Gå til innhold

Hvor syk kan man være før man bør bli hjemme fra jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Bare noe å tenke over, og kanskje litt avsporing, men man kan være syk uten å ha feber. Man skal ikke måtte tvinge seg til å dra på arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Latterlig.

Hørt om paracet?

Hørt om smittefare og dominoeffekt?

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tilbragte nettopp fredagskvelden min på jobb, fordi en kollega hadde vondt i hodet og noen måtte steppe inn, ser nå at hun har lagt ut bilde av rødvinsglasset sitt på facebook, og at hun koser seg med en film. Ganske irriterende :glare:

Slikt er avslørende. Rødvin er vel ikke det beste botemiddelet mot hodepine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det som utrolig viktig å ta alle de egenmeldingene man har krav på i året!

Jeg utnytter det MAX!!!!!!!!!! Folk på jobb er utrolig avhenging av meg også, men det driter jeg i!!!.

Jeg passer også på å ta egenmeldinger rett etter helger så jeg kan reise vekk dersom jeg ikke er syk! "GRATIS FERIE YES PLEASE"



Anonymous poster hash: 9a147...f21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det som utrolig viktig å ta alle de egenmeldingene man har krav på i året!

Jeg utnytter det MAX!!!!!!!!!! Folk på jobb er utrolig avhenging av meg også, men det driter jeg i!!!.

Jeg passer også på å ta egenmeldinger rett etter helger så jeg kan reise vekk dersom jeg ikke er syk! "GRATIS FERIE YES PLEASE"

Anonymous poster hash: 9a147...f21

Sånn er enkelte på min jobb. Like morsomt hele tida. De har faktisk strammet inn på når man kan ta ferie, fordi folk tok ut ferie på andre tider av året enn sommeren for så å ta ut egenmeldinger om det var fint vær da.

Endret av Singha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å tenke at, om det ikke er en stødig flyt av snått ut av nesen min, så går jeg på jobb.

Tar med meg en håndfull med ibux/para.

Men så er jeg svært sjeldent syk.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hodet er tungt, allmenntilstanden dårlig og jeg ofte hoster og nyser så holder jeg meg hjemme.

Har blitt spurt av forrige arb.giver om jeg hadde feber, når jeg sa at jeg ikke kunne komme pga. forkjølelse. (Jobbet blant mye folk, hadde virkelig ikke tatt seg ut å gå på jobb og være der i halvsvime)

Følte meg mistenkt for skulking, og det var så jævlig! Når jeg ringer og sier at jeg er syk, så har jeg tatt en vurdering på om jeg er så syk at jeg må være hjemme. Og det forventer jeg at blir respektert uten flere spm, jeg forventer å bli trodd.

Arbeidsmoralen min er høy, jeg sier som regel alltid ja til ekstra jobb, og jeg er fleksibel.



Anonymous poster hash: 981a6...d0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...