Frigg Skrevet 2. oktober 2011 #241 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg blir så irritert når folk bruker ish...vær konkret og presis når jeg spør om ting for pokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. oktober 2011 #242 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg skal forresten lage meg falafeler i morgen den dag. Takk for inspirasjon. Berteerter ( tog du 'an? Sorry, søndagshumor) er bare sååå godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. oktober 2011 #243 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg blir så irritert når folk bruker ish...vær konkret og presis når jeg spør om ting for pokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #244 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Endret 3. oktober 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. oktober 2011 #245 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. oktober 2011 #246 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. oktober 2011 #247 Del Skrevet 3. oktober 2011 I dag har jeg kjøpt kikerter. Jeg tror det er første gang for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. oktober 2011 #248 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det skal jeg gjøre snart også! Den oppskriften på toppen her oppe ser så god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #249 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ooooh, grattis Al! Sånne hermetiske? De finnes i tørket versjon også. Litt mer jobb (må bløtlegges over natta), men billigere! Menmenmen Frigg; ish brukes jo FORDI man ikek kan svare konkret og presist! Belle: tok den. Tulledamen. --- Hjemme fra første dag i felt. Utgravningsofrene er fem kullgroper (noen meter store groper hvor man lagde kull). De ligger litt spredt rundtomkring, i et ulendt skogområde. Fint med skog og trær og alt mulig sånt på jobb altså, bare kos det, men det er også fullt av hjortelusfluer der! Fy som jeg hater de små jævlene! Fant en i håret i stad. Etter at jeg hadde dusja og vaska håret. BLÆÆÆÆÆ! Nå klør det liksom over alt! (for de som ikke vet hva hjortelusfluer er: her.) Vi fikk også selskap i felt av en liten padde. Det var helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. oktober 2011 #250 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, jeg tenkte kjøpe tørket, men de hadde ikke det der jeg var Blir uansett spennende å teste ut oppskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. oktober 2011 #251 Del Skrevet 3. oktober 2011 Æsj, for noen ekle fluer!! Sånne har vi heldigvis ikke oppe i nord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2011 #252 Del Skrevet 3. oktober 2011 Da har jeg laget meg falafeler. Og til og med blogget om det. Det ble knallgodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #253 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, jeg tenkte kjøpe tørket, men de hadde ikke det der jeg var Blir uansett spennende å teste ut oppskriften Nei, det er ikke så mange steder som har det. Innvandrersjapper for det meste, sjeldent jeg ser det i vanlige butikker. Rapporter om hvordan det gikk da? :happy: Æsj, for noen ekle fluer!! Sånne har vi heldigvis ikke oppe i nord! Ja, de er grusomme. Og de sprer seg. De har bare vært i Norge siden 80-tallet, og oppdages stadig lengre nord. Da har jeg laget meg falafeler. Og til og med blogget om det. Det ble knallgodt! Må jeg gå inn på bloggen din nå da? Hver gang jeg gjør det blir jeg jo så fordømt godtesjuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lunsj i morgen: Riskaker er en genial måte å bruke opp rester av kokt ris på. Man tar risen, har oppi litt egg (ikke for mye, det skal ikke bli bare kliss) og nok hvetemel til at det får en fast nok konsistens til at det kan formes som kaker. Stekes noen min på hver side. Riskakene har her fått besøk av vennene sine squash, paprika og kylling. De som har fest i den runde boksen er yoghurt naturell, blåbær og mandler. Og eple og gulrot er asosiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. oktober 2011 #255 Del Skrevet 3. oktober 2011 Yes, jeg skal rapportere, vet du Blir nok ikke før til helgen Å, fine lunsjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. oktober 2011 #256 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hjortelusfluer er ekle. Jeg har aldri kjøpt kikerter, men kikkerter har jeg kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. oktober 2011 #257 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. oktober 2011 #258 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dårlig humor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #259 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dårlig Fin humor.. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. oktober 2011 #260 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå