Diddles Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #4141 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg gleder meg masse - hadde ikke trodd at det ble arrangert noe sånn, det har liksom ikke vært ei greie i vår gjeng Men det er jo veldig in, så de følger vel bare trenden Sitter hos frisøren nå, har klipt av MASSE hår - 20 cm på lengden Feeling a bit crazy today Så mens stripene får virke har jeg puttet føttene mine nedi et avkjølende fotbad og slurper i meg avoshaken jeg hadde med meg Life is good!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 22. juni 2016 #4142 Del Skrevet 22. juni 2016 Det høres jo ikke himmelsk ut i det hele tatt! MISUNNELIG!!! Bare å nyte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #4143 Del Skrevet 22. juni 2016 4 timer siden, LilleMy1989 skrev: Det høres jo ikke himmelsk ut i det hele tatt! MISUNNELIG!!! Bare å nyte Gjett om jeg koste meg Jeg er veldig fornøyd med hvordan håret ble, og det ER deilig med litt kortere, lettere hår nå når jeg går rundt og med en kroppstemperatur som er godt over gjennomsnittet Jeg har alltid vært en frysepinne, well - I`m not anymore!! Har helst lyst å bare gå rundt i bare trusa hele tida..men det ser så teit ut Nå er jeg straks på vei til babyshower Gleder meg veldig, og er kjempespent på hvem som er der og hva som skjer - dette har jeg aldri vært med på før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 22. juni 2016 #4144 Del Skrevet 22. juni 2016 I feel your pain! Varmhet! Jeg er ingen frostpinn lenger heller Hvordan var babyshoweren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2016 #4145 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg synes babyshoweren var kjempekoselig! Håper Diddles mener det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #4146 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) 8 timer siden, LilleMy1989 skrev: I feel your pain! Varmhet! Jeg er ingen frostpinn lenger heller Hvordan var babyshoweren?? 46 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: Jeg synes babyshoweren var kjempekoselig! Håper Diddles mener det samme. Diddles er trøtt idag Faktisk så trøtt at når jeg sto opp og kikka meg i speilet så lurte jeg på hvem det var Ikke helt vant med den nye looken enda...... Men veldig enig med @^^Belle^^ - det er den kosligste babyshoweren jeg har vært i Sånn strengt tatt er det den eneste babyshoweren jeg har vært i også, men det at den var arrangert for meg gjør det til den beste uansett Jeg er veldig veldig takknemlig, stolt og rørt over at dere tok dere tid til å gjøre stas på meg og magen min en hel kveld!! Og en stk heldig baby har fått masse fint - alt fra bleier og kluter, smekker og sengetøy til hekla sjiraff og tuttesnorer ( @^^Belle^^ ) nå har jeg (dessverre?!) ingen unnskyldning for å shoppe mer før fødselen, sånn strengt tatt..(*hvisker* men jeg gjør det nok allikevel ) Det var fullstendig kleskrise her før jeg dro avgårde igår kveld, noe som endte med hasteshopping unnagjort på 2,5 minutter rett før stengetid! Ekspeditøren på Vero Moda syntes visst det var på sin plass å uttale at magen min var VELDIG stor - faktisk så stor at hun aldri hadde sett noe lignende - og hun tvilte på at kjolen jeg fant meg (eller noe som helst inne på den butikken..) var passe...well, in your face - kjolen satt som et skudd den Idag tidlig når jeg kjøpte frokost spurte ekspeditrisen på Kiwi hvor lenge jeg har igjen av graviditeten, og når jeg sa 4 1/2 uke til termin ble hun helt og sa "Åh, jeg trodde du skulle ha snart jeg! Du er jo kjempestor!!" Vanlig med stor mage når du er høygravid sa jeg tørt, tok med meg varene og gikk..så idag skal jeg ikke gå noe sted - for det er visst in å fortelle meg hvor stor jeg er, og jeg tror ikke jeg orker å høre flere sånne kommentarer akkurat nå! Jeg er litt blue etter gårsdagens frisørbesøk, taklet dårlig at frisøren vasket håret mitt..det rippet opp endel fra helveteshøsten..det er så små ting som skal til for å vippe meg av pinnen, jeg blir nesten litt skremt av hva som kan vekke stygge minner - og utrolig lei meg for at noe jeg liker så godt mest sannsynlig er ødelagt for lang tid fremover Vet ikke helt hvordan jeg skal snu det, annet enn mengdetrening?! At jeg lar ham slippe til igjen..men jeg vet ikke om jeg klarer det nå..det må kanskje vente enda litt lenger! Det høres kanskje rart ut, men dette er faktisk noe av det vondeste med hele greia - at han har tatt fra oss noe av det som var kjempefint og nært og intimt og bare vårt - for hva da?! Faen altså, det er så utrolig korttenkt, hjerneløst, idiotisk og meningsløst gjort..det var jo ikke verdt det engang!! Det var bare ødeleggende...destruktivt og...ja - meningsløst! Vi som hadde det så fint...jeg som var så trygg og glad og lykkelig...jeg har fortsatt glede og lykkefølelse, det er jeg skapt for å finne i de mest håpløse situasjoner tror jeg - men det sitter ikke så løst som det gjorde før!! Bah..blues! Sjokolade hjelper ikke engang..tro meg - jeg har prøvd! Men det er sol og varmt ute, så jeg skal plugge musikk i ørene og gå meg en tur med vovvis..ikveld er det st.hans-feiring hos søs, jeg må klare å riste dette av meg til da! Endret 23. juni 2016 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennessee Skrevet 23. juni 2016 #4147 Del Skrevet 23. juni 2016 Så bra du fikk en fin babyshower! Blues og slitsomme folk derimot er ikke så bra. Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan passe sine egne saker? Det er så unødvendig å komme med sånne kommentarer og ødelegge noe som egentlig er så fint med tankeløshet (det gjelder forsåvidt den andre situasjonen også...) Det er vel ikke helt fremmed for folk både at det er vanlig å ha mye mage som høygravid og at det i tillegg er en del følelser som er ute og går. Folk ass, jeg blir så på dine vegne! Håper dagen din blir bedre utover kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. juni 2016 #4148 Del Skrevet 23. juni 2016 er tom for ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 23. juni 2016 #4149 Del Skrevet 23. juni 2016 Vet ikke helt hvordan assosiasjonen med hårvask er altså men har bladd meg tilbake og ser at du har hatt ett tungt år. Jeg stemmer for at tiden blir lysere og at ting går framover og oppover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. juni 2016 Forfatter #4150 Del Skrevet 24. juni 2016 21 timer siden, Tennessee skrev: Så bra du fikk en fin babyshower! Blues og slitsomme folk derimot er ikke så bra. Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke kan passe sine egne saker? Det er så unødvendig å komme med sånne kommentarer og ødelegge noe som egentlig er så fint med tankeløshet (det gjelder forsåvidt den andre situasjonen også...) Det er vel ikke helt fremmed for folk både at det er vanlig å ha mye mage som høygravid og at det i tillegg er en del følelser som er ute og går. Folk ass, jeg blir så på dine vegne! Håper dagen din blir bedre utover kjære! Babyshoweren var helt topp Jeg tror det er mye sånn som søs sier; at når en er gravid så slutter en for mange å være et individ - en er bare bolig for en baby, og da kan folk (visstnok) si hva som enn måtte falle dem inn..Det er litt trist, for jeg har latt det gå innpå meg - jeg er jo egentlig kjempestolt av magen min, men fordi så mange føler det er på sin plass å fortelle meg hvor stor jeg er (og har gjort det siden jeg var sånn 20 uker på vei ) så føler jeg meg svær!! Driver og prøver å snu egne tanker når de kommer og heller tenke takknemlige tanker for at det bor en frisk liten baby inni der - men det er ikke alltid det er like enkelt rett og slett! Men gårsdagen ble veldig fin tilslutt, st.hansfeiring med sånne fine folk var _akkurat_ det jeg trengte Været var for en gangs skyld helt supert til St.Hans å være (mine barndomsminner om St. Hans er pøsregn og grilling i garasjen til farmor og farfar ) Men vi var ute i hagen til søs der vi grilla på bålpanne - fy sørenalt det god mat vi hadde, brokkolisalaten til søs, kunne jeg _seriøst_ spist hele skåla alene av! For å ikke snakke om espresso-isen til venninna til søs; HE-RR-E-GUD så godt - ungene lekte kjempefint sammen, latter og prat satt løst og det var bare helt knall!! Vi var ikke hjemme før laaaangt etter leggetid for Liten, men siden hun har fri idag så gjorde det for så vidt ikke så mye..sånn bortsett fra at hun våkner tidligere enn hun pleier med en gang hun har lagt seg seint Men hun er stort sett blid og fornøyd (foreløpig ihvertfall) og det hjelper jo langt på vei!! Storesøster har siste skoledag idag og er nok tidlig hjemme fra skolen også, så da kan hun avlaste meg litt innimellom når Liten finner ut at det er kjedelig å være hjemme med meg - for det øyeblikket kommer om ikke altfor lenge, pleier alltid det 21 timer siden, Nótt skrev: er tom for ord. Det skjønner jeg, det er jo ikke så mye å si tilbake! 17 timer siden, LilleMy1989 skrev: Vet ikke helt hvordan assosiasjonen med hårvask er altså men har bladd meg tilbake og ser at du har hatt ett tungt år. Jeg stemmer for at tiden blir lysere og at ting går framover og oppover nå Heh, nei det skjønner jeg at du ikke helt klarer å koble Noen av de som vanker inni her har fulgt meg lenge og fikk med seg høsten vi gikk gjennom - der er koblingen Vi har komt langt på veldig kort tid synes jeg, og ting fortsetter egentlig å gå opp og fram - det gjør det - men jeg har noen dager der jeg går noen skritt tilbake innimellom... *** *** Nå venter litt husarbeid før vi skal spille stigespillet og bare kose oss inne i regnværet! Det pøser ned ute, og siden jeg ikke har regntøy som passer (eller klær generelt ) så blir det innedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #4151 Del Skrevet 25. juni 2016 Altså, med stor fare for å rope ulv - ulv..men jeg tror det begynner å nærme seg noe her Har gått med kraftige murringer i magen og ryggen siden igår, det stikker til nedi der med jevne mellomrom, jeg springer på do hele tida (TMI, I know..) er kvalm og uvel....det eneste som mangler er at slimproppen går - da hadde jeg følt meg sikker på at ting er igang! Den har jeg ikke sett noe til, så enn så lenge er det bare forvarsel vi snakker om - men hallo, det er mer enn nok til å gjøre oss nervøse ihvertfall Sykehusbagen står klar i gangen og kamera er ladet opp..det eneste som ikke er klart er meg - jeg er trøtt som en dupp etter altfor lite søvn inatt og har egentlig ikke lyst til å føde lenger - jeg har ombestemt megMen som sagt, det kan bare være tydelige forvarsel på at det nærmer seg noe..så det beste er vel om jeg klarer å sette meg ned og strikke litt og få tankene over på andre ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. juni 2016 #4152 Del Skrevet 25. juni 2016 Det kan jo være leenge til enda. Hehe Lå selv med menssmerter i går kveld, dog ikke takvis eller noe, bare konstant... Det er jo det som blir litt slitsomt når det er slik. Går det utover nattesøvnen så blir man jo trøtt og sliten og det er jo kanskje ikke den beste forutsetningen før fødsel. Får du til å sove litt på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #4153 Del Skrevet 25. juni 2016 9 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Det kan jo være leenge til enda. Hehe Lå selv med menssmerter i går kveld, dog ikke takvis eller noe, bare konstant... Det er jo det som blir litt slitsomt når det er slik. Går det utover nattesøvnen så blir man jo trøtt og sliten og det er jo kanskje ikke den beste forutsetningen før fødsel. Får du til å sove litt på dagen? Ja det er jeg forberedt på, men dette er veldig likt som når jeg gikk med Liten Vi får jo bare ta det som det kommer, ideelt sett så bør det gå noen uker til - jeg håper egentlig det, så vi slipper den der prematurgreia en gang til! Men når det kommer til når fødselen skal starte og sånn så har vi null og niks vi skulle ha sagt..det skjer når det skjer! Det murrer fortsatt, og jeg er ikke særlig i form..går og legger meg litt nå i håp om å få sovet en times tid! Jeg sover stort sett bedre på dagen enn natta...Hønene har fått reint hus til helga, mannen klipper hekk og Storesøster tok med seg Liten på lekeplassen i bhg rett her borte, så jeg får benytte muligheten nå mens den er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. juni 2016 #4154 Del Skrevet 25. juni 2016 Det er nok slik det er ja De bestemmer selv når de vil ut. Vi syns idag hadde vært en fin dag å tilbringe på føden men det ser nok ikke slik ut. Hjalp det med en hvil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. juni 2016 #4155 Del Skrevet 25. juni 2016 Håper ting har roet seg og at du har fått hvile. Den lille kan godt vente litt til, men det er jo ikke vi som bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #4156 Del Skrevet 25. juni 2016 3 timer siden, LilleMy1989 skrev: Det er nok slik det er ja De bestemmer selv når de vil ut. Vi syns idag hadde vært en fin dag å tilbringe på føden men det ser nok ikke slik ut. Hjalp det med en hvil? 2 timer siden, Nótt skrev: Håper ting har roet seg og at du har fått hvile. Den lille kan godt vente litt til, men det er jo ikke vi som bestemmer. En hvil gjorde godt, men det murrer fortsatt..det kan det vel gjøre uten at det betyr så mye egentlig, vi får bare se hva som skjer! Jeg har ikke lyst at babyen skal komme helt ennå, det kan godt gå både 1 og 2 uker til for min del - og ikke minst for babyens del!! Mett og god i magen etter dagens middag (italienske kjøttboller i tomatsaus ) og nå skal jeg bare sitte i sofaen og strikke/ sløve resten av kvelden Pøser vann for alt det er verdt og ser at det absolutt har effekt sammen med å sitte med beina høyt - jeg har veldig mye mindre vann i kroppen denne graviditeten!! Synes jeg var flink å drikke sist gang også, men da drakk jeg farris - og det er jo masse salt i, så det har jeg styrt unna denne gangen samme hvor lyst jeg har på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. juni 2016 #4157 Del Skrevet 25. juni 2016 Satser på at de holder seg inne en stund til Det hørtes godt ut! Her er det null matlyst kombinert med vil ha mat men er ikke sulten/er sulten. Blir ikke klok Jeg er ikke flink til å drikke rent vann nå, blir mellom 1 og 1 og 1/2l per dag pluss annen drikke. Resultat: vann i kroppen.... rundt fjes! Synes også det er vanskelig å sitte med beina høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #4158 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg klarer ikke å spise så mye om gangen, så jeg blir fort sulten igjen..det går mye i knekkebrød da, for det er lett mat og holder magen min igang Jeg drikker minst 3 liter vann hver dag, og sitter med beina på en pute oppå sofabordet så fort jeg setter meg ned - det funker altså! En halvtime med beina opp sånn så ser de tilnærmet vanlige ut igjen Blir mye tissing da med all den vanndrikkingen - men heller det enn hovne føtter!!! De dagene jeg bare får i meg litt vann er føttene så utrolig hovne og vonde..drikker et stort glass vann hver gang jeg går forbi vasken, og har en stor vannflaske stående vedsidenav meg når jeg sitter i sofaen! Med masse isbiter oppi er vann helt elsk - jeg ER så varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. juni 2016 #4159 Del Skrevet 25. juni 2016 Vann er kjempegodt med is i!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. juni 2016 #4160 Del Skrevet 25. juni 2016 Uæææ, her kan ventetida bli lang! Håper på ett vis den blir det, men på en annen måte ikke.... Du er superflott, nyt magen mens du fremdeles har den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå