Gå til innhold

Butterflies and hurricanes


Auri

Anbefalte innlegg

Takk Nótt, Enigma og Wolfmoon! :klemmer:

Mindre imponert over Dragen og Kevlar, som begge glemte oss i går. Tsk tsk!

Vi hadde en veldig fin dag, brukte formiddagen på å pusle litt hjemme med ting som trengte å gjøres, støvsuge litt, skifte på senga osv. På kvelden reiste vi ut og spiste på http://restaurantosebro.no/ . Vi hadde egentlig tenkt oss over på Kafé K, der vi hadde bryllupsfesten, etterpå, for en kopp kaffe og generelt bare for å ha vært innom. Men der var det stengt for privat arrangement hele stedet gitt.

Veldig deilig dag i går. I dag skal jeg på jobb (kveldsskift), urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte dere ikke, prøvde å sende melding, men mistenker at telefonen min ikke gjør jobben sin.

Ville ikke ringe å forstyrre noe ;)

Det er typisk Kafé K desverre :C

Uansett superbra at dere koste dere ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen på etterskudd, jeg har vært mobil- og internettløs en stund så fikk ikke gratulert dere på dagen! Sorry! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hehe, søren altså, jeg glemte det ja :/ Men jeg tror jeg sa grattis til Star på facebook i forbindelse med gaven du ga ham? :sjenert: Men ja, mindre imponert over meg selv også, tenk. Bra at dere kosa dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope you did not :P hehe.

Springer ut døra for å stikke til Oslo, for siste gang nå heldigvis. Skal møte Nótt og Dragen etterpå da, så det veier jo opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidenes verste dag.

Jeg skulle jobbe kveldskift i kveld jeg.

Ti over ni om morran ringer sjefen... "Ja, er du på jobb snart eller?". Neida, jeg skulle ikke jobbe kveldsskift, jeg hadde åpningsskift. Faen. Er ute av døra på tjue minutter. Første halvtimen på jobb går greit, da løper jeg rundt og stresser med åpningsrutinene og har det travelt. Og så har jeg ikke mer å gjøre. Jeg står bak kassa og glaner tomt ut i lufta. Teller sekunder. 6 timer til jeg er ferdig. Faen.

Løper på do et par ganger for å grine. Er stressa, sliten, migrene, ikke klar for så lang dag, drittlei.

Så... Rett før tolv ringer sjefen igjen. Ikke med noen viktig beskjed, neida. Hun skulle bare sjekke at jeg holdt meg travel. For jeg satt vel ikke bak kassa og leste bok vel? Det hadde vi jo snakka om.

Nevnte jeg at her om dagen så ble den boka om blomsterbinderi jeg har sitti og kikki i når det er stille, fjerna fra butikken? Ikke det, nei. Joda. Den lå fremme en dag hun var innom, dagen etterpå var den vekk. We-hey.

Jeg ble så utrolig, utrolig sint etter at hun hadde ringt. Og fortvila og drittlei og i det hele tatt. Så jeg grein litt mer. Ringte Dragen, som er en engel og kom og holdt meg med selskap i halvannen time. Da overlevde jeg til jeg var ferdig, så løp jeg rett bort til Dragen for is og trøst og teite ting på TV.

Jeg skal egentlig jobbe i morra. Men ikke faen at jeg drar på jobb i morra. Jeg orker ikke et sekund til på det drittstedet der. Jeg er lei av å bli snakka til som en liten drittunge, jeg er lei av å slite ut kroppen min på å gjøre unyttige oppgaver, jeg er lei av å være paranoid og engestelig når jeg setter meg ned for å gi kroppen min litt av den hvilen den skriker etter. ORKER ikke. Ikke faen.

Nå skal jeg dø på sofaen resten av kvelden. Hei, Kingdom Hearts. Du skal få være bestevennen min i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemme sjefen! :kjefte:

Skjønner deg godt hvis du holder deg hjemme i morra, jeg hadde nok gjort akkurat det samme.

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra er egentlig siste dagen min. Men seriøst, bare tanken på å måtte tilbake til for å jobbe gjør meg småkvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Så barnslig av henne å ringe å spørre om du holdt deg opptatt, spesielt når hun veit det ikke har noe å si, for du slutter uansett om to dager. Synes det høres ut som trakassering. Glad du slutter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl
:klemmer: savner deg nå ass. Vil bare sitte i sofaen din og henge igjen og spille spill. Jeg har blitt skikkelig god i Tiny Wings, forresten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fredag: Skulka jobb, var på avskjedsfesten til Dragen. Tema var superhelt/superskurk, jeg var Bridezilla, Monster Bride from Hell. Var veldig gøy, var veldig koselig å se gamle Hybelnaboen (som nå har kjøpt seg hus) og resten av guttegjengen. Spilte morsom, men uhyre komplisert drikkelek. Star drakk seg veldig full, og festen ble dermed ganske effektivt ødelagt for meg når jeg måtte ta meg av ham, få han hjem og sånt. De som vet om hvordan mamma drikker innimellom skjønner nok at jeg ikke tåler så godt å måtte ta meg av veldig fulle mennesker...

Lørdag: Superdårlig. Ikke fyllesyk, men bare syk. Star er selvfølgelig på jobb, og jeg ligger hjemme i senga og gråter fordi jeg er så dårlig at jeg greier ikke reise meg. Magekramper, brekninger, så kald at jeg rista. Har skjønt i ettertid at kroppen min rett og slett var EKSTREMT sulten. Spiste alt for lite på fredag. Når Star kom hjem og fikk i meg mat, ble ting sakte, men sikkert bedre. Såeh... Lørdag skjedde det ikke så mye, for å si det sånn. Spilte Play Station og spiste is når Star dro på jobb på puben (jeg var syk, jeg ville ha is!)

Søndag: Dreit i vekkerklokker, sov til vi våknet av oss selv, i halv ett-tiden. Det var utrolig deilig, vi trengte det begge to. Ellers: Gjorde ikke en dritt. Sykt deilig.

Mandag: Hadde siste time med psykologen min. Det kjennes ikke trist ut, men jeg har ikke skjønt ordentlig enda at jeg aldri skal se henne igjen. Jeg hadde forstørret opp et av fotografiene mine på lerret, som jeg ga henne. Tror hun ble veldig glad og likte det skikkelig godt, hun satt hvertfall og funderte høyt på om hun skulle ha det hjemme eller på kontoret. Suksess!

Etterpå var vi litt rundt i byen både her og i nabobyen, fikk gjort litt nødvendige ærend som kattesand og slikt. Innen vi kom hjem kunne jeg nesten ikke gå, føttene mine var forferdelige. Så... da måtte jeg ut å gå da, bort på kjøpesenteret for å se om jeg fant de skoene jeg ønsker meg. Jepp, så langt har jeg sunket nå, for å faktisk kunne greie å gå på beina...

I dag: Skal møte svigers til en kaffe, om jeg greier å få på meg skoene mine :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å spørre om du kom hit idag sånn som vi snakka om forrige uke, men ikke stress med det sålenge sko er et mareritt :3 Har vært flink og klart å sortere masse klær, men om du vil gå gjennom ting jeg skal kvitte meg med, må det gjøres veldig snart, helst i morgen/absolutt seinest i overimorgen, for at tidsskjemaet mitt skal fønke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å komme i morgen, Star jobber hele dagen nemlig. Har en kaffedate med Chelsea sånn ett-toish, og kommer etter det, og blir til du kaster meg ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...