Nótt Skrevet 23. august 2011 #181 Del Skrevet 23. august 2011 Synes absolutt at du skal sende Nav-kontakten din en mail og høre med han hva han foreslår at du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. august 2011 #182 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er enig med Nótt, sende mail! Masse lykke til på jobb idag, du skal nok se det fikser seg :3 Jeg er uansett tilgjengelig fra ca tre til ca ti om det ikke skulle fikse seg :3 Og jeg stiller evt med sjokolade og plommesaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 24. august 2011 Forfatter #183 Del Skrevet 24. august 2011 Har sendt mail til Nav-kontakten min nå og ssgt ifra åssen ståa er. Dragen; jeg jobber kveld i dag og skal ha dagskift i morgen, så jeg orker nok ikke innom etter jobb. Men kan hende jeg ringer om ting blir helt jævlige og jeg trenger selskap en halvtimes tid. Håper det er ok --- Sånn i andre nyheter har jeg fått de nye brillene mine i posten. Veeeeeldig uvante. Mye tjukkere innfattning enn jeg noensinne har hatt, så plutselig er det en fysisk ramme rundt verden. Veldig sært. Også tror jeg de er litt feil i glasset... Æsj :/ Heldigvis har lensway 3 måneders returrett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 24. august 2011 Forfatter #184 Del Skrevet 24. august 2011 Nei... Skal jeg få stelt meg litt og rusle ned på kaffebaren tro. Bedre å sitte der med muligheter for sosialt enn å sitte her å glo i veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. august 2011 #185 Del Skrevet 24. august 2011 Selvfølgelig er det i orden Håper det går bra idag :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. august 2011 #186 Del Skrevet 24. august 2011 Gratulerer med nye briller. Kan jeg få se bilde av deg med de på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 24. august 2011 Forfatter #187 Del Skrevet 24. august 2011 Brillene er ubrukelige Et eller annet feil med glassene, jeg blir ekstremt svimmel av å ha de på, etter en halvtime sjanglet jeg gjennom stua med en hodepine som truet med å sprenge hodet mitt... Det gikk greit på jobb i dag. Men jeg ser ikke frem til i morgen, når jeg har åpningsvakt... Syv timer er ganske mye lenger enn fire... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. august 2011 #188 Del Skrevet 24. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 25. august 2011 Forfatter #189 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) I dag har jeg bestemt meg for at jeg skriver oppsigelse på lørdag. Blir jeg der er det bare bortkasta tid, energi, potensiale og penger. Jepp, jeg har regna på lønna mi og funnet ut at selv så mye jeg har jobbet denne måneden, så har jeg faktisk tapt penger på å jobbe fremfor å bare være på NAV-penger. Det fordi jeg har hatt mye korte kveldsskift. Men en positiv ting; Star fikk telefon fra puben for en time siden, de ba så pent om han kunne jobbe i natt. Han ville ikke dra fra meg, men jeg sendte ham ned. Selv sånn uka mi har vært, er det helt greit for meg å være alene i kveld. Godt fornøyd med meg selv der. Endret 25. august 2011 av Pixie Plaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. august 2011 #190 Del Skrevet 25. august 2011 Så bra at selvom du har det tøft nå så klarer du å sende S ned på puben. *stolt av deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 25. august 2011 #191 Del Skrevet 25. august 2011 SE PÅ HO! Legger fram en plan og utfører den så flisene fyker, jeg er megastolt av deg! Støtter oppsigelsen din veldig, og gir deg ti klemmer fordi du er så tøff og sterk! Hadde jeg vært i samme by som deg hadde jeg flate meg bakt en kake og løpt på besøk med den til deg, det fortjener du i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 25. august 2011 Forfatter #192 Del Skrevet 25. august 2011 Søt du er Scaamouche! Jeg skal innrømme at jeg har allerede gått Star til å gi meg belønning; sendte ham på butikken før han gikk på jobb, for å kjøpe en Vanilla Coke til meg. Har nå hatt den i to timer og den er ikke tom enda. En liten slurk av gangen. Namnam Jeg må forresten bare dele min nyeste sang-dille med dere: Tro det eller ei, jeg oppdaget den ikke før sist gang vi så Ringenes Herre (typ to uker siden). Skjønner ikke hvordan jeg har greid å unngå den... Men nå ELSKER jeg den. Fantastisk vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 26. august 2011 Forfatter #193 Del Skrevet 26. august 2011 Årrgh... Ikke en god dag i dag. Jeg føler meg ikke helt i form; er tung i kroppen og alt verker. Vil ikke på jobb; det er bare fire timer i dag, men i morgen er det ni timer. Kjenner jeg er så sykt lei. Og jeg skal jobbe hver eneste jævla dag fremover, med unntak av de dagene jeg er i Oslo. Er det rart i at jeg er utslitt? Jeg har ikke jobbet hver dag på ca. 3 år. Jeg er ikke klar for det enda. Jeg vil ikke på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 26. august 2011 Forfatter #194 Del Skrevet 26. august 2011 Da har jeg levert oppsigelse... Daterte den til i morgen. Sjefa tok det greit. Den offisielle forklaringen er at føttene mine er så dårlige at jeg står i stor risiko for langtidssykemelding og jeg vil gjøre bedriften en tjeneste ved å si opp istedet for å være sykemeldt Jeg har fortsatt ikke hørt noe fra NAV-kontakten min, men regner med at han tar det greit... Kommer til å sende han en lang mail på søndag og liste opp punkt for punkt hva som ikke fungerte for meg. Guuuuud, jeg gruer meg til i morgen. Ni jævla timer. Og Star hadde glemt det når han handla, så han har ikke kjøpt noe mat til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 27. august 2011 #195 Del Skrevet 27. august 2011 Veitdu hva, jeg er skikkelig stolt av deg for at du gjorde det! Det er bare bra at du tar tak i det, for det er for mye for deg. Om det faktisk hadde holdt seg på to dager i uka, så hadde det vært greit, liksom, men nei, faen, du veit >< Flinkis! Det skal du nok klare, du er flink! Motivert av at du har sagt opp^^, Om jeg rekker stikker jeg innom en tur :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. august 2011 #196 Del Skrevet 27. august 2011 Ah, tror det var bra du sa opp. Er jo ikke vits å bruke livet sitt på noe man ikke føler er særlig positivt. Så får vi håpe du finner noe annet snart, som er positivt og gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 27. august 2011 Forfatter #197 Del Skrevet 27. august 2011 SLITEN. Og det er ca. det jeg greier å kommunisere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. september 2011 #198 Del Skrevet 4. september 2011 Gratulerer med bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. september 2011 #199 Del Skrevet 4. september 2011 Gratulerer med bryllupsdagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. september 2011 #200 Del Skrevet 4. september 2011 Gratulerer med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå