Gjest Daenerys Skrevet 19. mai 2013 #1141 Del Skrevet 19. mai 2013 Takk Nikee, håper du har hatt en flott helg selv Hadde en rolig 17. mai, besøkte forlovedens besteforeldre som bor nærme, og var en tur i byen. Deilig å ha en slapp dag! Ellers opptatt med mye, og har fått i meg ting jeg ikke tåler denne helga, så har vært dårlig i forgårs og er dårlig nå. Kjipt! Men nå er det siste innspurt denne eksamensperioden, skal bli godt å bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 20. mai 2013 #1142 Del Skrevet 20. mai 2013 Så fint at du hadde en flott 17. mai! Er innleveringa den 22. den siste dette semesteret? I så fall - så deilig å bli tidlig ferdig! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. mai 2013 #1143 Del Skrevet 20. mai 2013 Jepp, det er siste! Nå er resten opp til meg, jeg jobber jo fra nå av med masteroppgaven i ett år fremover... Hjelpes. Så i løpet av sommeren må jeg få gjort en del Du er snart ferdig med masteren, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 26. mai 2013 #1144 Del Skrevet 26. mai 2013 Tenk å ha et helt år på masteroppgaven Jeg har bare ett semester, etter jul. Kjenner det kommer til å bli en stor prøvelse! Er du blitt frisk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 26. mai 2013 #1145 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Arrangert fest for samboeren, derfor jeg har vært fraværende Har gått i ett denne uka, er utrolig sliten. Innlevering + jobb + festplanlegging og stress! Men i dg kan jeg slappe av, og det gjør jeg Ett semester ja, hvor lang er oppgaven da? Og antall studiepoeng? Jeg ville startet å planlegge før jul! Jeg er vel ganske frisk vil jeg si Endret 26. mai 2013 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 26. mai 2013 #1146 Del Skrevet 26. mai 2013 Den skal være på 80-100 sider, oppgaven er 30 ECTS her Jeg reiser på utveksling nå til høsten, så skal vi begynne å skrive hvis alt blir godkjent i løpet av februar. Vi får 6 måneder på oss fra den dagen vi har signert kontrakten og den blir godkjent sammen med veileder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 27. mai 2013 #1147 Del Skrevet 27. mai 2013 Jepp, det er siste! Nå er resten opp til meg, jeg jobber jo fra nå av med masteroppgaven i ett år fremover... Hjelpes. Så i løpet av sommeren må jeg få gjort en del Du er snart ferdig med masteren, ikke sant? Ja, på fredag var det bare tre uker igjen til innleveringsfristen! Yikes! Ble det en bra fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. mai 2013 #1148 Del Skrevet 27. mai 2013 Den skal være på 80-100 sider, oppgaven er 30 ECTS her Jeg reiser på utveksling nå til høsten, så skal vi begynne å skrive hvis alt blir godkjent i løpet av februar. Vi får 6 måneder på oss fra den dagen vi har signert kontrakten og den blir godkjent sammen med veileder. Oi, det er mye på så kort tid altså! Men det klarer du garantert, du er kjempeflink Ja, på fredag var det bare tre uker igjen til innleveringsfristen! Yikes! Ble det en bra fest? Festen ble fantastisk Alle var veldig fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. mai 2013 #1149 Del Skrevet 27. mai 2013 Samboeren, som ikke er den mest romaniske (i språk-form), klarte i stad å lire fra seg at han gleder seg til jeg blir kona hans Aww. Av og til kommer det noen smådrypp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 27. mai 2013 #1150 Del Skrevet 27. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. juni 2013 #1151 Del Skrevet 2. juni 2013 Livet er litt busy for tiden Men i dag har jeg solt meg på verandaen vår, har hengt opp bilder i stua (endelig er stua omtrent ferdig, mangler bare lysekrone i taket!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 9. juni 2013 #1152 Del Skrevet 9. juni 2013 Noen ganger har man det bare alt for travelt til å oppdatere Hvordan har uken din vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. juni 2013 #1153 Del Skrevet 9. juni 2013 Vetduhvavetduhvavetduhva? Jeg fikk B på det faget du vet! Hadde regna med toppen en C, så jeg er fryktelig overraska, men veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. juni 2013 #1154 Del Skrevet 9. juni 2013 Wow, kjempebra!!! Det er godt jobba :D Uka mi har vært travel, og jeg kræsjet på onsdag. Gikk bra altså, men fikk en støkk. Skal se om jeg kommer meg en tur til legen imorgen, ryggen murrer litt. Greit for sikkerhets skyld. Ellers har jeg starta i ny sommerjobb, og skal på intervju til enda en sommerjobb imorra. Det går unna her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 9. juni 2013 #1155 Del Skrevet 9. juni 2013 Kræsjet som i nedtur eller kræsjet som i kræsjet med bilen? Lykke til på intervju i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. juni 2013 #1156 Del Skrevet 9. juni 2013 Kræsje som i kræsje med bilen. I 100 km/t. Hadde litt englevakt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 9. juni 2013 #1157 Del Skrevet 9. juni 2013 Herregud! Jeg håper alt går fint, jeg regner jo med det siden du skriver - men likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 9. juni 2013 #1158 Del Skrevet 9. juni 2013 For en utrolig skummel opplevelse! Så godt at det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. juni 2013 #1159 Del Skrevet 9. juni 2013 Gikk veldig, veldig bra altså Veldig stor flaks, skal en tur til legen imorgen bare for å forsikre meg om at alt er ok. Ellers skal jeg kanskje ta en liten joggetur etterpå! På tide å komme i gang igjen Merker jeg skal fokusere mye på kjernemuskulatur i sommer, for jeg fant ut hvor viktig det var på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. juni 2013 #1160 Del Skrevet 9. juni 2013 Så heldig du var da uhellet først var ute:) Godt å høre det gikk bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå