Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Takk Kevlar :-) helt enig!

Nå har jeg jogga ute i sola, det var herlig! Nydelig luft ute også på denne tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Og jeg er i gang igjen! Alltid optimist :) Trent styrke på hele kroppen. Gikk ned noen kilo på alle øvelser, og tok 2 sett i stedet for 3. Kjenner det veldig godt likevel, ikke rart når det er ca 6-8 mnd siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Rolig kveldsjogg for å forsøke å løse opp litt stivhet i beina, tror kanskje det virket mot sin hensikt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Takk Mala, ja, skumle greier!

Ny styrkeøkt, ble styrke på hele kroppen. Kan skrive nøyaktig hva jeg har gjort, hvis noen syns det er spennende? Hvis ikke har jeg notert det for meg selv, så er samme for meg :)

Og så ble det en liten kveldstur i sola. Deilig temperatur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

30 min på mølla etter jobb i går :) Det var herlig!

Ikke like støl etter økta i forgårs som jeg var etter sist styrketrening. Tror jeg må finne nye øvelser også, er så lei av de jeg har nå. Skal trene de i kanskje maks en mnd til og se om det skjer noe fremgang, så blir det byttings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Jo, jeg veide meg forresten i går. Jeg veide meg før jeg flytta fra Oslo, da syns jeg selv at jeg begynte å få litt vel mye lovehandles. I mars la jeg om kosten fullstendig, og nå veier jeg mindre enn jeg har gjort på mange år, i alle fall 3-4. 64 kg. Lovehandles er borte, jeg føler meg mye mer vel i stramme topper. Helt ok altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jepp :)

Vel, jeg hadde en lett treningsøkt mandag, men går på en antibiotika jeg blir veldig kvalm av. Har ikke vært på jobb de to siste dagene, men håper kanskje å klare imorgen og fredag. Idoform hjelper kanskje en smule, jeg kjenner ikke så stor forskjell egentlig.

Så kostholdet mitt de siste dagene har vært helt ødelagt :ler: Chips til frokost og lunsj, og i går hadde jeg is til middag. Hahaha. Men jeg klarer ikke så mye annet. Blir vafler til middag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Daenerys

Så hyggelig at du stikker innom og spør Surriball :)

Livet mitt akkurat nå er jobb, jobb og jobb :ler:

Og så har vi fått en søt liten pusefrøken! :) hun tar litt av tiden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Daenerys

Jeg lever, jeg er bare syk for tiden :P Av typen dette-tar-lang-tid-å-finne-ut-av. Så treningen er helt på vent, har ikke krefter til å gå tur engang for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ikke enda, men det går litt bedre :) Skal starte å trene litt forsiktig nå, type gåturer ;)

Det er bedre enn ingenting :) Gåturer er min favoritt aktivitet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre enn ingenting :) Gåturer er min favoritt aktivitet :jepp:

Jepp! Skal forhåpentligvis ta en tur i løpet av dagen. Har hatt så lite energi at jeg ikke har klart å tatt gåturer en gang, så det sier litt om hvor kjip den siste mnd har vært :P Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Skal forhåpentligvis ta en tur i løpet av dagen. Har hatt så lite energi at jeg ikke har klart å tatt gåturer en gang, så det sier litt om hvor kjip den siste mnd har vært :P Haha.

Hva er det du sliter med? Husker ikke helt, men var det noe med gluten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sliter med? Husker ikke helt, men var det noe med gluten?

Ingen vet noe som helst, skal til videre undersøkelser, men det tar tid :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...