Gjest Daenerys Skrevet 11. juli 2011 #41 Del Skrevet 11. juli 2011 ...og jeg slår til med trening igjen I dag ble det styrke på treningssenteret, lenge siden jeg har vært der, men det er SÅ herlig å trene musklene! Er helt gåen etterpå, på en god måte Ble hele kroppen i dag, og klarte å øke et par av vektene. Yes! Nå blir det ikke trening før onsdag morgen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 11. juli 2011 #42 Del Skrevet 11. juli 2011 Du er så flink! Jeg har ikke satt for på treningssenteret mitt siden før mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. juli 2011 #43 Del Skrevet 11. juli 2011 Du er så flink! Jeg har ikke satt for på treningssenteret mitt siden før mai Fy fy unge dame, på treningssenteret med deg Neida, men til høsten igjen, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 11. juli 2011 #44 Del Skrevet 11. juli 2011 Så flink du er som fortsetter å trene midt i stilleste fellesferie kom meg såvidt på trening i dag selv, men det var hardt har du noen spennende sommerplaner du har lyst til å dele med oss da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. juli 2011 #45 Del Skrevet 11. juli 2011 Så flink du er som fortsetter å trene midt i stilleste fellesferie kom meg såvidt på trening i dag selv, men det var hardt har du noen spennende sommerplaner du har lyst til å dele med oss da? Nja, spennende og spennende Om en uke har jeg 3 uker ferie, og det meste av den skal brukes på Sørlandet Har ikke planer om noe utenlands før til høsten, gidder ikke å reise når det er sommer (forhåpentligvis) i Norge! Så det blir nok båtturer, grilling, venninner, familie og det man ellers gjør på ferie: ingenting (+ trening da ) Men jeg gleder meg veldig til å komme bort fra Oslo, greit nok her altså, men er ikke det samme som Sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 12. juli 2011 #46 Del Skrevet 12. juli 2011 Fy fy unge dame, på treningssenteret med deg Neida, men til høsten igjen, ikke sant? Til høsten ja! Nå er det jobb for alle penga... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #47 Del Skrevet 12. juli 2011 Her må jeg fortsette å lese, og forhåpentligvis hjelper det på motivasjonen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 12. juli 2011 #48 Del Skrevet 12. juli 2011 Flink du er! :D Hvor på sørlandet er det du skal hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 12. juli 2011 #49 Del Skrevet 12. juli 2011 Til høsten ja! Nå er det jobb for alle penga... :gjeiper: Masse jobbing her og Må gjøre det når man har sjansen! Her må jeg fortsette å lese, og forhåpentligvis hjelper det på motivasjonen min Velkommen hit! Flink du er! :D Hvor på sørlandet er det du skal hen da? Skal farte rundt litt, men holder meg mest i Kristiansands-området Nei, nå er det straks på tide å kjøre. Kjeeedelig, gruer meg allerede! Satser på litt musikk på full guffe, radio, vann... Og sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 12. juli 2011 #50 Del Skrevet 12. juli 2011 Åh, jeg syns turen sørover fra Oslo er så vakker Kjørte der tidligere i sommer, og vi hadde strålende sol hele veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. juli 2011 #51 Del Skrevet 13. juli 2011 Åh, jeg syns turen sørover fra Oslo er så vakker Kjørte der tidligere i sommer, og vi hadde strålende sol hele veien! Tja, den er helt grei Er ganske lei av veien for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. juli 2011 #52 Del Skrevet 13. juli 2011 Ny joggetur i dag, 5 km! Og jeg er fornøyd med tida, samme som når jeg trente mye i høst - 37:20. At jeg kom meg dit på under to uker aktiv trening er jeg overrasket over, men da må jeg jo gjøre noe rett! Så jeg har store planer om å fortsette som jeg gjør, som er ca: 1. økt - rolig tur 2. økt - 4x4 intervaller 3. økt - rolig tur + styrke Nå kan det bare gå raskere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 13. juli 2011 #53 Del Skrevet 13. juli 2011 For en gepard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 14. juli 2011 #54 Del Skrevet 14. juli 2011 For en gepard! Hihi, enig! Trur jeg får prøve meg på det jeg også, fordi løpeformen min er elendig om dagen. Jeg får nesten lyst til å gråte når jeg må stoppe opp etter 10 min, med tanke på at jeg glatt løp en halvtime i strekk i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. juli 2011 #55 Del Skrevet 14. juli 2011 Dere altså Nå har jeg kjørt 100 mil på ca 2 døgn. Holdt på å sovne på vei innover i dag (så dobbelt), tok min første powernap på en bensinstasjon. Har aldri trengt det før, men i dag er jeg virkelig sliten! Og jeg skal på jobb om en time Jaja, 3 dager til med jobb, så er det FERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 16. juli 2011 #56 Del Skrevet 16. juli 2011 Hurra for ferie! Håper du får godvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. juli 2011 #57 Del Skrevet 16. juli 2011 Jaaa, nå er det FERIE! Hadde planer om å jogge i dag morgen, men klarte ikke å stå opp tidlig nok. Blir nok en del trening i ferien, så det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 16. juli 2011 #58 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Gratulerer med ferie! Forstår veldig godt at du vil tilbringe den i Norge på denne tiden av året, særlig på sørlandet og så kan man heller reise når det blir kaldere her. Betyr det at du skal kjøre femti mil enda en gang nå snart? Imponerende Edit: har forresten ny dagbok, se link Endret 16. juli 2011 av Violet Hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. juli 2011 #59 Del Skrevet 16. juli 2011 Ferie! Også syns jeg at vi må få til den kaffien vi har prata om til høsten en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. juli 2011 #60 Del Skrevet 16. juli 2011 Gratulerer med ferie! Forstår veldig godt at du vil tilbringe den i Norge på denne tiden av året, særlig på sørlandet og så kan man heller reise når det blir kaldere her. Betyr det at du skal kjøre femti mil enda en gang nå snart? Imponerende Edit: har forresten ny dagbok, se link Er heldigvis ikke 50, kjørte bare masse ekstra tidligere i uka Men nærmere 40 er nok riktig. Imorgen, så jeg må nok stikke i seng ganske snart! Skal bare innom boka di først. Ferie! Også syns jeg at vi må få til den kaffien vi har prata om til høsten en gang! Deal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå