Gjest Daenerys Skrevet 12. mars 2013 #1061 Del Skrevet 12. mars 2013 Hehe, det er helt i orden ikke mange som spiser glutenfritt med mindre de må Kjøpte brød i byen i dag, ordentlig grovt et. Mmm. Ja, jeg føler meg veldig mye bedre Nå må jeg bare bli kvitt denne forkjølelsen, så er jeg klar til å trene igjen!! Har vært nok kjepper i hjulene for treningen min det siste året med beinhinnebetennelse®, sykdom og dritt, nå er det min tur til å få til noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2013 #1062 Del Skrevet 13. mars 2013 Håper forkjølelsen slipper taket fort så du får kommet i gang igjen! Godt å høre at ihvertfall magen spiller mer på lag med deg nå, kan tenke meg det i seg selv er en lettelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. mars 2013 #1063 Del Skrevet 15. mars 2013 Immunforsvar til salgs! Litt skrøpelig. Ofte halsvondt, og langvarige infeksjoner noen ganger i året. Smitter ikke samboeren som alltid har jernhelse. Gr... Har seriøst lyst til å ta mandlene altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. mars 2013 #1064 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg tok mandlene pga hyppig halsbetennelse. Pleide å ha halsbetennelse 1-3 ganger i året, og halsvondt 4-5 ganger i året. Etter at jeg tok mandldne har jeg ikke hatt EN ENESTE halsbetennelse, og forkjølesene mine er mye mildere:) Anbefales^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. mars 2013 #1065 Del Skrevet 16. mars 2013 Ja, forkjølelsene går nesten alltid rett til halsen og lungene. Husker ikke sist jeg hadde en forkjølelse som gikk lett over. Tror ikke det hadde skjedd om ikke mandlene hadde vært så dust... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 16. mars 2013 #1066 Del Skrevet 16. mars 2013 Welcome to the cold club! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. mars 2013 #1067 Del Skrevet 16. mars 2013 Takk Maja Tror nok det blir en legetur på mandag, virker ikke som at dette gir seg av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 22. mars 2013 #1068 Del Skrevet 22. mars 2013 Går på en heftig penicillin-kur, men begynner å føle meg bedre Lite trening da, men kostholdet kommer seg faktisk uavhengig av treningen. Første gang det skjer. Godteri er vanskelig da. Sjokolade blir jeg dårlig av om jeg spiser litt for mye, og vet ikke hvor grensa går. Tror egentlig én bit er en for mye... Men men. Chips er jeg lei av allerede... Og det er liksom chips og sjokolade det går i når jeg spiser godteri. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 24. mars 2013 #1069 Del Skrevet 24. mars 2013 Gått en times tur i dag i det nydelige været Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 25. mars 2013 #1070 Del Skrevet 25. mars 2013 Hei, Grattis som moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. mars 2013 #1071 Del Skrevet 25. mars 2013 Takk! Nå har jeg jo en fornuftig grunn til å henge her Jobber en del med master-greier for tida, men gleder meg til å starte å trene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. mars 2013 #1072 Del Skrevet 28. mars 2013 1 times gåtur i dag også Mye bakker her vi bor, så halvparten av turen var oppoverbakke. Siste dag på penicillin også, skal bli godt å bli ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. mars 2013 #1073 Del Skrevet 29. mars 2013 Ny gårtur i det nydelige været, 40 minutter, hvorav halvparten av turen var heftige oppoverbakker. Puster og peser meg frem, gleder meg til å få tilbake kondisen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 29. mars 2013 #1074 Del Skrevet 29. mars 2013 Så flink du er! Er det like fint vær sørpå som her? Blå himmel og nydelig påskevær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. mars 2013 #1075 Del Skrevet 29. mars 2013 Ja, er helt fantastisk her! Sol hver eneste dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. april 2013 #1076 Del Skrevet 1. april 2013 På onsdag "smeller" det! Tilbake til trening, og jeg GLEDER meg. Endelig frisk fra sykdom, nå er det på tide å få energien tilbake, og det tror jeg at treningen vil hjelpe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 2. april 2013 #1077 Del Skrevet 2. april 2013 På onsdag "smeller" det! Tilbake til trening, og jeg GLEDER meg. Endelig frisk fra sykdom, nå er det på tide å få energien tilbake, og det tror jeg at treningen vil hjelpe med Så bra at du er frisk igjen Skal nok bli godt å kjenne at kroppen får jobbet litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 2. april 2013 #1078 Del Skrevet 2. april 2013 På onsdag "smeller" det! Tilbake til trening, og jeg GLEDER meg. Endelig frisk fra sykdom, nå er det på tide å få energien tilbake, og det tror jeg at treningen vil hjelpe med Åh, så deilig! Det blir nok bra Må ikke ta deg ut alt for mye til å starte med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 5. april 2013 #1079 Del Skrevet 5. april 2013 God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. april 2013 #1080 Del Skrevet 6. april 2013 Lagde knekkebrød i går, men viste seg at jeg ikke tåler dem Kjenner det godt nå. Da tåler jeg ikke hvetestivelse heller. Aaaargh... Ikke et stort problem i seg selv, er jo greit å vite, men ikke moro når jeg kjenner det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå