Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Sikker på at hvis kjære leser her inne, så rister han på hodet og tenker: damer altså!

(pga alt skriveriet om forlovelse og bryllup)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærregud så mye rart man samler på! Driver å rydder på pc-pulten min og det er så mye småtterier og papirer og støv og.....jah :sukk:

Så var virkelig på tide å få rydde her. Men såå deilig å få det rent og pent :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har fått meg mann Serenity ;) Liker å kalle det boytoy jeg da ;) Alt bra me deg??

Me like the sound of that ;) Prøver å snoke på FB, men finner ingen kandidater som virkelig står frem...hint hint :P

Men så bra at du er lykkelig! Og gratulerer med samboer også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, yes, her popper de ut på rekke og rad :fnis: Neida... To er som ti er det ikke det de sier? Og 10 holder :P Skal på UL neste mandag så da finner vi ut hva som skjuler seg!

Vi har sett på Thune sin vi også, men vurdere platinum...

Hehe, ja, rart det hvordan vi blir litt tullete av bryllup ;) Men det er jo "vår" dag!

Skrivebord og kommoden ved siden av har alltid vært der vi/jeg har samlet opp de merkeligste ting. Rydder opp i det en gang i blant, men det samler seg raskt! Føler du at dere må rydde og "vaske" litt før vaskehjelpen kommer? Det føler jeg at jeg må (ikke at vi har vaskehjelp nå, men har hatt) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var det ryddig her.... deilig!

Så nå er det bare sette seg ned og jobbe litt. Må få skrevet månedsplan. Tar ikke så lang tid, men kjedelig å gjøre det på en lørdag. Men sånn er det når man bruker andre dager på å fri og på å se på ringer og spise god middag ute sammen med sin kjære ;)

Kan forresten anbefale en veldig koselig restaurant med goood mat i Oslo: Grilleriet . Vi var der og spiste på torsdag. Fikk plass ved baren, og der så man at de lagde maten. Luktet godt av grill og veldig lun og koselig stemning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, rart det hvordan vi blir litt tullete av bryllup ;) Men det er jo "vår" dag!

Føler du at dere må rydde og "vaske" litt før vaskehjelpen kommer? Det føler jeg at jeg må (ikke at vi har vaskehjelp nå, men har hatt) :P

blir egentlig ikke så tullete av bryllup ettersom vi skal ha et lite et, men jenter er mye mer "ÅÅåååhhh" og "Nååhh" osv :ler:

Ja, vi må nesten rydde før vaskehjelpen kommer, for de vasker jo bare ryddige flater. Og nå ser det veldig bra ut her i leiligheten :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh....når man skal gjøre "alt samtidig" så blir man aldri ferdig :ler:

Må henge opp klær og sette på en ny maskin før jeg skriver månedsplan...

..... og det er visst mange på FB som er veldig nysgjerrige nå på hvorfor jeg er lykkelig. Det MÅ jo være noe som har hendt :ler:

Og det blir ikke bedre når dere kommer med slike små (terge)hint overfor de som ikke vet noe :skratte:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh....når man skal gjøre "alt samtidig" så blir man aldri ferdig :ler:

Må henge opp klær og sette på en ny maskin før jeg skriver månedsplan...

..... og det er visst mange på FB som er veldig nysgjerrige nå på hvorfor jeg er lykkelig. Det MÅ jo være noe som har hendt :ler:

Og det blir ikke bedre når dere kommer med slike små (terge)hint overfor de som ikke vet noe :skratte:

Måtte inn og snoke :P *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kjære fortalt svigermor at vi skal gifte oss. Og hun hadde visst hatt på følelsen av at det kom til å skje snart :ler: Og hun var av akkurat samme oppfatning som mormor; vi gifter oss slik vi vil. Det er vår dag og ingen kan forlange at vi skal ha fest :)

Er bare den ene venninna (A) mi som kommer til å bli hysterisk hvis hun ikke blir bedt! Hun og en annen venninne var her i går, og venninne A ble snurt da jeg sa at vi kanskje ikke skulle ha noe fest :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dere som bestemmer om dere vil ha fest eller ikke. Det er deres dag! :jepp:

Brudekjolen var kjempefin forresten! :jepp:

Ringene også.. Vet dere hvilke dere skal velge?

Jeg har en hjerteformet diamant i min. :rodmer:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dere som bestemmer om dere vil ha fest eller ikke. Det er deres dag! :jepp:

Brudekjolen var kjempefin forresten! :jepp:

Ringene også.. Vet dere hvilke dere skal velge?

Jeg har en hjerteformet diamant i min. :rodmer:

Ja, det er vi som bestemmer ;)

Vet ikke hvilke ringer vi skal ha, men vi skal se litt mer på tirsdag. Tipper vi stikker på Thune og ser, for der har de både pan sine ringer og Thune har sin egen giftering-kolleksjon hvor det er mye fint.

Den brudekjolen er nydelig! Men det blir nok en enkel hvit selskapskjole eller noe. Aner ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo sjekke det ut på E-bay. :lur: Og så selge den etterpå? ;)

Tipper på at jeg stikker til Coast og finner en kjole der. Så en i vinduet i går da jeg gikk forbi :sikle:

Jeg vil gifte meg i utlandet, også ha et stort hageparty når jeg kommer hjem :)

Ja, det hadde vært noe.

hvis vi hadde hatt penger til bryllupsfest i år, så hadde vi nok kanskje gjort noe slikt vi også, men nå er det faktisk bryllupsreisen som er det viktigste og som tar pengene...med glede :lur:

Å gifte seg handler i bunn og grunn om ekteparet, ikke alle de andre. Men vi får se hva vi ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går kjøpte vi ringer :rodmer: Får de om 4-6 uker...alt for lenge til :sukk: Men den som venter på noe godt...

Vi kjøpte Pan-ringer. Vi har de som er nederst til venstre , bare at min har en diamant i tillegg. Det var de fineste ringene vi fant uten å ruinere oss :ler: Men absolutt noe jeg vil gå med i mange, mange år :jepp:

I går sendte vi mail til reiseselskapet og forhørte oss om pris på ferie. Har fått noen tilbud, så vi skal sette oss ned og drømme oss bort i bilder og beskrivelser i kveld og se om det er noe vi kunne tenkt oss...eller rettere sagt: hva har vi råd til? Maldivene ser jo bare fantastisk ut :jepp: Så spørsmålet er vel bare; skal vi ha boblebad eller jacuzzi på hotellrommet og skal vi bo på stranda eller på påler? Åååhh...for noen vanskelige valg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coast? Hvor ligger den? :)

Ååååh Maldivene er herlig!! :strix:

Så fine ringer! :rodmer:

Diamant er fint ja :) Jeg har også en diamant i ringen min :) En hjerteformet en :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coast? Hvor ligger den? :)

Ååååh Maldivene er herlig!! :strix:

Så fine ringer! :rodmer:

Diamant er fint ja :) Jeg har også en diamant i ringen min :) En hjerteformet en :rodmer:

Den coast som jeg så ligger ved Saga Kino.

Vi har vel blitt enige om hvor i Maldivene vi skal. Og det kommer til å blir så bra :-D

Jeg er ikke så opptatt av diamanter,men en liten diamant skal gå bra ;-) Har sagt klart i fra til kjære om at jeg ikke vil ha en stor diamantring...typisk forlovelsesring som mange damer har. Det synes ikke jeg er fint. Men det er meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har de bare selskapsklær der? Kanskje jeg skal stikke bortom når jeg skal til Oslo i april :)

Ååå så heldige dere er! Jeg vil også til Maldivene!! :strix:

Nei stor diamantring er ikke så fint, men en liten en er bra!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...