AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #81 Skrevet 25. juni 2011 Jeg begynner å lure på om waco er en innsatt i et norskt fengsel, tiltalt for et eller annet mot kvinner og derfor hater han alt som har med kvinner å gjøre. Derfor sitter han på kvinneguiden og henter opp slike tråder som dette for å få utløp for frustrasjonen sin, sinnet, og ikke minst hatet mot kvinner generelt. Bare en tanke.. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #82 Skrevet 25. juni 2011 Siden følgene av voldtekt mot kvinner er såpass alvorlige så burde straffene også vært mye høyere. Livstid er nevnt, og er faktisk fornuftig. Dessuten så burde det være mye lettere å få noen dømt, selv om ikke bevisene er der. Det burde være nok at en kvinne anmelder noen for voldtekt, for voldtektsmannen vil jo nekte uansett! Tipper også at antallet falske anklager også ville gått betraktelig ned hvis kvinner følte at de ble hørt. 3
Larsern Skrevet 25. juni 2011 #83 Skrevet 25. juni 2011 (endret) Siden følgene av voldtekt mot kvinner er såpass alvorlige så burde straffene også vært mye høyere. Livstid er nevnt, og er faktisk fornuftig. Dessuten så burde det være mye lettere å få noen dømt, selv om ikke bevisene er der. Det burde være nok at en kvinne anmelder noen for voldtekt, for voldtektsmannen vil jo nekte uansett! Tipper også at antallet falske anklager også ville gått betraktelig ned hvis kvinner følte at de ble hørt. Ja, la oss ha et rettsvesen hvor det er nok å anklage noen for en forbrytelse, uten å sette krav til bevisførsel. Idioti. (Men jeg ser du har fått poeng for det, så det er ihvertfall noen som synes det er en god idé). Endret 25. juni 2011 av Larsern
chikako Skrevet 26. juni 2011 #85 Skrevet 26. juni 2011 Ja, la oss ha et rettsvesen hvor det er nok å anklage noen for en forbrytelse, uten å sette krav til bevisførsel. Idioti. (Men jeg ser du har fått poeng for det, så det er ihvertfall noen som synes det er en god idé). Ett av de poengene var meg som kom nær plussknappen da jeg skulle trykke multisitat Gav opp og gikk og la meg istedet! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå