Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

Er det det helt til venstre i den store boksen som er falafel? Beklager, jeg er totalt uvitende :)

Jah! En slags kikertkaker fra midtøstenområdet. Kikerter, egg og mel om man vil, krydder, hvitløk... Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var det andre greiene der da? Ikke falafel men det andre? :ler:

Eplekake? Jo, du skjønner: (...)

*kranglete*

Quinoa er en type frø, såvidt jeg husker. Kan brukes på samme måte som ris/couscous o.l. Det er mer proteiner, fiber, og mer sunne fettsyrer i quinoa. Også smaker det godt (det er viktigst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klaske:

:fnise:

Jeg synes det ser litt ut som ris ja. Hvor lenge må det koke da? Får man bare kjøpt det i innvandrerbutikker?

Rene forhøret her jo. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske:

:fnise:

Jeg synes det ser litt ut som ris ja. Hvor lenge må det koke da? Får man bare kjøpt det i innvandrerbutikker?

Rene forhøret her jo. :lol:

Kvarter-ish. Ja, jeg kjøper det der. Man får det vel på helsekost og, men der er det overprisa som det meste andre i de butikkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke skjønt i hvilken sammenheng det brukes jeg.. noen bruker det om "sånn ca"??? eller noe.. men mener å ha hørt det i andre sammenhenger også..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, noe av helsekosten ER ting som er bedre kvalitet etc. etc., og da kan jeg tåle at det koster mer. Men veldig mye av det er overprisa. Og endel av det fullstendig unødvendig og, men det er en annen sak. Glad jeg ikke har noen intoleranser som gjør at jeg må handle masse på sånne steder, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ish kan brukes til det meste :opplyser:

Betyr for det meste "sånn ca" eller "noe sånt" :ler:

Når kommer du på besøk? 5ish.

Kommer du klokka 5? Ish. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...