Diddles Skrevet 20. september 2014 Forfatter #2722 Skrevet 20. september 2014 Takk, takk og takk Bryllupsdagen gikk forbi som en helt vanlig lørdag med hekk-klipping og lek..men neste helg har vi et helt døgn for oss selv i Oslo - hotell, middag ute og shopping - da tar vi det igjen Sårt tiltrengt kjærestetid!! Det er lørdag dere..huset bærer fortsatt preg av at vaskedama omsider var her igår, og det er deilig! Liten sitter i sofaen og ser på "Bolt", jeg har cappucino i koppen og kjempestort morgenhår Om noen timer skal vi i konfirmasjon til eldste tantetrollet mitt - og i den forbindelse er det en god del jeg skal gjøre..men i 5 minutter til skal jeg nyte roen lørdag formiddag tar med seg inn i heimen vår Torsdag og fredag har vært sånne fine dager Liten er sitt sedvanlige travle jeg med et temperament som slår de fleste - men det er vi jo vant til..det håndteres med variert hell, noen ganger treffer vi spikeren på hodet - andre ganger braker himmel og helvete sammen og vi står igjen litt sånn --> og lurer på hva som traff oss Men hun er god som gull samtidig, så selv om hun sliter meg fullstendig ut så tilfører hun noe helt vanvittig fantastisk!! Med strålende høstvær og god tid til å gjøre det vi vil..sykkelturer, lek med gode venner, kritt på asfalt, høsting av egendyrkede tomater ute i hagen, høner som tutler rundt beina våre, lange gode turer til fots med vovvis...Igår var Liten en tur i bhg mens jeg fikk trent og tatt igjen litt sårt tiltrengt bestis-skravling Hentet henne tidlig og hadde allverdens med tid etterpå til lek, hagearbeid og kos - en fiiin dag! Borte er dårlig samvittighet for å levere henne i bhg mens jeg har fri, hun er der ca 4 1/2 time den dagen - det er timer jeg benytter til litt meg-tid Nå skal bær skjæres opp til minipavlova, hår skal fikses, negler legges og kortet ligger der uten så mye som en bokstav på Jeg er i kjent stil ute i siste liten med det meste, men denne gangen har jeg i det minste kjøpt kort og tatt ut penger før vi skal avgårde Ha en fin lørdag peepz
Diddles Skrevet 21. september 2014 Forfatter #2723 Skrevet 21. september 2014 Det er offisielt folkens - verden står ikke til påske!!! Jeg.har.jogga ...og det uten at jeg hadde noen i hælene som trua med å drepe meg Med sånne deiligheter på beina kan man jo ikke annet enn å løpe!! 3,5 små kilometer - men jeg jogga mesteparten (om enn litt seint innimellom ) så - kudos til meg for det Jeg utfordrer meg selv og gjennomfører - det er det viktigste Så kan det jo bare gå en vei...oppover! Idag er jeg støl som fæææ`n Jeg fikk sove frampå idag Nå skal vi ha lunsj med svigermonster før jeg og Liten stikker bort til en tidligere kollega av meg og leker (øh, jeg har tenkt å ...) litt sammen med henne og dattera hennes Det tegner til å bli en fin søndag, den skal avsluttes med et smell: solarium, spinning og hankypanky
Diddles Skrevet 21. september 2014 Forfatter #2724 Skrevet 21. september 2014 Treningstøy, joggesko, pulsklokke, ny spilleliste på spotify og refleks ligger fremme..det har klikka for meg - garantert...jeg skal ut og jogge før fuglene har begynt å glippe med øya engang imorgen Si at dere er litt imponert da, jeg trenger det - det skal gudene vite Nait nait
kisskissbangbang Skrevet 21. september 2014 #2725 Skrevet 21. september 2014 Halloo, du er så flink! Følger med på insta og blir inspirert - en kortkort stund, til latskapen tar meg igjen.
Mazilla Skrevet 22. september 2014 #2726 Skrevet 22. september 2014 Wow, jeg er imponert!! I hvert fall hvis du gjennomfører, istedenfor at du snur deg over på den andre siden og sover videre når klokka ringer Hva har du på spillelista? Trenger litt ny inspirasjon på den fronten
Diddles Skrevet 22. september 2014 Forfatter #2728 Skrevet 22. september 2014 4 km unnagjort mens resten av byen sov Jeg er så stolt!!!!! FOR en start på dagen!!
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2014 #2729 Skrevet 22. september 2014 Wow!! Jeg er imponert!! Nyt stoltheten og etter-trenings-endorfinene!!
^^Belle^^ Skrevet 22. september 2014 #2731 Skrevet 22. september 2014 Du er superduperflink! Og du har all grunn til å være stolt!
Diddles Skrevet 22. september 2014 Forfatter #2732 Skrevet 22. september 2014 (endret) Takk jenter, lite høy på meg selv idag Pga all skryten gjør jeg det kanskje til en vane!! NOT! Neida, jeg er ikke i nærheten av et løpefantom - jeg liker det helt ærlig ikke noe særlig i det hele tatt Men jeg synes jeg kan huske at dett sto på planen min over ting jeg skulle pushe meg selv til å gjøre - sammen med styrketrening uten treningsbuddy - og nå kan jeg altså hake av i begge boksene At det var litt deilig, å løpe der i tussmørket med musikk på ørene skal jeg innrømme da...men jeg blir forferdelig stiv i leggene Er det normalt? Ser på rundetida mi at for hver kilometer løper jeg seinere og seinere, og det er ikke nødvendigvis fordi jeg er så sliten sånn generelt, men beina blir akkurat som stokker Mazzi: Spillelista mi inneholder alt fra Darude til Rammstein til Britney Spears liksom Jeg rasket bare sammen noe (altfor) seint igår kveld, det funket sånn noenlunde, men den må pusses på Har du Spotify? Isåfall kan vi jo deeeele Fin dag idag, planleggingsdag med fokus på de rette tingene - jeg elsker den nye styreren vår ..om enn litt lang dag siden jeg begynte en halv time før pga varelevering og sluttet en halv time etter alle andre pga et bomba kjøkken Så sykkelturen til jobb og bort for å hente Liten utgikk, det får vi ta en annen dag! Jeg kjørte... Vel hjemme gikk vi en god tur med vovvis før vi rigget oss i sofaen med kakao, bokstavkjeks og barnetv Kjære er i Oslo - igjen August og september mnd er sånn, han er jo knapt hjemme...men, det roer seg uti oktober, så det er bare å bite tenna sammen! Nå er huset mitt og bare mitt, jeg skal ta den støle kroppen min og raske sammen lekene til Liten før jeg kræsjer på sofaen med Ipaden i fanget (og ser på Gossip Girl ) Endret 22. september 2014 av Diddles
^^Belle^^ Skrevet 22. september 2014 #2733 Skrevet 22. september 2014 Jeg blir også sinnsykt støl i leggene av å jogge! Regner bare med at det er muskler som ikke brukes så ofte på den måten...og at vi faktisk jogger feil. Jeg tror nemlig man skal jogge med lårene. I dag er det min tur for spinning og hanky panky.
Diddles Skrevet 22. september 2014 Forfatter #2734 Skrevet 22. september 2014 HVAH?? Spinning?? Uten meg?? HVORFOR?????? Bah, det er jo ikke vits i............. Heldiggrisen!!! her er det verken spinning eller hanky panky ikveld *synesfrøkteligsyndpåsegsjøl*
Diddles Skrevet 22. september 2014 Forfatter #2735 Skrevet 22. september 2014 ...hm...kanskje kompresjonsstrømper kan være tingen for stive legger? Irriterende når jeg egentlig kunne ha jogga litt til men må gi meg pga tømmerstokklegger!! Menne..hva mener du med å jogge med lårene? Jeg gjør jo nesten det siden jeg har ca verdens korteste bein
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2014 #2736 Skrevet 22. september 2014 Hvis du har verdens korteste ben, hva har jeg da...??!
Mazilla Skrevet 22. september 2014 #2738 Skrevet 22. september 2014 (endret) Jeg har spotify og deler gjerne, bare noen forteller meg hvordan! Jeg fikk min første kompresjonstights her om dagen, og gleder meg til å teste den i morgen Mine bein er forresten altfor lange. Jenter altså... Endret 22. september 2014 av Mazilla
^^Belle^^ Skrevet 23. september 2014 #2739 Skrevet 23. september 2014 Jeg har spotify og deler gjerne, bare noen forteller meg hvordan! Jeg fikk min første kompresjonstights her om dagen, og gleder meg til å teste den i morgen Mine bein er forresten altfor lange. Jenter altså... Bein kan ikke være altfor lange. Er du gal, jente? Hilsen en med medium lange/korte bein, alt ettersom. Jeg tror, og dette er bare min helt subjektive tro, at man skal løfte beina litt oppover når man løper. Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg bare løfter beina bortover (og selvsagt litt opp - noe annet ville sett svært rart ut!) når jeg jogger.
Gjest Azalea Skrevet 23. september 2014 #2740 Skrevet 23. september 2014 Hei Diddi evigheter siden jeg har vært her, men slenger innom å legger igjen en stor og håper du får en fiiin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå