Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Hehe, det er helt i orden :klem: ikke mange som spiser glutenfritt med mindre de må ;)

Kjøpte brød i byen i dag, ordentlig grovt et. Mmm.

Ja, jeg føler meg veldig mye bedre :) Nå må jeg bare bli kvitt denne forkjølelsen, så er jeg klar til å trene igjen!! Har vært nok kjepper i hjulene for treningen min det siste året med beinhinnebetennelse®, sykdom og dritt, nå er det min tur til å få til noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Håper forkjølelsen slipper taket fort så du får kommet i gang igjen! Godt å høre at ihvertfall magen spiller mer på lag med deg nå, kan tenke meg det i seg selv er en lettelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Immunforsvar til salgs! Litt skrøpelig. Ofte halsvondt, og langvarige infeksjoner noen ganger i året. Smitter ikke samboeren som alltid har jernhelse.

Gr... Har seriøst lyst til å ta mandlene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg tok mandlene pga hyppig halsbetennelse. Pleide å ha halsbetennelse 1-3 ganger i året, og halsvondt 4-5 ganger i året. Etter at jeg tok mandldne har jeg ikke hatt EN ENESTE halsbetennelse, og forkjølesene mine er mye mildere:)

Anbefales^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ja, forkjølelsene går nesten alltid rett til halsen og lungene. Husker ikke sist jeg hadde en forkjølelse som gikk lett over. Tror ikke det hadde skjedd om ikke mandlene hadde vært så dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Går på en heftig penicillin-kur, men begynner å føle meg bedre :) Lite trening da, men kostholdet kommer seg faktisk uavhengig av treningen. Første gang det skjer.

Godteri er vanskelig da. Sjokolade blir jeg dårlig av om jeg spiser litt for mye, og vet ikke hvor grensa går. Tror egentlig én bit er en for mye... Men men. Chips er jeg lei av allerede... Og det er liksom chips og sjokolade det går i når jeg spiser godteri. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Takk! :) Nå har jeg jo en fornuftig grunn til å henge her :ler:

Jobber en del med master-greier for tida, men gleder meg til å starte å trene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

1 times gåtur i dag også :) Mye bakker her vi bor, så halvparten av turen var oppoverbakke. Siste dag på penicillin også, skal bli godt å bli ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ny gårtur i det nydelige været, 40 minutter, hvorav halvparten av turen var heftige oppoverbakker. Puster og peser meg frem, gleder meg til å få tilbake kondisen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! :) Er det like fint vær sørpå som her? Blå himmel og nydelig påskevær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

På onsdag "smeller" det! Tilbake til trening, og jeg GLEDER meg. Endelig frisk fra sykdom, nå er det på tide å få energien tilbake, og det tror jeg at treningen vil hjelpe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Maja*

På onsdag "smeller" det! Tilbake til trening, og jeg GLEDER meg. Endelig frisk fra sykdom, nå er det på tide å få energien tilbake, og det tror jeg at treningen vil hjelpe med :)

Så bra at du er frisk igjen :) Skal nok bli godt å kjenne at kroppen får jobbet litt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig! Det blir nok bra :) Må ikke ta deg ut alt for mye til å starte med da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Lagde knekkebrød i går, men viste seg at jeg ikke tåler dem :( Kjenner det godt nå. Da tåler jeg ikke hvetestivelse heller. Aaaargh... Ikke et stort problem i seg selv, er jo greit å vite, men ikke moro når jeg kjenner det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...