Gå til innhold

Butterflies and hurricanes


Auri

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i deg og søtnos :klemmer:

I dag var en veldig god dag å avreagere på gårsdagen med. Var med pappa, stemamma og brødrene i lekeland, og så på kjøpesenteret. Deilig å se alle de levende, lykkelige, bråkete barna. Jeg fant meg, utrolig nok, en bukse som satt PERFEKT, som stemamma spanderte på meg :hjerte: Buksa er riktignok 99% stretch og med strikk i livet, da :fnise: Så ikke så rart i at den passa, kanskje. Men den var fin, jeg er fornøyd med den. Så Dragen, jeg veit hvor jeg skal ta deg med på bukseshopping!

I kveld skal vi på Engelske Puben med Jobbkona og kjæresten hennes. Jobbkona (hun jobbet sammen med Star før, og var da jobbkona hans :fnise: ) flytter til Stavanger om to uker, så det er avskjedspils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte buksa på Kappahl: http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_127902_F_1.jpg slik ser den ut, men den er helt sort, ikke mørk blå. De hadde den også i en brunfarge som var ganske fin: http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_128363_F_1.jpg Men jeg liker ikke brune klær på meg selv. Kjempestretchy stoff, sånne bukser som man ikke har fått tak i på en 5-6 år omtrent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosta 299 :)

Forresten :sjokkert: Jeg var innom Change for å få målt BH-størrelsen og kjøpe en ny BH i dag... Vet dere hva slags størrelse jeg vandra ut med eller?! 70E!!!!! Wtf!!!! BHen sitter jo perfekt, men WTF!!! Jeg har trodd jeg har vært 80A liksom... :daane: Puppene mine ser seriøst gedigne ut nå :fnise:

Endret av Pixie Plaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil: Så herlig! Du trodde du hadde små pupper liksom. :erter:

Samme skjedde meg da jeg trodde jeg var 80B eller 75C, så er jeg en 70D.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jepp, samme med meg 75C/70D. Det er noe greier med at cuppen blir mindre jo smalere man er rundt. :) Så selv om 70E høres kjempegedigent ut, er det faktisk ikke det. :gjeiper: Men det føles syykt mye bedre ut med en bh som sitter riktig rundt, sant? Tenk, du har gått rundt med ti cm for mye :O

BHstørrelser er en magisk ting som man ikke burde prøve å forstå seg på, tror jeg. Litt som universet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner meg ikke på det. Jeg mener, hvis du bruke 70D, så betyr det at jeg er smalere rundt ryggen enn deg OG har større pupper enn deg. Og det har jeg jo egentlig ikke. Skjønner ingenting! :ler: Men den passer, og det er i bunn og grunn det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig fra merke til merke, og faktisk typer innenfor et merke også. Og det er faktisk ikke så lett å skjønne - tro meg jeg har prøvd i snart 10 år. Jeg bruker forresten 65E, så jeg er smalere enn deg og Kevlar rundt ryggen - tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jepp, det er ganske sprøtt. :hakeslepp:

Pix, skriv litt mer om hva du drier med om dagene, da, hvordan går nyjobben? Jeg er så nysgjerrig, men rekker skjeldent å være på skype, så den eneste kontakten jeg har med deg og dragen er jo her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, se hva jeg fant! :hoppe:

Jeg kom til å tenke på deg i dag da jeg så disse skoene på nettsiden til Lille Vinkel, og da måtte jeg bare ut på leting om du hadde ny dagbok igjen. Og jammen meg, der var du! :kyss:

Jeg rekker ikke å lese meg opp nå, men håper du har fine dager. Så kommer jeg sterkere tilbake senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Ny dagbok, hadde jeg ikke fått med meg :sjokkert:

Gratulerer så mye med ny jobb! Jobbing i blomsterbutikk kan være både kjempekos og kjempestress, spesielt før jul :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, jeg har det bra! Koselig å bli savnet :klemmer: Jeg har bare veldig travle dager for tiden :) Så da er det lite tid/energi til overs for dagboka.

Jeg trives veldig godt i jobben, det er stille dager, og timene blir veldig lange innimellom, men for det meste storkoser jeg meg. Virkelig en jobb som er mer eller mindre skreddersydd for meg. Det eneste problemet er... Det har muligens dukka opp noe som er enda mer spennende. Riktignok mer usikkert og uforutsigbart, men om det hadde gått... Wow, det hadde snudd opp ned på alle fremtidsplanene mine, men så gøy. Beklager at jeg er så kryptisk, jeg vil helst ikke gå i detaljer før jeg vet noe om hvordan det går.

Star begynte på tirsdag å jobbe på den engelske puben. Han har akkurat gått ned for å starte sin andre arbeidsdag i dag. Så i kveld blir første gangen jeg legger meg alene, hjemme, noensinne siden vi flytta sammen. Det er litt freaky, men jeg tror det skal gå fint. Worst case legger jeg meg bare på sofaen til han kommer hjem, det er ikke like big deal. Det virker som om han liker det så langt, han var kjempeoppspilt når han kom hjem på tirsdag hvertfall. Og det er virkelig et sted han blir satt pris på, i motsetning til kaffebaren...

Det skjer veldig mye for tida. Ting med mamma, ting med venninner, jobbtider som kræsjer mellom meg og Sondre, små hverdagsdramaer. Og jeg takler alt så sykt bra og på en riktig og sunn måte. Jeg er så utrolig stolt av meg selv; JEG ER FRISK! Ikke 100%, men søren ikke langt unna. Åh. Selv med alt av trøbbel og slitenhet og greier, så er livet veldig bra egentlig. Jeg er så motivert for å leve, for å ta de sjangsene som dukker opp som er once in a lifetime, uansett hvor mye stress og jobb det innebærer. Jeg er så motivert for å sitte hjemme aleine i kveld, i morra og på lørdag, for det betyr at han jeg elsker kan drive med det han elsker. Greit, det er egentlig bare i dag jeg blir alene; i morgen får jeg besøk av en ny homovenn av oss, og på lørdag skal jeg finne på noe med Dragen. Men jeg hadde likevel greid å være alene også.

Jeg er så stolt av meg selv, jeg er best :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T er reist hjem på sommerferie, gjett hvem som sover på sofaen! :fnise:

Er forresten veldig stolt av deg, du har kommet så utrolig langt! Det er veldig deilig å lese at du har det så bra, du har jobbet hardt og JEG ER SÅ STOLT AV DEG!! *gnureklemme* :hjerte: :hjerte:

Edit: DUERBEST!!

Endret av Scaramouche-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...