Auri Skrevet 4. august 2011 Forfatter #141 Del Skrevet 4. august 2011 DUEROGSÅBEST *gnureklemme tilbake* Synes det er lov å sove på sofaen... Det er litt mindre "fælt" enn å sove aleine i senga. Sove aleine i senga om morran går helt greit. Men er usikker på om jeg greier å legge meg der aleine... Nå sover jeg eksepsjonelt godt på sofaen vår og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. august 2011 #142 Del Skrevet 4. august 2011 Det innlegget varmet langt inn i hjerterota Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. august 2011 Forfatter #143 Del Skrevet 5. august 2011 Det gikk veldig fint å være aleine i går. Prøvde å legge meg på sofaen, men greide ikke slappe av der i det hele tatt. La meg i senga, sovna som en stein I dag er stakkars Star først på jobb på kaffebaren 11.30-18.00, så kommer han hjem og skal hjelpe meg å hurtigshine leiligheten og spise middag, så er det pubjobb 21.00-02.30 + stenging... Takk og lov at han har fri i morgen altså. Jeg derimot skal få besøk av Industridesigneren i dag, det blir koselig ^^ Han drar selvfølgelig snart tilbake til Oslo; enda en som drar. Industridesigneren er en homofil gutt som Star ble kjent med i våres. Han skal starte bachelor-året sitt på KHIO nå til høsten, men har i sommer, som de tre sommerne før, hatt sommerjobb på Rema 1000. Jeg synes det er skikkelig kult. Veldig mange ville blitt ganske snobbete av å gå en slik linje på KHIO, men han er skikkelig down to earth. Liker det! Btw.... Hvem har lyst til å se hva jeg har bestilt til Star i kombinert bryllupsgave/5årsgave/1 års bryllupsdaggave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 5. august 2011 #144 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. august 2011 #145 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg også! Og du, nå ble jeg såååå glad av å lese her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2011 #146 Del Skrevet 8. august 2011 J Det skjer veldig mye for tida. Ting med mamma, ting med venninner, jobbtider som kræsjer mellom meg og Sondre, små hverdagsdramaer. Og jeg takler alt så sykt bra og på en riktig og sunn måte. Jeg er så utrolig stolt av meg selv; JEG ER FRISK! Ikke 100%, men søren ikke langt unna. Åh. Selv med alt av trøbbel og slitenhet og greier, så er livet veldig bra egentlig. Jeg er så motivert for å leve, for å ta de sjangsene som dukker opp som er once in a lifetime, uansett hvor mye stress og jobb det innebærer. Jeg er så motivert for å sitte hjemme aleine i kveld, i morra og på lørdag, for det betyr at han jeg elsker kan drive med det han elsker. Greit, det er egentlig bare i dag jeg blir alene; i morgen får jeg besøk av en ny homovenn av oss, og på lørdag skal jeg finne på noe med Dragen. Men jeg hadde likevel greid å være alene også. Jeg er så stolt av meg selv, jeg er best Jeg ble så rørt nå at jeg begynte og grine.... Stolt av deg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. august 2011 Forfatter #147 Del Skrevet 10. august 2011 Gaven til Sondre: http://www.etsy.com/listing/79002669/reserved-for-miichae-because-she-is-my INGEN SIER NOE TIL SONDRE ALTSÅ!!! Ååååh jeg gleder meg sånn til å gi de til ham Helga var veldig fin! Jeg og Industridesigneren endte opp med å sitte på Puben til stengetid Drakk bare 3 øl hver da. Han sov over, så lørdag var jeg, Star og Designeren på Stockmann. Møtte først Tattoogirl, så kom det en hel haug med folk ruslende til og fra, til slutt dukka Dragen opp. Star, Dragen og jeg spiste middag hos oss. Star dro på jobb, jeg og Dragen dro på fotolocationscouting. Og endte opp på Puben Farlige saker. Søndag var vi bare hjemme og var ganske døde begge to. Og denne uka her har blitt brukt på jobbing; jeg har jobbet hver dag, kveld i går og i dag og ut uka. Star skal jobbe på Puben på lørdag, men har ellers bare kaffebaren å tenke på. Jeg er forøvrig på tredje sukkerfrie dagen, og det går veldig bra så langt! Kjempefornøyd Har aldri greid meg så lenge før. Jeg får lov til å spise boller, men ellers ingenting; ikke is, sjokolade, brus, godteri, kjeks... Nada. Skal greie en uke!!! Tenkte å gi meg selv littegrann mørk sjokolade lørdag kveld når Star er på jobb, that's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 10. august 2011 #148 Del Skrevet 10. august 2011 OMFG!! Det er de hands down RÅESTE mansjettknappene jeg har sett!! Tror nok de faller i smak ja! Du har en egen evne til å finne helt spesielle og dødskule ting, du. Litt jealous der asså. Flink til å kutte ut sukker er du og, skulle gjerne vært så flink jeg, men da ender det vel opp med at jeg ikke spiser noe i det hele tatt. Og det er ikke særlig sunt, har jeg hørt. Keep up the good work! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. august 2011 Forfatter #149 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har spesieltbestilt de mansjettknappene da, blandet 3 av designene hun hadde fra før av Så de e helt unike! Altså, det er jo ikke som om jeg har kuttet ut alt som inneholder sukker. Det er jo sukker i f.eks. youghurt og iste. Men jeg MÅ kutte ned på sukkerinntaket mitt. Jeg er (fortsatt) ikke fornøyd med vekta mi, og jeg vil ikke være blant de som begynner i februar å bekymre seg om sommeren. Jeg vil ha en livsstilsendring; først sukkerkutt, deretter røykenedkutt (jeg MÅ bli kvitt søtsuget i lang tid før jeg i det hele tatt vurderer å slutte å røyke), og så håpe jeg å få begynt på yoga etter nyttår. Denne gangen skal jeg gå ned i vekt og bli der. Kjempe, kjempe, kjempesakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 11. august 2011 Forfatter #150 Del Skrevet 11. august 2011 Har vært i skikkelig dårlig form av og på den siste uka. Svimlinger, hetetokter, kvalme, kuldetokter, hjertebank, pusteproblemer... Det har ikke vært hele tida, men her og der. Tidligere i dag var det skikkelig ille... Så i dag sa jeg fra at jeg ikke kunne jobbe i morra... Var bare såvidt jeg kom meg på jobb i dag, og Sondre måtte bli med meg for å passe på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. august 2011 #151 Del Skrevet 11. august 2011 Være hejmme og slappe av i morra du! Gaven du har kjøpt til ham er helt fantastisk! Utrolig stilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. august 2011 #152 Del Skrevet 12. august 2011 Så tøffe mansjettknapper :O Og jeg er veldig intressert i dette sukkerkuttet, jeg driver med det samme.. Det er maks vanskelig synes jeg. Kult å tenke på at dere har vært gift et år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 12. august 2011 Forfatter #153 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg har faktisk hatt fint lite problemer så langt med sukkerkuttet; fire dager overstått og so far, so good. Har aldri gått så lett før, alltid sliti sykt mye. Men nå går det fint. Det gjør meg glad. Men samtidig så har jeg en seriøs graviditetsnoia, og er litt redd for at det muligens er årsaken. Time will show. I dag er siste dagen til Teaterhippien på kaffebaren, så det har vært snakk om feiring. Har enormt lite lyst. Vil tilbringe kvelden på sofaen sammen med Star, lage noe digg mat, spille Play Station, spille kort sammen... Har ikke lyst i det hele tatt til å være sosial. Særlig ikke siden Star har nattevakt på Puben i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 12. august 2011 Forfatter #154 Del Skrevet 12. august 2011 Er så rastløs. Greier ikke sitte stille, for sliten til å gjøre noe. Det er varmt i leiligheten, så jeg har endt opp i senga, for den er i skyggen og det er ikke sofaen akkurat nå. Spiller Angry Birds og leser, men har ikke ro på meg, egentlig. Prøver å samle energi til å gjøre noe konstruktivt, men... Greier ikke. Argh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. august 2011 #155 Del Skrevet 12. august 2011 Det tror jeg er de vakreste masjettknappene jeg noen gang har sett. Og de blir bare enda vakrere når jeg vet hvor mye kjærlighet som ligger bak Jeg er imponert over sukkekuttet ditt. Har funnet ut at jeg trenger å legge om litt også, jeg har bare ikke tid akkurat nå... Håper du føler deg bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 12. august 2011 #156 Del Skrevet 12. august 2011 Særlig ikke siden Star har nattevakt på Puben i morgen. Challenge accepted, jeg har Pixievakt i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 12. august 2011 Forfatter #157 Del Skrevet 12. august 2011 Aww Du er best, Dragen ^^ Det høres veldig koselig ut. Kanskje jeg kan komme til deg denne gangen? Det er ikke det at jeg er redd for å bli ensom i morgen, egentlig. Jeg savner bare Star så veldig. Og jeg misliker sterkt at han prioriterer sosiale ting på jobben over oss Greia er at han ikke føler han har noe valg. Mens jeg tenker at sånt overhodet ikke er obligatorisk. Men men. Jeg har tatt en god del av oppvasken, handlet, og har nå store planer om å lage hjemmelaget superdigg lasagne, og så har jeg fikset dessert (jordbær med vaniljekesam. Det er litt sånn akkurat i grenseland når det gjelder sukkerkutt, kesam er sunt med maaaasse proteiner, så derfor er det lov i dag) og har planer om å fikse skikkelig date-stemning. Sånn at han får pittelitt dårlig samvittighet for å ha valgt jobb-greiene, men mest for min egen del, for å vise meg selv at jeg greier faktisk å gjøre slike ting selv om jeg er syk og sliten, uten å slite meg helt ut. Negativ ting: Oppvaskmaskinen vår funker fortsatt ikke, og nå har et rør under vasken begynt å lekke. Faen i helvete. Vi har ikke råd til rørlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 12. august 2011 Forfatter #158 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Han ble kjempeglad når han kom hjem til nesten ferdig lasagne Nå spiller vi Dominion (et kortspill) og skal snart spise jordbær. Vi koser oss. Sammen Endret 12. august 2011 av Pixie Plaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. august 2011 #159 Del Skrevet 12. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 13. august 2011 #160 Del Skrevet 13. august 2011 Høres kos ut <3 Vi kan sikkert det, men jeg må rydde og vaske litt, dvs, vaske opp, på et tidspunkt idag Sånn, før vi kommer til "bomba"-stadie her :3 Ja, vi sees jo seinere, så vi kan planlegge mer nøyaktig da :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå