Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Vaskeengelen er her, Liten sover og jeg nyter meg-selv-tid med en bitteliten kopp kaffe latte :hjerte: Kaffe er toppen på lykke, håper bare ikke Liten reagerer for mye.....

Vi har stille og rolige dager, har på en måte gått litt i hi etter dette hjernerystelse-greiene :sjenert: Jeg er utrolig sliten :daane: Mamma sier det er vanlig etter hjernerystelse, ikke vet jeg :vetikke: Kommer det seg ikke i løpet av en ukes tid tror jeg at jeg må ta en tur til legen og sjekke at jeg ikke mangler noe!

Shred`en har jeg presset meg selv til å gjennomføre selv om jeg er sliten og s-t-ø-ø-ø-l (:fnise:) Det må tydeligvis være effekt i dette her, for makan til støle legger skal du lete lenge etter :ler: Dagens shred, dag 3 (10 % :hoppendeglad:) må tas ikveld, for nå er vaskeengelen her, så får jeg besøk av søs og senere av bestis, og da går dagen ;) Kjære er i Molde (av alle steder :klo:) og kommer ikke hjem før i 6 tida..da snur han bare i døra, henter gitarene sine og drar på øvelse :romeo:

Ute pøser det ned, det frister så utrooolig lite å gå tur idag...men jeg har ikke noe valg! :regn: Lov å håpe på at det blir bedre i løpet av formiddagen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er som shredder selv om du ikke er helt deg selv! :jepp:

Kaffe latte, sovende baby og vaskeengel høres ut som en uslåelig kombinasjon :hjerte: Ihvertfall bedre enn kald kaffe, overtrøtt baby og rotehus, sånn ståa er her for øyeblikket! :hoho: *fortsetter med KG-surr og ignorerer at vi skal ha familieselskap her i morra, og at det må ryddes, vaskes og bakes i dag* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: godt det ikke er bare meg som surrer på kg mens jeg egentlig sånn strengt tatt burde gjort mer fornuftige ting.......

Bestis og søs kommer strax :hoppendeglad: og jeg har quiche i ovnen :sikle: Må fôre gravid-bestisen min så hun ikke blir kvalm :ler: Ikke bare-bare med tvillinger i magen ;) Åh, idag er hun 12 uker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å shred-e. :hoppe: Nå gleder jeg meg bare til forkjølelsen min er over sånn at jeg kan fortsette jeg også. Jeg burde vel strengt tatt bare begynt på nytt. :fnise:

Mmmm, quiche. :sikle: Hvilken? Min favoritt over alle paier er quiche lorraine. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner motivasjonen dabber litt av, å gjøre det samme hver dag er kjedelig (og jeg er allerede lei av Jillian :roll::fnise:) men jeg skal prøve å grave frem litt motivasjon til å fortsette....liker ikke å gi meg heller når jeg først har bestemt meg for noe :sjenert:

Jeg laget quiche Lorraine, verdens beste quiche :spise: Det ble tomt gitt, kjære kom hjem seint igår kveld og da spiste vi restene :ler: Gnafse-gnafse :fnise:

Idag har vi vært på babysang, skikkelig kos :happy: Det var ikke for mye halleluja det altså, så du kan trygt være med Belle :ler: Liten storkoste seg!!! Og etterpå fikk vi kjempegode påsmurte skiver, og Liten frydet seg over allverdens oppmerksomhet av de gamle damene som jobber der :nigo:

Planen var å stikke innom helsestasjonen å veie Liten, og høre om de har noen råd ang. dette mat-nekte greiene...meeen...noen sovnet på et blunk idet vogna begynte å trille :sovne: Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, hun spytter ut alt hun får inn i munnen :sukk: Igår gapte hun ihvertfall, men fikk ikke i henne mer enn kanskje 1 skje havregrøt og 1 skje fruktmos...bekymrer meg sikkert for mye, men hun har plutselig begynt å hvile laaange hviler på dagtid, og da tenker jeg jo med en gang at hun er slapp pga lite mat :sjenert: Hun er jo pigg og blid når hun er våken, og holder seg gjerne våken i 3 timer, så det er nok bare tull fra min side...verdens mest bekymra mor - det er meg :opplyser:

Ute er det winterwonderland :hjerte: Liten sover og jeg sniker meg til en latte :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp! :duskedame: Plutselig er du på nivå 2, og da maser Jillian om helt andre ting! :fnise: Etterhvert som du lærer deg øvelsene kan du jo dessuten skru ned Jillian og ha på tv eller musikk istedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir ikke opp!! Vi har fått time på helsestasjon imorgen for veiing og "generell sjekk" - bare for å roe mammanervene ;) Etter vi hadde pratet med helsestasjonen spiste hun en porsjon eple/sviskemos med litt hirse oppi og ca 6 skjeer spaghetti med karbonadedeig :nigo: Så kom bleia vi har ventet på noen dager rett etter sviske/eplemosen var inntatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia har laget Toppris som stor plate :sjenert: Den ble med meg hjem idag...og nå er den ikke fullt så stor lenger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Freia har laget Toppris som stor plate :sjenert: Den ble med meg hjem idag...og nå er den ikke fullt så stor lenger :ler:

Jeg antar at det betyr at den er god? :ler: Jeg så den i butikken, men var litt skeptisk, så har ikke helt satset på den ennå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren at jeg leste om topprisplata ETTER mannen hadde vært på butikken :sjenert:

jaja, det kommer en dag i morgen også :lur:

GOD HELG! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han spiste halvparten :opplyser: Heldigvis glemte han å kjøpe mer (ikke for at det hjelper så mye, jeg har nemlig en hel - eh nesten en hel....plate stratos dobbel i skapet - eh, nei nå ligger den jammen på bordet foran meg :bond: oh no, have mercy on me!!! :fnise: det er helg i heimen *knaskeknaske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snurt: Jeg ble kjempesur på mannen fordi han ikke giddet å kjøre å kjøpe snacks til meg etter å ha lest her. :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...