Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2015 #2861 Skrevet 28. januar 2015 Så når de først begynte å legge egg, så tok det helt av..? Fortsatt god bedring til deg og Liten!
Diddles Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #2862 Skrevet 28. januar 2015 Jeg tenkte aldri over at 5 egg per dag faktisk blir 30 egg iløpet av en uke Selv med mitt egg-inntak er det i overkant mye!!
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2015 #2863 Skrevet 28. januar 2015 Jeg tenkte aldri over at 5 egg per dag faktisk blir 30 egg iløpet av en uke Selv med mitt egg-inntak er det i overkant mye!!
Mazilla Skrevet 28. januar 2015 #2864 Skrevet 28. januar 2015 Jeg tenkte aldri over at 5 egg per dag faktisk blir 30 egg iløpet av en uke Selv med mitt egg-inntak er det i overkant mye!! Har de fri på søndager eller?
Diddles Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #2865 Skrevet 28. januar 2015 Hahaha herregud, jeg suger i matte
Diddles Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #2870 Skrevet 29. januar 2015 Oh sweet Lord for en sint unge jeg har Hun drar det til nye dimensjoner med jevne mellomrom, så det som funket for et par dager siden har null effekt idag Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det sinnet hennes... - å snakke med henne er som å hive bensin på bålet! Dessuten går det inn det ene øret og ut det andre.. - å ignorere det er..som å hive bensin på bålet! - å prøve å forhandle er..som å hive bensin på bålet det også ...synes det blir feil å trøste henne fordi hun er sint...eller er det jeg som tenker feil? Kanskje hun ikke er sint egentlig, men lei seg?? For å sette seg ned og ta henne på fanget er somregel det eneste som hjelper! Uff, det er vanskelig å være mamma noen ganger..ganske ofte Føler ikke jeg strekker til!
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2015 #2871 Skrevet 29. januar 2015 Ææææ, sånn har vi det også! Her funker det enten å bare ignorere (hun tar seg ganske ofte en time out på egenhånd, hvor hun går ut av rommet og furter for seg selv) eller å trøste. Ofte er sinne = lei seg, men det er jammen ikke enkelt å se! Hun sier det ofte selv da, at hun er lei seg. Snakking og forhandling funker IKKE!
Diddles Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #2872 Skrevet 29. januar 2015 Ignorere funker IKKE, da har jeg inntrykk av at hun blir redd Da får jeg bare fortsette å klemme henne da...men fy søren så vanskelig det er å ikke antenne selv når en har blitt hylt og skreket til for hver minste ting siden kl 07 idag tidlig På et tidspunkt måtte jeg bare gå ut på trappa og trekke pusten, så det ikke skulle tørne for meg Det hjalp heller ikke for å si det mildt, for da trodde hun jeg gikk fra henne...hun hører jo ikke hva jeg sier heller når hun er på sitt verste, jeg sa ifra at jeg må ut og trekke frisk luft...men hun gikk helt bananas inne, så jeg måtte gå inn igjen med en gang døra gikk igjen bak meg!!
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2015 #2873 Skrevet 29. januar 2015 Huff, føler med deg! Ingen barnehage i dag heller altså?
Diddles Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #2874 Skrevet 29. januar 2015 Nesjda, 38,4 i feber Men hun er ikke sånn syk at hun ikke har krefter til det hun vil for å si det sånn
Diddles Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #2875 Skrevet 29. januar 2015 Prøver meg på trening ikveld Litt småspent, siden jeg fortsatt knasker Ibux mot vondt i hodet liksom...men jeg t.r.e.n.g.e.r å få ut litt tension MRL/ stretching ikveld med verdens beste Belle, det må jo bli bra
Diddles Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #2876 Skrevet 30. januar 2015 MRL var gudd shit, stretching var PAIN Jeg trodde at yogaen har gjort meg litt mykere i kroppen, det har den sikkert - men det der var bare vondt Blir kanskje bedre etterhvert? Hvor lurt det var å trene igår er vel spørs, tempen min ligger og vipper rundt 38 grader idag og skallebanken ligger på lur kjenner jeg For en teit og seig basselusk Ha deg ut av kroppen min!!! Det har vært litt roligere på hjemmebane idag, Liten har bare smeltet ned et par ganger, og bare 1 av de gangene var sånn helt galskap liksom..det er jo noe å for Akkurat nå sitter hun nybadet og fin i stresslessen sin () og ser på Karsten og Petra Jeg har bestukket henne med ostepop for å få 5 minutter på KG Vi skulle liksom avgårde for å se på parkett og laminat idag, men hun bare *nekt* så da får vi gå sammen imorgen..eller at jeg og kjære går en tur etter middag, så kan Storesøster passe på Liten..hvis ikke Storesøster skal på ungdomsklubben, det kom jeg på nå Jaja, da får vi ta det imorgen! Hamburgerbrød-deigen står til heving, chilikremen står på kjøl og potetene er delt opp til hjemmelaga pommesfrites - hamburgermiddag idag Matlysten er iallefall tilbake...den kunne bare holdt seg vekke Jeg og Belle pratet om spinning ikveld, og jeg har kjempelyst, for det er en ganske gøy instruktør..men jeg vet ikke om det er så lurt! Kanskje jeg skal vente til søndag og joine intervallspin med en av yndlingsinstruktørene?
Gjest Neferet Skrevet 30. januar 2015 #2877 Skrevet 30. januar 2015 Med feber høres det ikke ut som du skal på trening nei..! *strengstemme* Jeg kan godt komme på hamburgermiddag!! Ha en fin fredagskveld!
Diddles Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #2878 Skrevet 30. januar 2015 Det ble ikke trening...og middagen var kjempegod *klappesegpåmagen* På toppen av alt står hjemmelaga mandelkjernepudding og venter på meg i kjøleskapet Jeg er klar for en trip down memorylane Farmor laga verdens beste mandelkjernepudding...........barndomsminner! Åååå Neferet, det hadde vært grisaktig stas å ha deg boende så nærme at du bare kunne "stikke innom på middag"
Gjest Neferet Skrevet 1. februar 2015 #2879 Skrevet 1. februar 2015 Åååå Neferet, det hadde vært grisaktig stas å ha deg boende så nærme at du bare kunne "stikke innom på middag" Ja, det er jeg helt enig i, det er bare å komme flyttende østover med en gang! Hvordan går det med formen og humøret til Liten? LItt mindre raserianfall?
Diddles Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #2880 Skrevet 2. februar 2015 Hah, ja!!!!! Lett kommer jeg med flyttelasset! Flytter inn hos dere vi da? Det er jo bare meg...og mannen, en rett-rundt-hjørnet-tenåring og en crazybananas treåring...og en hund..ja også 5 høner Dere kommer ikke til å merke noe særlig til oss Liten er tilbake til sitt blide jeg Heldigvis, for jeg hadde ikke orka mer av det der hun holdt på med i forrige uke Mulig det har noe med at jeg fikk et klask i bakhodet og et "skjerp deg" av kjære her om dagen (ikke bokstavelig talt et slag i bakhodet altså!! Men mer et verbalt klask ) ..og jeg innser i ettertid at av både meg og Liten var det ingen av oss som var en dag over 3 1/2 år Til mitt forsvar var jeg syk og premenstruell..ogogog..*kremt* Ingen er vel feilfri, eh?! *plystrermensjeggravermegned* Men altsåååeeee, formen min også er bedre..og humøret er..*trommevirvel* på TOPP etter tidenes - nei vent; århundrets spin/ styrke time Herregud, ett øyeblikk der trodde jeg seriøst at jeg kom til å lette, fly av sykkelen og sveve rundt i rommet - så usannsynlig full av adrenalin ALT stemte!! Instruktøren *elsk* musikken *dobbeltelsk* stemningen *halleluja* ÅH!!! OMG, jeg må bare komme meg i dusjen og kjøle meg ned
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå