Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...når du sender mannen ut etter vaskemaskin :roll: Vi ble enige om en maskin til 4-5000 kr, så kommer han hjem med en Miele-maskin til 14.000 :hakeslepp: Mannfolk og sånne elektriske produkter altså :fnise: Nå er vel dette en maskin som er myemye bedre enn den vi var blitt enige om, så jeg sier bare ja takk jeg - og vasker klær som en gal :ler:

Nå: :sjokolade: og :veslejenta: Lørdag i mitt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi! :daane: Gratulerer med ny! Den bør vel få hedersplassen i stua?! :ler:

Kjenner jeg egentlig hadde blitt litt småsur... :rolleyes:

Miele er jo kjent for å være det beste da, så nå har du forhåpentligvis en maskin du kan stole på til Liten har flytta ut og vel så det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ihvertfall fått hedersplassen på badet ;) Helt utrolig stillegående maskin, jeg måtte inn og sjekke om den fortsatt gikk - og da sentrifugerte den :pls: Himla greit i.o.m at Liten sitt rom er vegg-i-vegg med badet!

Hahaha, nei sur? Det er jo han som betaler :briller2:

Jeg hadde jo mine mistanker om at han kom til å ende opp med noe annet enn det vi ble enige om...det gjør han (*kremt* ...vi...) alltid når vi skal ha sånne ting! Jeg fikk bestemme hvilken kaffemaskin vi skulle ha :nigo: og den koster mer enn vaskemaskinen "hans" :sjenert::ler: Like håpløse begge to!! Men det er greit å kjøpe kvalitet når en først skal kjøpe, som du sier så er jo dette maskiner med rykte på seg for å vare i enogenhalv evighet :skya: Nå gleder jeg meg bare til tørketrommelen ryker, for han hadde nemlig funnet en helt fantastisk tørketrommel også :hoho: Den vi har nå bråker sånn at det er ikke til å tro :daane: Måtte den snart dø...men den skal vel sikkert vare i det uendelige den da siden jeg vil ha ny :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mamma har ønsket at tørketrommelen skulle dø lenge nå. Den nærmer seg 18 år :fnise: Keep wishing ;)

Jeg gleder meg forresten til jeg skal komme på kaffe hos deg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååå, når snuppeline bestemmer seg for å sove om kveldene (neste høst kanskje? :roll: ), da hadde det vært kos å møte *Aprin* også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bedre å legge litt mer penger i ting enn å måtte kjøpe ting ofte. Kos deg med å vaske klær samtidig som du drikker nydelig kaffe :nigo:

Nå skal jeg spise frokost og nyte en kopp med latte fra maskina vår :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte lille Liten som gledesstrålende våkner om morgenen og sier: "så kjekt å sjå deg ijenn mamma" :rodmer:

Nå springer hun rundt i strømpebukse, med èn leggvarmer dratt godt opp på låret og den andre på armen, med pysjtrøye, bustehår og en bruksanvisning under armen :hoho: Bruksanvisninger er det kjekkeste som finnes - alle de bokstavene :daane: Toppen på lykke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mamma har ønsket at tørketrommelen skulle dø lenge nå. Den nærmer seg 18 år :fnise: Keep wishing ;)

Jeg gleder meg forresten til jeg skal komme på kaffe hos deg :lur:

Ååååååååååå, når snuppeline bestemmer seg for å sove om kveldene (neste høst kanskje? :roll: ), da hadde det vært kos å møte *Aprin* også :hjerte:

Da må du bare smøre deg med bittelitt tålmodighet LilleBallerina - innen to uker skulle maskinen være på plass :bolledeig: Så kan vi begynne med en date med barn, også fortsetter vi uten barn når minstejenta har bestemt seg for å sove på kveldstid :jepp: *Aprin* er sikkert med uansett kjenner jeg henne rett :ler:

Mye bedre å legge litt mer penger i ting enn å måtte kjøpe ting ofte. Kos deg med å vaske klær samtidig som du drikker nydelig kaffe :nigo:

Nå skal jeg spise frokost og nyte en kopp med latte fra maskina vår :sikle:

Ja det er jeg helt enig i, det var bare litt mye penger å bruke akkurat i denne mnd :sjenert:

Kaffemaskinen er ikke her enda, jeg må vente noen uker..i mellomtida går det mye i te, men det er ikke samme kosen! Men om to uker, da :daane: Jeg gleder meg!

Her kjører vi sokker og stilongs under strømpebuksa i dag :fnise:

Håper dagen fortsetter like bra! :)

Jeg synes det er så deilig de dagene ungene kan få styre det litt selv!! "Eg tenge jo ikke genser mamma, eg har jo denna her" *pekerpåpysjtrøya* Det er jo helt sant, jeg elsker jo å tusle rundt i myke varme klær selv...så her i huset er fridagene ganske fri, fri fra både jobb og antrekk :ler: En sterk kontrast til de tre første dagene i uka...Men det takler hun faktisk ganske bra!

Det er nydelig februar-sol ute, ikke en regndråpe i sikte :hoppe: Kjære tok med Liten og vovvis på tur, Storesøster er borte hos nabojenta og jeg har huset for meg seeeelv :strix: Bare bittelitt, men akk så deilig!! Etter middag skal vi bort til søs og kidsa på en playdate, så blir det trening og solarium for min del ikveld :nigo: Vips så var denne helga over også :overrasket: Det forundrer meg like mye hver gang at 4 dager kan gå så fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst å trene ikveld :sjenert: Aggg, motivasjonen ligger gjemt laaangt inne denne helga altså :lete: Heldigvis er viljen på plass om ikke lysten er der - dette har jeg bestemt meg for!!! Men spin intervall i en time er tungt :daane: *bitertennenesammen* belønningen er solarium etterpå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt jeg gleder meg noe helt avsindig til de får mer luft inn i spinningsalen :daane: Etter to oppvarmingssanger og 1 topp var det ikke mer luft igjen :overrasket: De lukket opp døra og begge vinduene, men skaden var allerede skjedd! Jeg gjennomførte timen, svimmel og med vondt i hodet - med en sikker tanke i knollen: ikke mer søndagsspinning før de har fått nytt ventilasjonssystem!! Det er liksom verst på søndagene, for da er salen stappfull!!

Så lav gjennomsnittspuls er det lenge siden jeg har hatt på en intervalltime: 78 %..og maxpuls på 90 % og det varte bare i noen sekund :fnise: Nei, det var tungt - men godt å tenke på at det er gjennomført, og nesten 600 kcal jeg kan trekke ifra på helgekostholdet som har inneholdt min andel sjokolade og vel så det :tunge1:

Nå; en dusj også får vi se om jeg orker å gå å sole meg...akkurat nå har jeg bare vondt i hodet!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Åh, jeg vil også ha firedagershelg! :daane: Eller vinterferie... Eller gjemmekontor... eller noe... :ler:

Håper hodet ditt ble bedre i går og at mandagen er snill med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her, dritfin på håret (!!! :hoho: det er helt sant!!!) og fryder meg over at det er lønningsdag og helg og alt på en gang :strix:

Jeg har endelig og omsider funnet frisøren i mitt liv, og på toppen av det hele er hun helt åndssvakt billig :hoppendeglad: Nå skal vi se en episode av Game of Thrones før sengetid..imorgen er det fredagsspin, solarium og familietid :hjerte: Elsk på livet mitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her, dritfin på håret (!!! :hoho: det er helt sant!!!) og fryder meg over at det er lønningsdag og helg og alt på en gang :strix:

Jeg har endelig og omsider funnet frisøren i mitt liv, og på toppen av det hele er hun helt åndssvakt billig :hoppendeglad: Nå skal vi se en episode av Game of Thrones før sengetid..imorgen er det fredagsspin, solarium og familietid :hjerte: Elsk på livet mitt!!!

Billig og flink frisør? Og så har du ikke delt henne med noen? :sjokk::fnise: Hvem er det da? Jeg vurderer nemlig å gå en smule blondisj. :sjokk: nr 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er kollegaen min :nigo:

Ooouuu, spennende med planer om å go blonde :hoppe: Det tror jeg hadde vært fint!!

Åh, da så. Jeg har forsåvidt en favoritt jeg også, men hun er svindyr. :sjenert:

Altså, det blir ikke heeelt blond da, men kanskje noe sånn:

lily-aldridge-ombre-hair.jpg

Og det er jo dødslyst til å være meg! :daane: Jeg har bare holdt meg unna striping og sånne ting før, for jeg har helt angst for at det skal bli skikkelig tydelige striper siden håret mitt er så glatt. :haar:

Jeg må bare få ''klarsignal'' (misforstå meg rett!) av mannen, det er tross alt noen tusen vi snakker om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan høre med henne om hun har tid og anledning, det er jo noen kroner å spare her - jeg betalte 600 kr for klipp og striper :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan høre med henne om hun har tid og anledning, det er jo noen kroner å spare her - jeg betalte 600 kr for klipp og striper :daane:

Vil du det? Det hadde vært helt fantastisk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...