Pingting Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #221 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det det helt til venstre i den store boksen som er falafel? Beklager, jeg er totalt uvitende Jah! En slags kikertkaker fra midtøstenområdet. Kikerter, egg og mel om man vil, krydder, hvitløk... Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. oktober 2011 #222 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har du en oppskrift eller slumper man bare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #223 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg slumper for det meste. Men denne oppskriften ligner endel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2011 #224 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva var det andre greiene der da? Ikke falafel men det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. oktober 2011 #225 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tusen hjertelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #226 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva var det andre greiene der da? Ikke falafel men det andre? Eplekake? Jo, du skjønner: (...) *kranglete* Quinoa er en type frø, såvidt jeg husker. Kan brukes på samme måte som ris/couscous o.l. Det er mer proteiner, fiber, og mer sunne fettsyrer i quinoa. Også smaker det godt (det er viktigst). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2011 #227 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg synes det ser litt ut som ris ja. Hvor lenge må det koke da? Får man bare kjøpt det i innvandrerbutikker? Rene forhøret her jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #228 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg synes det ser litt ut som ris ja. Hvor lenge må det koke da? Får man bare kjøpt det i innvandrerbutikker? Rene forhøret her jo. Kvarter-ish. Ja, jeg kjøper det der. Man får det vel på helsekost og, men der er det overprisa som det meste andre i de butikkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2011 #229 Del Skrevet 2. oktober 2011 Der er det -ish-ordet igjen.. Ja helsekost er svindyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. oktober 2011 #230 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja helsekost er svindyrt! Ja, virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #231 Del Skrevet 2. oktober 2011 Der er det -ish-ordet igjen.. Ja helsekost er svindyrt! ish! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2011 #232 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg har enda ikke skjønt i hvilken sammenheng det brukes jeg.. noen bruker det om "sånn ca"??? eller noe.. men mener å ha hørt det i andre sammenhenger også.. Endret 2. oktober 2011 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #233 Del Skrevet 2. oktober 2011 Altså, noe av helsekosten ER ting som er bedre kvalitet etc. etc., og da kan jeg tåle at det koster mer. Men veldig mye av det er overprisa. Og endel av det fullstendig unødvendig og, men det er en annen sak. Glad jeg ikke har noen intoleranser som gjør at jeg må handle masse på sånne steder, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. oktober 2011 #234 Del Skrevet 2. oktober 2011 Men de har veldig fint utvalg da For sånne som meg, ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. oktober 2011 #235 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ish kan brukes til det meste Betyr for det meste "sånn ca" eller "noe sånt" Når kommer du på besøk? 5ish. Kommer du klokka 5? Ish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2011 #236 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ish.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. oktober 2011 #237 Del Skrevet 2. oktober 2011 Pluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. oktober 2011 #238 Del Skrevet 2. oktober 2011 -ish er genialt! Til og med regnskapsførere på jobb bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. oktober 2011 #239 Del Skrevet 2. oktober 2011 Pluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. oktober 2011 #240 Del Skrevet 2. oktober 2011 ish! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå