Xaphan Skrevet 12. august 2011 #201 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Jeg syns Linnie, Mewkid og Sofsen er de peneste av de som allerede er nevnt her. De har ikke de typiske ansiktstrekkene, som fort blir kjedelig og lite spennende. De er særegne og personligheten speiles i fjeset deres. Endret 12. august 2011 av Xaphan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. august 2011 #202 Del Skrevet 13. august 2011 Sofsen er dritkul, og enda vakrere i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 13. august 2011 #203 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg synes at.... http://karolineberget.blogg.no/ er den peneste bloggeren. Hun virker som ei jordnær og sunn jente ! Å ikke minst veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #204 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg synes at.... http://karolineberget.blogg.no/ er den peneste bloggeren. Hun virker som ei jordnær og sunn jente ! Å ikke minst veldig pen Synd hun har narviksdialekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 13. august 2011 #205 Del Skrevet 13. august 2011 Det har jeg åsså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 13. august 2011 #206 Del Skrevet 13. august 2011 Fake og billig, fordi de er pene, har fin kropp og sminker seg? Typisk kvinnfolk Du kjenner sannsynligvis ingen av de som er nevnt her over, så du kan umulig vite om de verken er billig, eller har operert inn noe i kroppen. Er vel også bare jenter som har nevnt Linnea.. Kanskje hun hadde vært litt penere med en annen personlighet, men i mine øyne er hun utrolig usjarmerende, og virker rett og slett fæl. Har ikke noe med at man sminker seg å gjøre, det er hvordan man sminker seg. Jeg synes klassisk skjønnhet er vakrere enn glammodell-skjønnhet. Skjønnhet for meg er Charlize Theron, Natalie Portman, Scarlett Johansson osv. IKKE de som er linket til her inne. Jeg sminker meg jeg også. Men når jeg sminker øyenbrynene lager jeg ikke en tynn, hard, svart strek som begynner midt over øyet. Jeg bruker lipgloss, men har ikke restylanelepper under. Jeg soler meg for å få en fresh farge, men jeg vet at jeg ikke bør sole meg så mye at jeg blir like brun som en asiat. Jeg striper håret mitt, men jeg bleker det ikke så mye at det nesten ser hvitt ut. Jeg trener og spiser sunt med regelmessige måltider, jeg sulter meg ikke og sier at andre bør gjøre det samme for å oppnå en tydelig undervektig kropp med så lav BMI at det kan føre til mangelsykdommer og benskjørhet. Jeg prøver å fremheve de trekkene jeg er fornøyd med, jeg forsøker ikke å gjøre meg til en annen enn det jeg er. Jfr før og etter-bildene av hun Kissie. Jeg synes det er forferdelig trist å se det skjønnhetsidealet som er tydelig i denne tråden. De er for meg kvinnelige versjoner av disse: http://photos-d.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v181/181/69/710675210/n710675210_982599_3707.jpg men at det har fått lov til å bli normalt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 13. august 2011 #207 Del Skrevet 13. august 2011 Har ikke noe med at man sminker seg å gjøre, det er hvordan man sminker seg. Jeg synes klassisk skjønnhet er vakrere enn glammodell-skjønnhet. Skjønnhet for meg er Charlize Theron, Natalie Portman, Scarlett Johansson osv. IKKE de som er linket til her inne. Jeg sminker meg jeg også. Men når jeg sminker øyenbrynene lager jeg ikke en tynn, hard, svart strek som begynner midt over øyet. Jeg bruker lipgloss, men har ikke restylanelepper under. Jeg soler meg for å få en fresh farge, men jeg vet at jeg ikke bør sole meg så mye at jeg blir like brun som en asiat. Jeg striper håret mitt, men jeg bleker det ikke så mye at det nesten ser hvitt ut. Jeg trener og spiser sunt med regelmessige måltider, jeg sulter meg ikke og sier at andre bør gjøre det samme for å oppnå en tydelig undervektig kropp med så lav BMI at det kan føre til mangelsykdommer og benskjørhet. Jeg prøver å fremheve de trekkene jeg er fornøyd med, jeg forsøker ikke å gjøre meg til en annen enn det jeg er. Jfr før og etter-bildene av hun Kissie. Jeg synes det er forferdelig trist å se det skjønnhetsidealet som er tydelig i denne tråden. De er for meg kvinnelige versjoner av disse: http://photos-d.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v181/181/69/710675210/n710675210_982599_3707.jpg men at det har fått lov til å bli normalt... Man må vel få sminke seg som man vil uten at man skal bli sett på som fake og billig vel? Hvis enkelte liker å bruke mye sminke må man da få lov til det. Og vil man bleke håret må man vel få lov til det og. Syns du ikke selv at det blir feil å dømme folk etter utseendet? Jeg har i denne tråden sagt hvem jeg syns er penest, og det er i mine øyne ikke mange av de andre bloggerne som er like pene som hu. Selv om hun bruker bøttevis med sminke så gjør ikke det at jeg syns at hun ser mindre bra ut. Dama er hot både med OG uten sminke. Ikkeno som er bedre enn det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 13. august 2011 #208 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Man må vel få sminke seg som man vil uten at man skal bli sett på som fake og billig vel? Hvis enkelte liker å bruke mye sminke må man da få lov til det. Og vil man bleke håret må man vel få lov til det og. Syns du ikke selv at det blir feil å dømme folk etter utseendet? Jeg har i denne tråden sagt hvem jeg syns er penest, og det er i mine øyne ikke mange av de andre bloggerne som er like pene som hu. Selv om hun bruker bøttevis med sminke så gjør ikke det at jeg syns at hun ser mindre bra ut. Dama er hot både med OG uten sminke. Ikkeno som er bedre enn det;) Helt enig i deg! Er så utrolig lei folk som dømmer andre pga åssen de kler seg, sminker seg, åssen hårfarge de har osv. Endret 13. august 2011 av Linda sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. august 2011 #209 Del Skrevet 13. august 2011 Syns folk er litt generaliserende her.. Det er da ikke slik at fordi man blogger så bruker man nødvendigvis tonn med sminke og selvbruning? Og ikke alle de som er linket til her gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #210 Del Skrevet 13. august 2011 Nå er dette muligens noe politisk korrekt, men... Å kåre den som er penest er ikke bare overfladisk, det er jo direkte dårlig gjort mot dem som ikke er pene, og som ender opp med mindre heldige beskrivelser. Er noe man hadde forventet fra fjortisjenter som nettopp har begynt på ungdomsskolen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. august 2011 #211 Del Skrevet 13. august 2011 Nå er dette muligens noe politisk korrekt, men... Å kåre den som er penest er ikke bare overfladisk, det er jo direkte dårlig gjort mot dem som ikke er pene, og som ender opp med mindre heldige beskrivelser. Er noe man hadde forventet fra fjortisjenter som nettopp har begynt på ungdomsskolen.. Ja, en hvilken blogger liker du best og hvorfor tråd hadde vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. august 2011 #212 Del Skrevet 13. august 2011 Folk liker å diskutere utseendet til andre! GET OVER IT. En personlighetstråd er da langt mer personlig, bokstavelig talt. Må da være verre å høre at man fremstår som en grusom person kontra å høre at man har litt for mye brunfarge til det falske, bleika håret sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #213 Del Skrevet 13. august 2011 Man må vel få sminke seg som man vil uten at man skal bli sett på som fake og billig vel? Hvis enkelte liker å bruke mye sminke må man da få lov til det. Og vil man bleke håret må man vel få lov til det og. Syns du ikke selv at det blir feil å dømme folk etter utseendet? Jeg har i denne tråden sagt hvem jeg syns er penest, og det er i mine øyne ikke mange av de andre bloggerne som er like pene som hu. Selv om hun bruker bøttevis med sminke så gjør ikke det at jeg syns at hun ser mindre bra ut. Dama er hot både med OG uten sminke. Ikkeno som er bedre enn det;) Ingen som nekter dem, men det ser fortsatt teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #214 Del Skrevet 13. august 2011 Men mange bloggere bruker jo normale moderate mengder med sminke? Alle er vel ikke oversmika med platina blondt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 14. august 2011 #215 Del Skrevet 14. august 2011 Sofsen er dritkul, og enda vakrere i virkeligheten Enig, hun er enda penere i virkeligheten. Da kommer også mer av personligheten hennes fram, og den er jo fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. august 2011 #216 Del Skrevet 14. august 2011 Da blir hun nesten like pen som meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #217 Del Skrevet 14. august 2011 quote name='Liquorice' timestamp='1309119736' post='9396601'] Seriøst? Det er noe veldig galt med utseendet hennes. Merkelig fjes, har hun tatt botox? Og de puppene! Måtte le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 11. september 2014 #218 Del Skrevet 11. september 2014 Ryddet for bilder som bryter med kopiretten. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #219 Del Skrevet 11. september 2014 http://www.kissies.se/ Jeg synes Stine-Marie er pen. Andenebb, ihjelbleka hår og to tonn silikon. Orginalt. Anonymous poster hash: 7031a...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #220 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg er... Anonymous poster hash: 4d374...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg