redchilli Skrevet 17. juli 2011 #61 Del Skrevet 17. juli 2011 Deilig med ferie Da har du ekstra mye tid til trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. juli 2011 #62 Del Skrevet 17. juli 2011 Deilig med ferie Da har du ekstra mye tid til trening Vurderer klippekort på det lokale treningssenteret faktisk Nå er jeg fremme og har helt ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 17. juli 2011 #63 Del Skrevet 17. juli 2011 Åh, ferie er deilig! Jeg er faktisk glad for at jeg ikke jobber fulltid i sommer, men får noen dager innimellom hvor jeg kan være ute og nyte sola... Hvor lenge skal du være bortreist da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. juli 2011 #64 Del Skrevet 17. juli 2011 3 uker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. juli 2011 #65 Del Skrevet 18. juli 2011 Håper du får en kjempefin ferie! Hvordan er været hos dere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 19. juli 2011 #66 Del Skrevet 19. juli 2011 Skriv om du gjennomfører noen ferietreninger da:) Jeg skal 2 uker til spania hvor det er meldt nærmere 40, så treningen ser svært lite lys ut.. Huff og huff! Ikke at jeg ikke kan unne meg selv litt fri, men problemet er at det er så beinhardt å starte opp igjen.. også vil jeg ikke miste formen jeg er i nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 19. juli 2011 #67 Del Skrevet 19. juli 2011 Her drukner vi snart i regnet, så det er lite trening utendørs akkurat nå Men jeg skal kaaanskje på treningssenter i kveld eller imorgen, spørs om jeg finner ut at treningstidene, og om vi får besøk av annen familie. Ikke helt lett når jeg ikke kan jogge ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 19. juli 2011 #68 Del Skrevet 19. juli 2011 I dag har jeg gått ca 5-6 km på shopping med mamma, fant kjole og pumps til et bryllup om noen uker! Alt på tilbud, og alt kan brukes senere også Må lære meg høye hæler nå, er bare å hoppe i det Ellers blir det trening i morgen, og på fredag skal ei venninne vise meg frivekter, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 19. juli 2011 #69 Del Skrevet 19. juli 2011 Shopping er fantastisk trening Jeg har også trent litt shopping i dag. Nye høst sko og litt småting... Kos deg med trening i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. juli 2011 #70 Del Skrevet 20. juli 2011 Da ble det en intervalløkt i dag! 4 min jogging x 3 min gåing 3 ganger, hadde planer om fire, men det begynte å regne Jogget hardt når jeg jogget, så jeg kjente det godt Trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 20. juli 2011 #71 Del Skrevet 20. juli 2011 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. juli 2011 #72 Del Skrevet 20. juli 2011 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 21. juli 2011 #73 Del Skrevet 21. juli 2011 Trening Skulle ønske jeg følte det på samme måte som deg! Er riktignok mer motivert enn på lenge, men langt i fra frelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 21. juli 2011 #74 Del Skrevet 21. juli 2011 Ja, jeg skulle også ønske at jeg var der om dagen stå på og nyt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 21. juli 2011 #75 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg tror ikke at jeg skriver hjerter rundt trening helt ennå, men jeg syns det kommer seg! ... og shopping er da god trening det, svidde av noen lapper i dag jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. juli 2011 #76 Del Skrevet 21. juli 2011 Skulle ønske jeg følte det på samme måte som deg! Er riktignok mer motivert enn på lenge, men langt i fra frelst Er inne i en veldig god periode hvor jeg merker progresjon, håper det holder seg slik lenge Ja, jeg skulle også ønske at jeg var der om dagen stå på og nyt det I will! Jeg tror ikke at jeg skriver hjerter rundt trening helt ennå, men jeg syns det kommer seg! ... og shopping er da god trening det, svidde av noen lapper i dag jeg også! Hehe, fant du noe fint? Jeg digger pumpsene mine, de er flotte! Må bare klare å gå på dem først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 21. juli 2011 #77 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvordan ser pumpsene ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. juli 2011 #78 Del Skrevet 22. juli 2011 Bra det er flere som mener dette trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 22. juli 2011 #79 Del Skrevet 22. juli 2011 Kjøpte meg akkuratt noen fine nye sko jeg, men desverre i en str for stor! Skriiik ut hvis noen vil ha dem! I størrelse 38 eller 39 tror jeg, orker ikke opp å skjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 23. juli 2011 #80 Del Skrevet 23. juli 2011 Hehe, fant du noe fint? Jeg digger pumpsene mine, de er flotte! Må bare klare å gå på dem først Jeg fant i utgangspunktet dyre kjoler, som var satt ned til 70 % ! Kupp kupp! Men jeg føler jeg har funnet meg nok klær for en god stund framover nå, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå