Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja, sultestreik og sultestreik…På en måte! Hun har jo vært syk en 5-6 uker nå (:roll:) så det henger vel sammen med det, og i tillegg så holder hun seg for lenge før hun går på do, ergo blir magen full og avføringen hard - hun nekter å spise; og hallo ond sirkel :klaske:

De siste 3 dagene har hun spist alt hun kommer over :hoho: Igår spiste hun fiskegrateng til middag (mengder!!! :daane:), så satte hun seg ned og spiste 3 (!!) mandariner, 1 brødskive med smør og en halv banan rett etterpå :hoho: Hun er egentlig glad i det meste av "vanlig" mat, ikke så voldsom på middag, men grønnsaker, frukt, bær, yogurt, brødmat og smoothies spiser hun det meste av på en god dag :) Hun er flink å smake på ting, men liker ikke så mye av det hun smaker på :ler: Kresne barn er vanskelig, jeg har ingen andre gode råd enn å fortsette å tilby maten du ønsker han skal spise om og om og om igjen…en vakker dag så spiser han det kanskje!! Når Liten ikke spiser lager jeg smoothie og hiver oppi en eggeplomme, så vet jeg hun har fått i seg det hun strengt tatt trenger av næringsstoffer...

Jeg har vært og kjøpt krom og noe av det jævligste jeg noen gang ever har smakt; brenneslesaft :spy: Nå skal ekstra kilo med vann BORT og det samme med det usedvanlig sterke søtsuget mitt :sjenert: I tillegg skal jeg bytte p-piller i håp om at det kan få kontroll på hormontrollet i meg…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kresne unger er ikke noe gøy, nei. Og vi som har gjort ''alt rett'' i tillegg også. :riste: A er ihvertfall levende bevis på at det ofte ikke hjelper å gjøre ''alt rett''. Det skulle ikke forundre meg om M - som på en god dag får i seg en hel brødskive og ingenting mer - blir den som til slutt spiser alt. :fnise:

(Venter på sms-svar :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens søteste nissejente er levert på nissefest i bhg :rodmer: Gah, hun er bare vakker :hjerte: Jeg? Jeg skal drikke kaffien min før jeg skal leke virvelvind og gjøre unna en haug små-ærend på no time før lille vill og vakker skal hentes igjen og vi får besøk av Belle og kidsa :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Kresne unger er ikke noe gøy, nei. Og vi som har gjort ''alt rett'' i tillegg også. :riste: A er ihvertfall levende bevis på at det ofte ikke hjelper å gjøre ''alt rett''. Det skulle ikke forundre meg om M - som på en god dag får i seg en hel brødskive og ingenting mer - blir den som til slutt spiser alt. :fnise:

(Venter på sms-svar :sjenert: )

Godt at flere som har gjort "alt rett" sliter litt. If you see way I mean ;) Denne gangen ser det ut som vi har fått en kresen utgave fra begynnelsen av. Jaja, vi jobber oss framover :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeey! :hoppendeglad: Kos deg masse med familietid, jul og fridager! :bolledeig:

Gjett om jeg skal :danser: Dette er ren pur lykke tenk!!

Godt at flere som har gjort "alt rett" sliter litt. If you see way I mean ;) Denne gangen ser det ut som vi har fått en kresen utgave fra begynnelsen av. Jaja, vi jobber oss framover :)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen før dagen før dagen, og jeg er på desperat jakt etter julestemningen :lete: Ute pøser regnet ned og det er varmt nok til å være oktober :klaske: Senere ikveld kommer Storebror og Storesøster hjem, så da er vi endelig hele familien sammen - det hjelper nok på julestemningen :hjerte: I mellomtida har jeg en haug med ting å gjøre, og innimellom der vil jeg jo ha tid til å sette meg ned med Liten og se ting gjennom hennes øyne….det blir jul i år også - men ikke sånn jeg innbiller meg er den "perfekte jula" med alt på stell :fnise: Her er det mer sånn dempa belysning, støvsugde golver og grønnsåpeskåler bak sofaen :ler: Så lenge det lukter reint….. ;)

Her er evighetslista, godt å få det skrevet ned, så kan jeg stryke etterhvert:

Stryke juleduken

Ta ned julepynten fra loftet

Pynte

Støvsuge

Tørke støv (light-versjonen)

Renskrive handleliste og våge oss ut på søndagsåpne matbutikker :daane:

Levere ut julekort

Levere ut julegaver til de vi ikke skal feire med

Lage lemoncurd, karameller, salte mandler og karbonader

Kose oss innimellom slagene :hjerte:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det på scones og annet ferskt bakverk :daane: Det er amazing!!!

Åh, det høres helt fantastisk ut! Har bare prøvd det i kaker skjønner du, men det er jo så godt! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...