Gå til innhold

Butterflies and hurricanes


Auri

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse med jobb, vennen!

Endelig blir den butikken et hyggelig sted og handle i.

:fnise:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lykkelig :hjerte: Vært så utrolig fint å ha Nótt og Mannen her. I går var vi på den engelske puben med Dragen, Mr. Panda, Kevlar og BJ. Superkos. Det er seriøst ingenting som gjør meg så glad som å ha de fine menneskene rundt meg... Og så skal jeg veldig hardt IKKE tenke på hvordan det blir til høsten, når alle er borte.

I dag må jeg sende mail til NAV-kontakten min, for å informere at jeg har fått jobb. Og så må oppvasken taes, og jeg vil gå en tur opp på Shell for å kjøpe is. Det er gørrvarmt ute, og da trenger man is.

I morgen skal pusene til dyrlegen for å ta stingene, så jeg regner med to heftig lykkelige puser når vi kommer hjem, og de får lov til å ta av seg bodyene. Selv om jeg kommer til å savne synet av tvangstrøyepuser litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew, snakk om uke som har flydd avgårde!!!!

Mandag hadde vi pusene til dyrlegen for å fjerne stingene, det gikk veldig fint. Nå løper de rundt som normalt igjen, og det er veldig fint å se! Etter dyrlegen kom Dragen og Kevlar på besøk, og vi bestemte oss for piknik i parken nede ved elva. Toget opp på Meny og kjøpte oss masse digg, bredte ut fleecetepper, spiste, skravlet, lo og sang. Fantastisk :hjerte:

Tirsdag og onsdag var jeg på jobb. Det var gøy, men også veldig slitsomt, både pga. nye ting å lære seg, angst som gjør det litt vanskelig å jobbe på slike steder, trykkende lummerhet som gir migrene og lite søvn. Så onsdagskveld skulle vi ha pannekakeonsdag med Kevlar og Dragen, men det gikk jo litt til helvete fordi jeg var ikke i form, jeg orka ikke mennesker rundt meg, var bare helt utafor. Men sånt skjer innimellom.

Torsdag hadde jeg møte med psykologen og fastlegen min (to av de beste folka i hele verden as, begge to er så fantastiske), så nå får jeg henvisning til en privatpraktiserende psykolog i nærmeste by i nabofylket (ca. tre kvarters tur med toget, men da får jeg antagelig dobbelttimer hver tredje uke), og fastlegen min er også on board med at jeg virkelig er klar for å slutte på DPS. Så det var veldig fint.

I går var det først jobb, og så pelle seg hjem for å gjøre istand til veganergrillings på kvelden (selv om det regna!). Dragen og Kevlar var her of course, sammen med RedLips, Maling, Weberus og Jay. Det var fantastisk! SYKT mye mat, alt vegansk eller vegetariansk. Dragen og Weberus stod under en røten parasoll på takverandaen og grillet mens det regnet, mens jeg, S og til dels Weberus stod for matlaging inne. Fantastiske saker.

I dag... Så er det å si farvel til Kevlar igjen. Hun reiser i natt. På mange måter blir det både verre og bedre å si hadet denne gangen. Nå veit vi at det går bra med alle, liksom. Men samtidig nå så vet jeg hvor veeeeeldig lenge det er til hun kommer hjem igjen... Men det går bra. Det er bare litt trist. Jeg er blitt så vant til å ha blondiesøsteren min her nå :hjerte:

Og resten av helga... Skal jeg bare slappe av og lade opp til tirsdag, hvor jeg har første dagen min hvor jeg skal jobbe aleine :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke full av ting og tang. Skulle ønske vi kunne treffes oftere enn vi gjør. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel vant til å ikke se alle vennene mine så ofte, siden de bor så spredt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg driver allerede og gråter ved tanken på at på tirsdag skal jeg se siste Hary Potter-filmen... Jeg var 11 når jeg leste første boka (og Dragen, det er ikke fysisk mulig at du var 11 når den første boka kom ut slik du sier, for den kom ut i 97), og det betyr 15 års kjærlighet som skal avsluttes. Det var kjipt nok når siste boka kom, men dette betyr at det virkelig er SLUTT.

Og dessuten har jeg faktisk fått håpet om at det er en ordentlig bra og verdig slutt. Del 1 var så utrolig bra, jeg tviler på at de har greid å fucke opp del 2. Kritikerne er fornøyd så langt, og der begynte tårene å trille igjen ja... Jeezez, dette kommer til å bli festlige dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TROR DU det blir trist eller? Jeg gruer meg som bare pokker, for jeg kommer til å grine gjennom hele filmen! Uff, triste saker dette her.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Se hva jeg fant tenkte på deg da jeg så denne.

JEG DØR!!! Så sinnsykt utrolig fin!!! Se for deg den i skikkelig dyp, fin flaskegrønn med sort fløyelsbånd i... :dåne: Til det røde håret mitt of course :nigo:

TROR DU det blir trist eller? Jeg gruer meg som bare pokker, for jeg kommer til å grine gjennom hele filmen! Uff, triste saker dette her.. :sukk:

Jeg skal ha med tre pakker kleenex, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, jeg er så overemosjonell for tida :ler: Det skal veldig lite til før jeg får tårer i øynene. Jeg har alltid vært lettrørt, og kan bli fuktig i øynene av de teiteste ting på film f.eks. (ikke nødvendigvis fordi det er trist, men også ting som er fine eller som jeg har et sterkt forhold til). Men den siste uka har det vært ekstremt. Sitter og leser på bussen og blir fuktig i øynene av de teiteste ting i boka jeg leser. I kveld tok kaka riktignok :ler: Vi driver og ser Grey's Anatomy sesong 7, og de har laget en "musikal"-episode. Jeg veit, det høres helt jævlig og forstyrrende ut, men det var faktisk ganske kult. Anyway, helt i begynnelsen begynner Callie å synge "Chasing cars" og jeg bare brøt spontan sammen i gråt, og etter to sekunder så hadde jeg latterkrampe samtidig fordi det var så absurd. Vet fortsatt ikke helt om jeg skal le eller gråte når jeg tenker på det :fnise:

Jeg synes det er greit at jeg er litt overemosjonell nå, det har skjedd mye store ting de siste månedene som er overveldende. Og jeg har tårer fra mange år tilbake som nok skal ut etterhvert. Men om det ikke gir seg i løpet av et par måneder tar jeg det litt mer alvorlig og gjør noe med det.

Utrolig nok greide jeg å la vær å grine i dag når jeg sa hadet til Kevlar. Jeg hadde gruet meg, men det gikk egentlig veldig fint. Selv om halve byen nok tror jeg er lesbisk nå :ler: Vi leide til bussholdeplassen, koste masse, og måtte gi avskjedsnuss. Superkoselig. Men jeg er helt sikker på at ganske mange mennesker nå tror at S er homo og at jeg er lesbisk og at vi ha giftet oss som skalkeskjul :ler:

Apropos S, så trenger jeg litt hjelp av dere til å finne et godt kallenavn til ham i boka, siden alle andre har kallenavn. Jeg vil ikke kalle ham Pus, det går greit å si det som kallenavn til vanlig, men her blir det sånn fjortissukkersøtt *rynke på nesa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr.Pix?

Soulmate?

Kjedelig kanskje, men klarer ikke komme på noe annet. *dårlig fantasi*

Har aldri tenkt på deg som lesbisk, men jeg har jo også "alltid" vist hvem du var.

Men... jo... jeg må innrømme at jeg trodde han var homo første gang jeg så ham.

Ingen som ser dere kan forresten mistenke dere for og være homo og lesbisk som har giftet dere, du skal leite lenge for og finne noen som ser mer forelska ut enn dere to.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

AWW. Jeg grein som en tulling etter at bussen kjørte fra deg forresten. Haha. :)

Jeg foreslår at S får kallenavnet Trekantbryn. Men det er jo bare meg da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes du skal kalle han for Andr-youknowwhat, men er usikker på om du syns det blir for gjenkjennelig?

(altså ikke "Andr-youknowwhat", men det andre navnet du vet :fnise: )

Endret av Scaramouche-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og Dragen, det er ikke fysisk mulig at du var 11 når den første boka kom ut slik du sier, for den kom ut i 97)

På engelsk? Anygays, jeg leste den når jeg var ti. Eller kanskje ni. Altså rundt 2000.

Apropos S, så trenger jeg litt hjelp av dere til å finne et godt kallenavn til ham i boka, siden alle andre har kallenavn. Jeg vil ikke kalle ham Pus, det går greit å si det som kallenavn til vanlig, men her blir det sånn fjortissukkersøtt *rynke på nesa*

Jeg liker også Trekantbryn, men det er litt stress. Mr. Pix er fint.

Husk at Jay og BJ er samme person, så det var brukt forskjellige kallenvan her :P Jeg regner væffal med det, da BJ også blir kalt Jayer'n :P

To og en halv time til HP! JEG gleder meg, i motsetning til alle andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scaramouche: Litt vel ltt å kjenne igjen dessverre.

Første dag på jobb aleine i dag. Skulle jobbe til tre. Fikk vite når jeg kom at neida, skulle jobbe til halv fem jeg. Fy fader da var jeg sur, at ingen hadde sagt i fra. Ellers gikk det ganske greit, jeg greide til og med å binde opp en bukett til en begravelse relativt greit.

Om to timer er det kino. På tide å finne frem Kleenexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du var sinna da ja, er jo greit å gi beskjed om sånt på forhånd. Men synes du var flink da for det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...