Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Enig med Neferet! :kose: Når det er sagt er det lettere sagt enn gjort når man har stygge tall friskt i minne, og føler seg mer oppblåst og tjukk enn noen gang... :roll:

Jeg er helt enig i dette også Mazilla, jeg er ikke alltid like flink til å practice what I preach, spesielt ikke når det kommer til dette området... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare i det siste innlegget der kom du med en god forklaring på hvorfor du er uvenn med vekta... Kroppen samler på alt den kan når den ikke får nok søvn! I tillegg samler musklene mer vann når du trener styrke, så det er nok også en delforklaring. Hold fast på treningsgleden, skriv av deg her inne, og vit at du er fantastisk som du er!

Lykke til med 12-timersøkta!

Æsj, jeg vet :sur: Det var jo punkt nr 1 på lista jeg fikk av PT i sin tid; få 8 timer søvn! Jeg vet jo det hjelper, både på vekt og humør og overskudd ogogog :bond: Men akkurat det er så innmari vanskelig å gjøre noe med nå når Liten er inne i mareritt-perioden sin..den avløste jo tett-i-bryst-og-nese-perioden, som avløste en annen periode..så jeg føler vel egentlig jeg ikke har sovet siden...jeg fikk henne :hoho: Men det er jo ikke sant!

Men takk :hjerte: Du er god!! :klemmer: 12 timersøkta er herved over, jeg har sovet litt sammen med Liten og er klar for et kapittel i boka mi før jeg kållar natten....

Enig med Neferet! Når det er sagt er det lettere sagt enn gjort når man har stygge tall friskt i minne, og føler seg mer oppblåst og tjukk enn noen gang...

Amen!! Når det kommer til sånne ting har jeg _dessverre_ hukommelse som en elefant - i tillegg til å føle seg som en :fnise: Sånn ellers lever jeg jo godt i gullfiskbolla mi :fisk: ...her har jeg ikke vært før... :fisk:

:ler:

Jeg er helt enig i dette også Mazilla, jeg er ikke alltid like flink til å practice what I preach, spesielt ikke når det kommer til dette området... :sjenert::fnise:

:fnise: Men det er jo litt av greia, å gi og få tilbake de samme rådene :hoho:

Takk for fin trening i går! :klem:

I lige så min skjønne, herlig å ha deg ved min side :hjerte: Og på toppen av alt har du begynt å hoie sammen med meg :strix: Du er gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin dag på jobb, med gode tilbakemeldinger fra sjefen på jobben jeg gjør! Det gjør godt å høre at hun er veldig fornøyd :nigo: Så, en fin dag avlsuttet med en fin ettermiddag sammen med en stk fin kiddo :hjerte: Gikk fra jobb en halvtime før for å gå tur med vovvis i vindfraallekanter før jeg kjørte bort og hentet lille hopp-og-sprett i gymsalen i bhg :hjerte: Som vanlig var hun totalt utslitt og måtte smelte ned idet vi gikk ut døra - ingen ettermiddag uten :ler: Men det snudde fort, for plutselig kom hun på at vi skulle jo kjøpe koffert til turen vår :hoppendeglad: Middag på McDonalds - oh my god - pommes frites til henne og kyllingsalat til meg...pommes frites til middag :haar: hårreisende!! Det der gjør vi sånn ca aldri, så så veldig dårlig samvittighet har jeg ikke :filer: Stakk innnom Ark og fikk tak i den geniale spørsmålsboka Mazzi har til S; "Hva vil du bli når du blir stor?", "Kreativ mamma" (jeg lukter juleverksted, herregud som jeg gleder meg :bolledeig:) og "Den kjempestore krokodillen" (later som den er til Liten, men jeg elsker Roald Dahl og kan like gjerne innrømme det en gang for alle; den er egentlig til meg :hoho:) På Barnas Hus fant vi roooosa Trunki koffert til Liten _med_ sal slæsj veske til :tommelopp: Kul asså!! Skulle ønske jeg kunne forsvare en sånn til meg også..men det ble altså en sånn kjedelig svart koffert somikkeveiernoenting til meg selv, sånn at jeg kan fylle den til randen i Cambridge om to dager! TO!!! Joooohoooo :hoppendeglad:

Så var det Barnetv tid, kveldsmat og kveldsstell *knips* Tida fra halv 4 til halv 7 er jo over på et blunk :sprettoy: Men fint å ligge i senga med Liten som legger seg tett inntil og sier "detta e de besta i heile verden mamma, å ligga sånn - nærme deg!" :rodmer: Hun trykker bare SÅ på _alle_ de rette knappene :ler: Lille luringen!! Sov litt sammen med henne før jeg sto opp og tok inn hønene og hunden for natta..

Nå skal jeg lese et kapittel i boka mi før jeg tar kveld :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, Cambridge! :hjerte: Ikke at jeg har noe forhold til byen altså, men bare det å reise bort...! :rodmer: Digga bildet av Liten på kofferten. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjapt innom fra mobilen bare! Men ja, vi reiser imorgen :hoppe: Flyet går ikke før kl 18.15 så jeg rekker både trening og solarium før vi skal avgårde :nigo: Vi blir til søndag Nef, så vi får liksom litt tid til å bare være der litt også, ikke haste avgårde for å "nå alt"...det går en kanal rett utenfor hotellet, der man kan leige gondol - det skal vi ihvertfall gjøre :tommelopp: Det er meldt 17 grader og sol, så la oss bare håpe det slår til og blir kjempevær sånn som vi hadde når vi var i Oslo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, åh, sukk og åh - jeg elskerelskerelsker Cambridge :strix: For et fantastisk sted på denne jord!!! Vi var kjempeheldige med været, det skal sies - ingen steder er spesielt digg i det været vi reiste fra her hjemme! Her regnet det bortover og oppover, tordnet og lynte og blåste stikker og strå *grøss*

Heeeelt greit å våkne til sol og 17 grader i Cambridge for å si det sånn :ler:

Men ja - ÅH - sa jeg det? :fnise: Vi lå på DoubleTree by Hilton, helt ned mot kanalen som renner gjennom byen..frokost med utsikt til hagen, der ekorn hoppet rundt og samlet nøtter, fasaner rotet rundt etter mat og kuer som beitet på andre siden av kanalen! Ved den morgendisige elvebredden satt en gaaaammel mann ved en enda eldre hengebjørk og fisket - under en sånn svær grønn paraply - det var så picture perfect at jeg nesten glemte å spise frokosten min :ler: Deilig ferskpresset juice, varm cappucino med perrrfekt skum, nystekte croissanter, bær, nøtter, yogurt - you name it :sikle: Det er ikke ofte kidsa sitter ved bordet og spiser frokost i en hel time (!!!) men det gjorde de altså her! Liten som sier for hver en ting vi snakker om "Åhh, eg e så spente! Eg glede meg sånn!! Detta e sjikkelig kjekt altså!!" :ler: Storesøster som bare smiler og smiler :hjerte:

Vi tok turen nedover kanalen etter frokost, i en _pram_ En student var guide, og jeg lo sånn underveis at jeg nesten datt uti - han hadde snakketøyet i orden for å si det sånn!! Cambridge er en skikkelig universitetsby, det kryr av universiteter der; 38 stk faktisk :overrasket: Nesten så jeg fikk lyst å studere.......men bare nesten! Så dro vi inn til sentrum og kikket i butikker, spiste kjempegode crepes med ost og skinke, drakk enda mer cappucino og shoppet litt..Ettermiddagen tilbragte vi i bassenget på hotellet, ungene var helt i himmelen :hoppendeglad: Liten plasket rundt i barnebassenget mens Storesøster lekte sel-slæsj-sjøløve-slæsj-pingvin i det store bassenget :ler: Hun er seriøst halvt fisk!! Kjempegod middag i hotellets restaurant før jentene omtrent sovna i heisen på vei opp til rommet..Totalt utslitt og lykkelige sovna de begge to med et smil :hjerte: Så kunne jeg og mannen faktisk tusle ned i baren og sitte der noen timer før vi tok kveld - snakk om luksus!

Lørdagen gikk omtrent likt som fredagen, stort sett samme innhold - helt herlig!! Jeg startet dagen med en joggetur (uten sokker, fordi de var umulige å finne i mørket..kjempesjakktrekk :roll: Gjett hvem som har to gigantiske gnagsår på hælene *plystrer*) FOR en fin opplevelse (minus gnagsårene that is *grumf*) Ekorn som hoppet omtrent rundt beina mine..kald, klar høstluft..masse blader på bakken..sol..fantastiske farger på bladene som var på trærne..stillhet..kuer som rautet i det fjerne :daane: Jeg kunne ha jogga i en evighet - hvis jeg bare hadde tatt på sokker så :hoho: ...å komme opp på hotellrommet til mine tre fine som ligger og snorker, ta en varm god dusj og snike seg nedi senga igjen...Det er lykke altså!! Kakao og scones til frokost, ullklær på *elsk* Nei - dette var drømmeturen! Vi skal definitivt tilbake!! Søndagen var det tid for å reise hjem, ingen av oss var i det minste klar for å avslutte turen :tunge1: Men alt gikk på skinner på hjemveien også, spesielt togturen :hoho:

Vel hjemme og mandagen er snart over faktisk :klo: Hvor ble den av da?

Jeg har handlet ull/bomullsklær, dock boots og vintersko til Liten idag...De sa hun hadde vært kald i bhg idag, på føttene..og jeg blir helt :bond: Horror, å fryse på beina er det verste jeg vet om!! De hadde tatt på henne ett par sokker til, men det hjelper jo lite og nada..men nå er skapet fylt opp med ullundertøy (40 % avslag på Claire Kids *gliser*) og i gangen står varmere sko merket og klar til imorgen! Skovalget falt på Coop Friends vintersko til 299 kr, et midlertidig prosjekt - for på torsdag er det 20 % på alt på Mani på kjøpesenteret pga nattåpent - og jeg vil veldig gjerne ha 20 % avslag på Ecco vinterskoene!!! Disse Friends vinterskoene duger nok til sitt bruk nå når det enda ikke er så kaldt...men det var ikke mer enn 5 grader nå når jeg kom hjem, det merkes at vi er i oktober!

Nå er det kveldsmat og seriemaraton i sofaen sammen med kjære :hjerte: Livet er fint ass......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

For en nydelig oppdatering og reiseskildring!! :rodmer: Nesten så du må ta meg med dere neste gang :ler:

Håper det ikke er så aller verst å komme hjem til høsten heller! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, Cambridge høres nydelig ut! :hjerte: Tok dere fly til London og tog derfra?

Jeg er også på vinterskojakt nå. M skal få Superfit Husky tror jeg, men hva A skal få vet jeg ikke. Har jo vært veldig fornøyd med Leaf sine, men årets modell er helt annerledes og også dyrere. 500 kroner for noe som jeg ikke er sikker på funker er jeg skeptisk til. Da kan jeg heller kjøpe Viking til samme pris nå i helgen når det er tilbud. Vi får se! :jepp:

Og apropos helgen: vil dere leke på søndag? Og evt, møte oss på senteret på lørdag kl. 13? Da er det Vennebyen-show. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambridge var helt knall!! Tok fly herfra til Stansted, og så en halvtime tog- og vips var vi fremme :nigo: Kan absolutt anbefale hotellet vi lå på, det koster litt ekstra - men gud så deilig med basseng og treningsrom :daane: ...også var det REINT!! ...og vi fikk verdens beste nystekte sjokoladecookies i velkomstgave - bare det er grunn god nok alene for å komme tilbake :hoho:

Det har vært helt allright å komme hjem igjen, spesielt siden vi tok med oss godværet hit :hjerte: Jeg elsker elsker høsten når den viser seg fra sin beste side sånn som nå; iskalde netter og knallsol på dagtid! Helt topp!! Trærne er farget i alle slags fine rød, gul og oransjetoner, det ser ut som de står i brann når sola går ned om kveldene :hjerte: Liten har vært usedvanlig blid og glad også, litt må hun jo få krølle, men ikke i nærheten av hva det har vært tidligere *svett* Det er jo lov å håpe - atter en gang - at det betyr at sinnataggperiode..øh, jeg mener selvstendighetsperioden *kremt* er i ferd med å gå over :sjenert: Time will show! I mellomtiden nyter vi det lette humøret hennes maksimalt :)

Ute i hønsehuset skjer det ingenting..nada!! kjære tror vi har kjøpt høner som er sterile, mens bror mente det jeg manglet var en eggLEDER :fnise: Tullekopper!! Jeg tror det er sånne sære høner som skal vente til det er godt og varmt ute igjen før de gidder å gjøre noe annet enn å støve, klukke, drite og miste fjær :dry: Sånn ellers er det koslig da, med høner tutlende i hagen...... :ler:

Trening snakker vi ikke om, for det er det særdeles lite av disse dagene...den beste unnskyldningen jeg har - og den er sånn str small i hvor god den egentlig er - er de gigantiske gnagsårene mine! Jeg kunne vel strengt tatt ihvertfall trent styrke, eller i det minste yoga..men..gulp..så er jeg litt lat da for tida vettuuu :sjenert: Det kommer tilbake da, det vet jeg - må bare få komt meg igang med spinning og jogging igjen - og så er treningsgleden der tenker jeg!! Imorgen håper jeg på å få skvist inn en formiddagsintervall på sykkelen, hvis bare Liten vil gå i bhg.................

Idag har vi tilbragt hele dagen ute stort sett; blåst såpebobler, spist is, gått tur, lekt på lekeplassen og så avsluttet vi den med pizza hjemme hos foreldrene mine *elsk* En fiiin dag, absolutt!! Imorgen kommer vaskeengelen - noe som minner meg på at jeg må pile rundt i huset og plukke opp det som flyter og stue det inn på Storebrors rom a.k.a roterommet (der har ikke vaskeengelen lov å gå inn :skratte:) "Oh your house is always neet and tidy" sier hun, og jeg bare --> :plystre: Hun skulle bare visst! Tror jeg må sende henne en mms av hvordan det ser ut her to timer etter hun er gått lizzm :hoho:

Kjære kom hjem fra nattåpent nå, med de fiiineste Eccoskoene til Liten :hjerter: Hun kommer til å gå av hengslene :ler: Se på disse da! "Blå sko pappa, eg vil ha blå sko!!!" Himla greit når det er 20 % på sånn type sko, det er noen kroner spart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og apropos helgen: vil dere leke på søndag? Og evt, møte oss på senteret på lørdag kl. 13? Da er det Vennebyen-show

Wæææh - denne delen av innlegget ditt har jeg jo glemt å svare på :grine: Altså, det har gått litt i ett her! Forklaringen kommer under....

Wooosj, så var helga nesten over, bare bittelittegranne tid til kos og avslapning igjen..

Jeg kom meg på trening på fredag også, det hadde jeg faktisk ikke trodd så lat som jeg er blitt :ler: Neida, egentlig bunner det i at jeg har mye vondt i ryggen..masse spenninger, og føler meg "for kort" på den sida! Iallefall, jeg kom meg på trening og pinte meg gjennom timen..det gjorde vondt, men jeg gir meg jo ikke, så jeg beit tenna sammen! Etterpå, svett og rød som en tomat, stakk jeg innom kiropraktoren (de har praktisk nok kontor i samme etasje som treningssenteret :pls:) og tenkte jeg skulle booke time for behandling..Ny kiropraktor, engelskmann og - horror, mannen var jo peeeen! Vel, det viste seg at han hadde tid der og da :haar: Alle de tankene som fløy gjennom hodet mitt da (hvorfor gjorde jeg dette NÅ? Må jeg ta av meg skoa?? Horror! Jeg kommer til å drepe han med fotsvetten min!!) Fikk meg liksom ikke til å avslå tilbudet om å "fikses" heller, for jeg hadde jo vondt - og har hatt det i endel uker nå! Well, back to the point :fnise: Etter noen spørsmål og en undersøkelse (Ny tanke poppet opp; "seriøst, hvor langt skal du brette ned spinningbuksa mi? Jeg har ikke truse på!!!" :bond::hoho:) iallefall, konklusjonen var; jeg er skeiv, sånn ca fra øret til hofta :dry: Ingen quickfix altså, dette vil ta tid! Mannen knakk og knakk seg oppover ryggen min - og da sier han at han begynner forsiktig?! :hakeslepp:Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å bli øm og sår, at jeg skulle ise ned 3-4 ganger til dagen og jeg bare --> "eeeehhh...hvordan er det...jeg skal gå til Preiksestolen i helga...blåtur med jobb..." :sjenert: Heldigvis fikk jeg klarsignal for det, bevegelse er jo bra - og dessuten, ulendt terreng er jo god trening for det meste?! Men Sweet Lord så sår jeg var i ryggen etter behandlingen :daane: Jeg tenkte med skrekk på å gå i fjellet med ryggsekk på...men det gikk fint! Vi dro avgårde fredag ettermiddag, kom frem seint på kvelden med støle magemuskler av all latteren - og så var det fest og baluba med leker iført badetøy utenpå klærne, ørepropper i nesa, solbriller og oppvaskhansker på - for et syn :skratte: også musikkquiz! 4 knappe timer med søvn og så tur..opp, opp og OPP..jeg med min høydeskrekk har alltid sagt at det er en av de plassene jeg ikke har tenkt å oppsøke.............vel, nå kan jeg krysse det av på lista over "Things to do before I die!" :ler: Med tårene fossende, sprutende ut av øynene famlet jeg meg opp det siste stykket - trygt geleida, hånd i hånd av en god venninne/ kollega :hjerte: Klemmer og gode ord i fleng over at jeg kom meg opp og ut på kanten - andrenalinet pumpa helt vilt i kroppen, jeg lo og hulka om hverandre!! Jeg har aldri i hele mitt liv vært så redd!! Jeg har aldri i hele mitt liv vært så stolt over å ha klart noe - kanskje bortsett fra fødselen ( - som når jeg tenker meg om kanskje ikke var mitt stolteste øyeblikk sånn reaksjonsmessig det heller :ler:) For dere som har meg på Insta/ Face så er skrytebilder lagt ut i fleng :ler:

Jeg kom hjem til et hus som sto totalt på hodet, en litt sliten mann (*flirerlitt*) og verdens sinteste lille jente som straffet meg big time for å ha reist fra henne...det har hun fortsatt med idag *sukk* Stakkar liten venn, hun skjønner ikke hvordan jeg kunne reise fra henne, så det har vært trøst og kos i lange baner - kjempeforståelsesfull mamma; 1 million mammapoeng til meg!! (*hvisker* når sant skal sies har jeg bare lyst å himle med øynene og si"duh, serriøst - jeg har vært vekke 1 døgn! Skjerp deg!!" ...men det går jo ikke!) Sånn ellers har dagen vært fin! Mye utetid før regnet slo til, fikk gjort rent i hønsehuset, ordnet kjøkkenhagen for høsten/ vinteren, tatt ned trampolinen før stormene slår inn og ryddet sånn generelt i hagen :tommelopp: Ryggen er sår og sliten ikveld, kjenner jeg skal legge meg nedpå med en ispose nå..Ny behandling imorgen formiddag, er spent på hva han sier om ståa etter helga!

Puh :daane: Munndiarè, jeg kunne fortsatt i det uendelige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første tanke etter å ha lest hele innlegget ditt er: HVORFOR i alle dager har du ikke truse på på spinning?? :hoho::skratte:

Ellers: Imponerende fjelltur, det må jeg bare si! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: fordi jeg takler ikke trusa oppi rompa når jeg sykler...

Sånn til vanlig er jo ikke det noe problem, at jeg ikke har på truse mener jeg..men jeg ble liiiitegeann satt ut når han begynte å brette ned :hoho: Heldigvis skulle han ikke helt nedi buksa på meg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin oppdatering! :rodmer: Og ikke tenk på det, jeg følger med på fb hvor du er. *Mohahahaha* :ninja:

Jeg har heller ikke truse på spinning... :sjenert: Etter anbefaling fra Diddles faktisk! :hoho: Paddingen føles uansett ut som en megatruse, så. :fnise:

Preikestolen er så innmari fint! Nå har ikke jeg høydeskrekk da, men vi hadde med mamma og hun turte ikke å gå ut på platået. Hun klarte ikke å se på oss engang. Du er superflink som trosset frykten! :duskedame:

Kjipt med ryggen! :troest: Håper det er fiksbart i det minste, om det så tar lang tid. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fin oppdatering! Og ikke tenk på det, jeg følger med på fb hvor du er. *Mohahahaha*

Jeg har heller ikke truse på spinning... Etter anbefaling fra Diddles faktisk! Paddingen føles uansett ut som en megatruse, så.

Preikestolen er så innmari fint! Nå har ikke jeg høydeskrekk da, men vi hadde med mamma og hun turte ikke å gå ut på platået. Hun klarte ikke å se på oss engang. Du er superflink som trosset frykten!

Kjipt med ryggen! Håper det er fiksbart i det minste, om det så tar lang tid.

Så bra du stalker meg på FB :fnise: Fikk fryktelig dårlig samvittighet når jeg oppdaget at jeg ikke hadde svart deg! ..men samtidig regner jeg med du hadde sendt en melding om du "var i nøden" :klemmer:

Truse under spinnigbuksa er en unødvendighet!! Jeg skulle gjerne gått uten under andre tightser også, men jeg er redd de er gjennomsiktige såeh...

Preikstolen var veldig fint ja, og spesielt nå når høstfargene har skrudd seg på for fullt!! Jeg er veldigveldig stolt over å klare å presse meg selv så mye som jeg gjorde - og nå skulle jeg ønske jeg hadde vært tøff nok til å ta et sånn "her ligger jeg og kikker ned-bilde" :sjenert:

Ryggen er kjip :sukk: Men fiksbar sier (den deilige) kiropraktoren *tommelopp* Nå skal det sies at han har en viss jobb å gjøre, men det får han betalt for såh! Behandling idag også, jeg er rimelig sår og gåen..planen var å trene ikveld, men det er flere faktorer som spiller inn her enn sår og vond rygg, så det ble ikke noe av..og her kommer den;

Hjertet blør og tårene fosser i strie strømmer :cry3: Liten har det ikke så greit i bhg, og jeg har ikke kjent at de har tatt oss på alvor før idag...For noen uker siden kom Liten hjem og fortalte at bestevenninna og ei jente til ville kaste stein på henne !! Heldigvis hadde de ikke kastet, "bare" truet med det/ presset henne opp i et hjørne og skremt henne - og Liten hadde løpt og hentet en voksen..de hadde skværet opp sa ped.leder når jeg spurte henne om dette var tilfellet - derfor sa de ingenting..Dette var begynnelsen på en lang rekke med ting Liten kommer hjem og forteller..jeg har gjentatte ganger tatt det opp med de, at hun sier "de andre" erter henne for at hun ikke er så lang osv, men ikke møtt noen forståelse for det! Liten har vært og er, frustrert og lei seg, og har et sinne hinsides alt annet vi noengang har sett fra henne :redd: Vi har nok ikke helt skjønt hvorfor hun har vært så sint og sår som hun er nå, før idag..da bekrefter en assistent på gruppa til Liten historiene hennes..at Liten opplever at bestevenninna blir stjålet fra henne av ei større jente, og at hun dermed er den som sitter igjen, alene :sukk: At hun her større jenta får med seg venninna til Liten imot Liten..Ikke rart hun er lei seg og sint!!

Heldigvis skal assistenten snakke med ped.leder om dette, for sånn skal ingen ha det i bhg..og for all del, hun har andre hun kan leke med - men dette er bestevenninna! Og barna skal få velge sine egne venner, men når det kommer inn ei eldre jente og ødelegger vennskap med å overstyre og bestemme - da får de jammen gjøre noe :kjefte: Stakkar lille Liten, hun har prøvd og prøver å fortelle, vise og forklare oss hvordan hun har det - med hele seg, også forstår jeg ikke før jeg får tredd det nedover hodet! ..eller, jeg har jo mistenkt en god stund at det er dette som står på, men har ikke fått noen bekreftelse fra de voksne før idag..de andre har "snakket det litt vekk" :roll: Så når Liten ba så fint om jeg heller kunne legge henne enn å gå på trening - så vant mammahjertet glatt over treningslysten :hjerte: Åh, jeg synes dette er så vanskelig, og jeg kjenner jeg har lyst å filleriste denne jenta som driver og er stygg mot Liten (jeg har hørt henne hvordan hun snakker til Liten, så det er ikke tull når jeg sier hun er stygg!) Hva gjør jeg?? Bortsett fra å overøse Liten med kos, nærhet og trygghet? Jeg sliter ass......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så fælt for stakkars lille tuppa di (og for deg!)! :trist: Jeg tenker først og fremst at hun er heldig som har deg som mamma. Du ser henne, prioriterer henne og gjør alt i din makt for å hjelpe henne. :klemmer: Forhåpentligvis er det ikke så mye som skal til for at det skal bli bedre, ihvertfall hvis barnehagen også gjør jobben sin... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så hjerteskjærende! Stakkar lille Liten! :kose: Ikke rart hun ikke har det så supert for tiden, dette er jo rett og slett mobbing. :trist:

Jeg tviler ikke ett sekund på at du gjør det beste for Liten ved å bare være der for henne. :Nikke: Og så sier jeg som Mazilla at jeg håper dette er en relativt enkel sak for barnehagen å fikse opp i nå som de virkelig er obs på det.

Stor megaklem herfra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat her håper jeg det finnes en quickfix :pls: Jeg takler dårlig å vite at Liten ikke har det bra imens jeg er på jobb...første tanken som poppet opp i hodet mitt var å redusere ned i plass igjen, at hun går tilbake til 60 %, men så er jeg litt enig med kjære også som sier det kanskje ikke er løsningen at hun er der enda mindre, for de andre går jo hver dag :sukk: At de skal begynne så tidlig med dette her, jeg lar meg overraske altså - til tross for alle de årene jeg har jobba i bhg selv, og sett med mine egne øyne hvor stygge små barn kan være mot hverandre...jeg håpte vel kanskje at mitt barn skulle slippe unna :sjenert: En egoistisk tanke, jeg vet - men..

Huff, det hadde gjort seg med spinning eller en joggetur, jeg bobler over av frustrasjon :bond: Men kjære er hos en kamerat, så jeg er stuck her hjemme..vanskelig å gjøre kardio som får ut gruff her på stuegulvet..

Takk for fine ord og klemmer, jeg setter stor pris på dere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...