Gjest Daenerys Skrevet 10. november 2011 #341 Del Skrevet 10. november 2011 Her blir det fylla til helgen Nettopp levert semesteroppgave, så det skal feires Lykke til, jeg heier på deg! Heldig du er Sukk, hater denne oppgaven altså. Den er så begrensende!! Ellers kjenner jeg godt at jeg trente bakside lår i går, brukte 5 kilo mer på maskinen og 5 kilo mer på knebøy Gleder meg til ny trening imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 10. november 2011 #342 Del Skrevet 10. november 2011 Trening i går og i morra, DET er bra Misunner deg ikke oppgaveskriving, men fylla hadde vært noe.. langt over et år siden a mor har fått vært ute å hygga seg nå. God feiring Aramee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. november 2011 #343 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Trening i går og i morra, DET er bra Misunner deg ikke oppgaveskriving, men fylla hadde vært noe.. langt over et år siden a mor har fått vært ute å hygga seg nå. God feiring Aramee (og på tirsdag ) Du får ta deg en tur ut Ekkornet! Endret 10. november 2011 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. november 2011 #344 Del Skrevet 10. november 2011 Treneflinking! Håper oppgaven din går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 11. november 2011 #345 Del Skrevet 11. november 2011 Stå på! Du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. november 2011 #346 Del Skrevet 11. november 2011 Nja, ble ingen trening i dag Kroppen sa nei, alt for støl i bakside lår, og jeg trengte noen timer ekstra søvn. Ellers har jeg vært tålig flink med skolearbeid, det er da noe Imorra kommer mamma :D Kanskje på tide å starte å rydde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 11. november 2011 #347 Del Skrevet 11. november 2011 Nja, ble ingen trening i dag Kroppen sa nei, alt for støl i bakside lår, og jeg trengte noen timer ekstra søvn. Ellers har jeg vært tålig flink med skolearbeid, det er da noe Imorra kommer mamma :D Kanskje på tide å starte å rydde... Hehe Ja en må lytte til kroppen; og det ER tross alt helg Men rydding kan være en liten økt i seg selv det Jeg har alltid på kjempehøy musikk mens jeg spretter rundt og vasker og styrer Blir fort brent bort noen ekstra kalorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. november 2011 #348 Del Skrevet 11. november 2011 Hehe Ja en må lytte til kroppen; og det ER tross alt helg Men rydding kan være en liten økt i seg selv det Jeg har alltid på kjempehøy musikk mens jeg spretter rundt og vasker og styrer Blir fort brent bort noen ekstra kalorier Er såpass sliten at det går veldig sakte, ingen høy musikk. Er veldig veldig trøtt, slik blir det i eksamensperioden. Helt utslitt, men må bare fortsette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. november 2011 #349 Del Skrevet 14. november 2011 Hjemmeeksamen levert, og jeg er veldig sliten etter ekstremt lite søvn pga stress. Har ikke hatt mulighet til å trene for å bekjempe stresset, men skal ta turen imorgen selv om det er dagen før eksamen. Sliiiiten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. november 2011 #350 Del Skrevet 14. november 2011 Så godt å ha det levert da! Nå kan du endelig slappe av Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 14. november 2011 #351 Del Skrevet 14. november 2011 Hjemmeeksamen levert, og jeg er veldig sliten etter ekstremt lite søvn pga stress. Har ikke hatt mulighet til å trene for å bekjempe stresset, men skal ta turen imorgen selv om det er dagen før eksamen. Sliiiiten! Så deilig å være ferdig med hjemmeeksamen! Gratulerer med overstått Neste eksamen går sikkert bra den også, og jeg tror trening er bra. Det er viktig å koble av litt rett før eksamen også, man må jo faktisk ha litt tid til å prosessere alt man har lært! Når er du ferdig med eksamensstresset for i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. november 2011 #352 Del Skrevet 14. november 2011 Så godt å ha det levert da! Nå kan du endelig slappe av Nyt det! Nei, kan ikke slappe av med eksamen på onsdag og mandag om en uke Så deilig å være ferdig med hjemmeeksamen! Gratulerer med overstått Neste eksamen går sikkert bra den også, og jeg tror trening er bra. Det er viktig å koble av litt rett før eksamen også, man må jo faktisk ha litt tid til å prosessere alt man har lært! Når er du ferdig med eksamensstresset for i år? Siste eksamen er 12. desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. november 2011 #353 Del Skrevet 16. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 16. november 2011 #354 Del Skrevet 16. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. november 2011 #355 Del Skrevet 16. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. november 2011 #356 Del Skrevet 16. november 2011 Hang in there! Vi heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. november 2011 #357 Del Skrevet 17. november 2011 I know the feeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. november 2011 #358 Del Skrevet 17. november 2011 Takk dere, trengte klemmene. En tilbake til dere alle sammen Drittdag i går, men nå har jeg sovet ut, gjort en bodyrock trening (med link til hvilken økt), og nå er det frokost, dusj, og lesing før jobb Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. november 2011 #359 Del Skrevet 18. november 2011 Med lite tid disse ukene skipper jeg treningssenteret en del og trener heller en økt med Bodyrock hver dag Trente denne økta i dag, tuuungt! Svetter som en gris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 18. november 2011 #360 Del Skrevet 18. november 2011 Hei, du har jo dagbok jo! Fant den nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå