Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Nei, og mer skal det bli i dag, satser på minst 5 km :) Kombinert med et kosthold som endelig fungerer, har funnet ut av hva jeg tåler og ikke :) Nå har jeg det fint.

Ha en flott søndag du også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å gå turer er bare utrolig koselig synes jeg! Blitt virkelig gla i å gå jeg i det siste, foretrekker det til det meste av offentlig transport faktisk nå om dagen. Bare det er behagelige nok sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og mer skal det bli i dag, satser på minst 5 km :) Kombinert med et kosthold som endelig fungerer, har funnet ut av hva jeg tåler og ikke :) Nå har jeg det fint.

Ha en flott søndag du også :D

Så bra du har funnet et kosthold som passer! :jepp: Det hjelper veldig på! Håper du hadde en fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Går bra :) Fikk i meg noe jeg ikke tålte i går, det var litt kjipt, men går bra nå :)

Her er planen å rydde hus, gå tur, og slappe av etter noen travle dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Sitter med hjemmeeksamen nå, men skal snart ta en gåtur i det minste :)

Sliter litt med treningsmotivasjonen for tida. Jeg har liksom gått ned 4 kilo, uten å mene det, og nå er jeg helt ærlig ganske fornøyd med kroppen. Det må nok en del styrke til fremdeles, men jeg er kun motivert for å gå tur og kanskje jogge etterhvert :P Får ta det som det kommer. Jeg hører på kroppen, som er litt sliten for tida rett og slett.

Håper å være i full sving med trening igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hjemmeeksamen! Er det en sånn lang tredagers greie, eller? :)

Bra du lytter til kroppen, den har jo fått gjennomgå litt i det siste. Turer og jogging er jo god mosjon det, da. Er det ikke 30 min gange hver dag som skal til for å ha en god helse, i følge ekspertene? Absolutt ikke noe man blir kjempesprek av, men nok til å vedlikeholde helsa, visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Så kult at du er fornøyd med kroppen! Synes du skal ta tida til gode, det er ikke noe stas å trene når man ikke har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det er en 5-dagers greie, som selvsagt innebærer at jeg må jobbe nå i helga :/ Teit gjort!

Surribal, ja, den har jo fått gjennomgå litt. Er blitt flink til å gå, i dag ble det 1t og 15 min i sola med samboeren :) Nesten 7 km med oppoverbakker og nedoverbakker.

Kevlarsjäl - Jeg har i alle fall blitt kvitt lovehandles, og det er fint ;) Kanskje jeg skal ta et bilde?

Motivasjonen kommer nok tilbake. Må bare vente til jeg har råd til nye joggesko, tør ikke jogge før det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nikee

Bilde :duskedame:

PS: kjenner veldig godt til det å få i seg noe man ikke tåler, man blir jo helt slått ut (hvis vi har samme reaksjonsmønster). Sist jeg fikk i meg noe, kunne jeg kjenne det 3 uker(!) etterpå! :sukk:

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Bilde :duskedame:

PS: kjenner veldig godt til det å få i seg noe man ikke tåler, man blir jo helt slått ut (hvis vi har samme reaksjonsmønster). Sist jeg fikk i meg noe, kunne jeg kjenne det 3 uker(!) etterpå! :sukk:

Sitter med hjemmeeksamen, bilde kommer etterpå :ler:

Jeg har (muligens) planer om å forsøke en brødskive, men jeg vet ikke om jeg tør. Har forresten ikke cøliaki, legen skjønner nada, men merker seg at det er hvete (i alle fall) jeg ikke tåler :) Fikk i meg noe sist jeg skulle reise, det ble en lite koselig tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er jo bra det ikke er cøliaki, da! Tarmtottene fungerer som de skal og mindre kreftfare :) selvom det er litt merkelig at du allikevel ikke tåler hvete...

Jeg stemmer også for bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har vært innom her gitt :sjenert:

Håper eksamen går bra og at motivasjonen kommer snikende etterhvert :)

Det er forresten ingenting som er bedre enn at du er fornøyd med egen kropp da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Etter masse god mat og dag fant vi ut at vi hadde energi til trening, så vi har trent begge to :-)

Og jeg jogga raskere enn jeg noensinne har gjort før, en km/t raskere enn vanlig! Happy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Men det er jo bra det ikke er cøliaki, da! Tarmtottene fungerer som de skal og mindre kreftfare :) selvom det er litt merkelig at du allikevel ikke tåler hvete...

Jeg stemmer også for bilde!

Selvsagt bra at det ikke er tarmtotte-skader, men det hadde vært ok med diagnose uansett :) Men jeg klager ikke altså!

Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har vært innom her gitt :sjenert:

Håper eksamen går bra og at motivasjonen kommer snikende etterhvert :)

Det er forresten ingenting som er bedre enn at du er fornøyd med egen kropp da! ;)

Ferdig med én eksamen, bare én igjen, så er det masterskriving hele veien! Har det bare bra ellers, er så glad for at det begynner å bli varmere ute, og at jeg ser noen små lys i enden av tunellen av og til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...