;)

Så bra at du kommer ut av skapet overfor foreldrene dine! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Gjest_Michelet

Njaaaa,heller mest mot menn da :) Og så er det noen fåååå jenter jeg nok kunne blitt forelska i også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med britiske jenter? :popcorn:

Jeg elsker britiske menn :rodmer:

Det tar ikke vare på seg selv. Hvis du tror nordmenn drikker mye, må du ta deg en tur til England. Der drikker de unge hele tiden. Jeg takler ikke sørpefulle jenter og mange bristiske jenter drikker seg under bordet før festen er ordentlig i gang. De kler seg sinnsykt horete og da mener jeg HORETE når de er ute på by'n (selv når det er minus grader). Ikke min type nei. Jeg syns det er greit med fest og moro, og jeg liker å pynte meg også, men litt respekt skal man ha for seg selv. :snurt:

Sier ikke at alle er slikt da, men veldig mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaaa,heller mest mot menn da :) Og så er det noen fåååå jenter jeg nok kunne blitt forelska i også :gjeiper:

Slike tanker hadde jeg også i fjor. :fnise: Nå vil jeg ha bare jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...