Gjest Daenerys Skrevet 26. oktober 2011 #301 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dagens økt ble styrke på hele kroppen, endelig fikk jeg tatt beina igjen! To uker siden sist, herlig Joggingen ble innimellom styrketreningen, noe som ikke kommer til å skje igjen Tungt å jogge etter styrke på beina! Pleier jo å jogge først, men ingen møller var ledige. Uansett, fikk jogget i 10 min i 9 km/t, som er litt raskere enn normalen. Det gikk bra! Ser ut som at jeg trygt kan legge meg der neste uke Godt med litt fremgang. Fredag blir det intervaller, uhuu. Nei, nå er det litt lesing (eller avslapning) før jeg skal ha mat med mamma som er i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. oktober 2011 #302 Del Skrevet 26. oktober 2011 Som du trener da, kjempeflink er du Hvis jeg hadde satt mølla på 9 km/t tror jeg at jeg hadde smelt i veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. oktober 2011 #303 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg vant over intervallene i dag! Gåing 3 min, lett jogg 7 min, så kjørte jeg på. Intervallhastighet ble 9,5, passet bra. Fullførte 4x4 med masse melkesyre. Trappa ned i ca 10 min. Etterpå ble det styrke hele kroppen, men ikke mye på beina, de var allerede ganske slitne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. oktober 2011 #304 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ukesoppsummering: Tirsdag: 6,15km jogg Onsdag: 4 km jogg + styrke hele kroppen Fredag: 5,55 km + styrke hele kroppen Lørdag: 3,78 km jogg Totalt: 19,5km Tror det er rekord! Hadde ikke planlagt joggetur i dag, men det er såå nydelig høstvær her! Nå skal jeg hoppe i dusjen, lese litt, og planlegge hva jeg skal gå med på fest i kveld. Imorgen håper jeg på en lang tur med samboeren God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 29. oktober 2011 #305 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bra uke Nå angrer jeg litt på at jeg gikk inn her, fordi det får meg til å tenke at jeg mååå komme ordentlig i gang med treningen igjen, nå som jeg egentlig skulle nyte første sofasliting på leeenge men jeg har kuttet ut månedskortet og går over alt, det er da noe Gøy med fest, og gøy å planlegge antrekk! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 29. oktober 2011 #306 Del Skrevet 29. oktober 2011 19,5 km på en uke?! Yaiks, før jeg vet ordet av det jogger du mila lett som bare det! *legge seg selv i hardtrening* Kos deg på fest i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. oktober 2011 #307 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bra uke Nå angrer jeg litt på at jeg gikk inn her, fordi det får meg til å tenke at jeg mååå komme ordentlig i gang med treningen igjen, nå som jeg egentlig skulle nyte første sofasliting på leeenge men jeg har kuttet ut månedskortet og går over alt, det er da noe Gøy med fest, og gøy å planlegge antrekk! Kos deg! Ikke meningen å gi dårlig samvittighet. Bra at du går overalt, det er nok ganske god trening i seg selv! 19,5 km på en uke?! Yaiks, før jeg vet ordet av det jogger du mila lett som bare det! *legge seg selv i hardtrening* Kos deg på fest i kveld! I know, vet ikke hvor det kom fra. Kanskje jeg klarer mila på under 65 min før jul? Det hadde vært fint, men er litt urealistisk tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. oktober 2011 #308 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fy søren, du er flink til å trene! Jeg blir veldig insipirert, tror jammen jeg skal prøve å bli bedre venn med mølla snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 30. oktober 2011 #309 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ukesoppsummering: Tirsdag: 6,15km jogg Onsdag: 4 km jogg + styrke hele kroppen Fredag: 5,55 km + styrke hele kroppen Lørdag: 3,78 km jogg Totalt: 19,5km Tror det er rekord! Hadde ikke planlagt joggetur i dag, men det er såå nydelig høstvær her! Nå skal jeg hoppe i dusjen, lese litt, og planlegge hva jeg skal gå med på fest i kveld. Imorgen håper jeg på en lang tur med samboeren God helg! ! Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 30. oktober 2011 #310 Del Skrevet 30. oktober 2011 Totalt: 19,5km Tror det er rekord! Jeg bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. oktober 2011 #311 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fy søren, du er flink til å trene! Jeg blir veldig insipirert, tror jammen jeg skal prøve å bli bedre venn med mølla snart Er ikke så flink, har bare fått dilla Mølla er min venn! ! Du er flink! Jeg bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. oktober 2011 #312 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, da starter opptakten til eksamen. Har lest i hele kveld, og fra nå av blir hvert ledige øyeblikk lesing til eksamen, bortsett fra når jeg jobber, sover, spiser, og trener. Jeg må rett og slett trene for å få sove - heller en time på trening enn to timer uten å få sove. Stresset gjør meg søvnløs... Gleder meg til 13. desember, da er det jul (nesten, da er det bare jobbing) Så jeg planlegger trening tirsdag, onsdag, fredag, og kanksje søndag. Har forresten gått 7 km med samboeren i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 31. oktober 2011 #313 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, da starter opptakten til eksamen. Har lest i hele kveld, og fra nå av blir hvert ledige øyeblikk lesing til eksamen, bortsett fra når jeg jobber, sover, spiser, og trener. Jeg må rett og slett trene for å få sove - heller en time på trening enn to timer uten å få sove. Stresset gjør meg søvnløs... Gleder meg til 13. desember, da er det jul (nesten, da er det bare jobbing) Så jeg planlegger trening tirsdag, onsdag, fredag, og kanksje søndag. Har forresten gått 7 km med samboeren i dag Ja eksamenstiden min har i grunn begynt, det gikk opp for meg at jeg kun har 3 uker før neste eksamen! Og denne uken kommer til å ryke med i desperat oppgaveskriving, så da har jeg to uker Jeg skal gjøre mye for å slippe å droppe treningen fremover, jeg sover så mye bedre når jeg er utslitt etter trening Håper turen var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. oktober 2011 #314 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du er kjempeflink! Er jammen glad jeg er ferdig med eksamensslitet :gjeiper: Hva slags jobb skal du ha i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. oktober 2011 #315 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja eksamenstiden min har i grunn begynt, det gikk opp for meg at jeg kun har 3 uker før neste eksamen! Og denne uken kommer til å ryke med i desperat oppgaveskriving, så da har jeg to uker Jeg skal gjøre mye for å slippe å droppe treningen fremover, jeg sover så mye bedre når jeg er utslitt etter trening Håper turen var fin! Turen var kjempefin, nydelig vær og godt selskap Du er kjempeflink! Er jammen glad jeg er ferdig med eksamensslitet :gjeiper: Hva slags jobb skal du ha i jula? Skal jobbe der jeg vanligvis jobber, har fast deltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. november 2011 #316 Del Skrevet 1. november 2011 15 min fartslek og styrke på armer, rygg, og litt mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. november 2011 #317 Del Skrevet 1. november 2011 Hva vil fartslek si? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 1. november 2011 #318 Del Skrevet 1. november 2011 15 min fartslek og styrke på armer, rygg, og litt mage Fartslek som i oppvarming? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. november 2011 #319 Del Skrevet 1. november 2011 Jepp. Jogga i forskjellige tempoer, noen min på 12, litt på 10, 8, 11 osv. Ikke helt som intervaller, mer jogg det du orker og føler for og det ble dagens oppvarming ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 2. november 2011 #320 Del Skrevet 2. november 2011 Stå på med lesingen! Er helt enig i at man skal prioritere trening i eksamensperioden, jeg har alltid følt at det har gått best på eksamen de semestrene jeg har vært fornuftig nok til å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå