Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest *Maja*

Lagde knekkebrød i går, men viste seg at jeg ikke tåler dem :( Kjenner det godt nå. Da tåler jeg ikke hvetestivelse heller. Aaaargh... Ikke et stort problem i seg selv, er jo greit å vite, men ikke moro når jeg kjenner det nå.

Det er vel det samme som gluten er det ikke? Tåler du rug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

De fleste tåler hvetestivelse selv om de ikke tåler gluten, men noen reagerer på det. Kommer an på hvor sensitiv man er, og jeg er tydeligvis veldig sensitiv :(

Nope, rug, spelt, hvete og bygg er no-no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

De fleste tåler hvetestivelse selv om de ikke tåler gluten, men noen reagerer på det. Kommer an på hvor sensitiv man er, og jeg er tydeligvis veldig sensitiv :(

Nope, rug, spelt, hvete og bygg er no-no.

Så kjipt da. Er jo heldigvis noen glutenfrie varianter da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Skal vi se. Fikk i meg gluten på lørdag, ergo null trening, og i dag har jeg reist. I går gikk jeg og samboeren en to-timers tur da i ren gåtid :) Bedre enn ingenting.

Imorgen og onsdag er det legetimer jeg kan bli dårlig av, så får bare se. Jeg er motivert, men blir litt paff av motgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Skjønner godt at du strever når du møter såpass mye motgang. Jeg håper du klarer å huske at det kommer til å bli mye lettere når du har blitt bedre kjent med intoleransen din :) Normaliteten vil serie etterhvert! Hilsen gudinnen av peptalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Trenger peptalk nå :P Er bare lei av null fremgang, at det hele tida er noe som kommer i veien for trening, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, Daenerys! Dette greier du! :) Det er ved å streve at man lærer mest om seg selv og hva som fungerer og ikke. Herfra kan det jo bare gå oppover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

oooog BAM, jeg er tilbake :hoppe:

Etter chili con carne til middag var kroppen klar, løp 5 km :) Gikk noen minutter her og der, men det gikk bedre enn forventet. Jihaaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Takk dere :) Ny økt i dag, og jeg ble minna på hvorfor jeg ikke trener på kvelden. Fullt!

5 min mølle

To styrkeøvelser overkropp (hadde planer om mange flere... men alt opptatt)

25 min ellipse.

Kjenner det i lårene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere :) Ny økt i dag, og jeg ble minna på hvorfor jeg ikke trener på kvelden. Fullt!

5 min mølle

To styrkeøvelser overkropp (hadde planer om mange flere... men alt opptatt)

25 min ellipse.

Kjenner det i lårene :ler:

Fullt treningssenter er alltid like gøy :ler: Man får liksom aldri kommet skikkelig i gang heller fordi det er kø over alt.

Jeg prøvde den ellipse maskinen for første gang, kjenner det veldig i rumpen av alle steder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Trening? Ja? Ja...

Jeg er rett og slett litt slapp for tiden, sover alt for lenge og greier. Må vel starte å knaske jern igjen. Har også en veldig intensiv måned foran meg, så får se om jeg får trent litt. Men jeg skal prioritere skole, må ha gode karakterer!

Må også få kjøpt meg nye joggesko for å kunne jogge noe særlig, merker at de er utjogget :) De er jo over ett år gamle, og joggesko holder et halvt år om man kun har ett par, og ett år om man har to å veksle på. Så ja. Nye joggesko forhåpentligvis neste mnd :) Er flotte området å jogge her vi bor nå, mye skogsløyper! Skal bli herlig!

Så ja, game on sånn snart. Har funnet et løp jeg skal melde meg på mot slutten av sommeren, 10K :) Med mindre jeg får beinhinnebetennelse igjen SKAL jeg klare det på under 60 min. Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Høres ut som en god plan med 10 kilometersløp. Personlig fatter jeg ikke disse halv-og-hel maratonsfolka som skal holde på en hel dag :P

Viktig med gode karakterer ja! Virker so mdu er en ganske flink student? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ja, 10K er liksom overkommelig :) så får jeg se om interessen gjør at det blir lengre i fremtiden, eller ikke :)

Tja, jeg har kommet meg inn på master, men det er jo nå det er vanskelig :ler: Merker at nivået er ett hakk opp, så jeg må faktisk jobbe nå! Tidligere har jeg bare svinset rundt og ikke brydd meg særlig (ikke flink student i det hele tatt), mens nå prøver jeg å BLI en flink student :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...