Gjest Daenerys Skrevet 29. mars 2013 #381 Del Skrevet 29. mars 2013 gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #382 Del Skrevet 30. mars 2013 gratulerer så mye!!! Takk Håper bare det holder seg der denne gangen Gratulerer som moderator, det har jeg ikke fått med meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 30. mars 2013 #383 Del Skrevet 30. mars 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #384 Del Skrevet 30. mars 2013 Takk, Surriball! Jeg er ganske bekymret den gangen her, naturlig nok - først et ekstrauterint svangerskap og så en SA... Men, third time's the charm, sant? Har ingen symptomer ennå, annet enn at jeg er veldig sliten, men det er jeg jo stort sett alltid på grunn av sykdommen min. Testene har gått fra "Gravid 1-2" på onsdag til "Gravid 2-3" på fredag, så HCG stiger i alle fall. Håper bolla holder seg i magen den gangen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 30. mars 2013 #385 Del Skrevet 30. mars 2013 Det lover jo bra! jeg skal krysse alt av fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. mars 2013 #386 Del Skrevet 30. mars 2013 Krysser alt jeg også Nå har du fortjent et langt svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 4. april 2013 Forfatter #387 Del Skrevet 4. april 2013 Her er alt bra! Målte HCG på tirsdag (4+6, 20 DPO) til 3200, og i dag var den steget til 7400 (5+1, 22 DPO) Kan nesten virke som om det er to Bolla Pinnsvin der inne, men vi får vente til ultralyd neste fredag for å se. Er så utålmodig, vil ha UL i morgen! Har ikke så plagsomme symptomer ennå, men noen er det jo. Puppene mine bytter på å være ømme eller helt normale, jeg er trøtt eller har søvnproblemer annenhver natt, jeg blir kvalm av ost men har såååå lyst på ost!, jeg er superoppblåst (seriøst, olabuksene mine passer ikke ) og jeg har sinnssyke humørsvingninger Men det er så verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 4. april 2013 #388 Del Skrevet 4. april 2013 Godt å høre! Er HCG veldig høyt da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 4. april 2013 Forfatter #389 Del Skrevet 4. april 2013 Det er ikke urovekkende høyt, men høyere enn det som er forventet når jeg ikke er lenger på vei enn det jeg er. Men for alt vi vet kan Bolla ha blitt unnfanget fire dager tidligere (lite sannsynlig, for jeg merket veldig tydelig at jeg hadde eggløsning ) eller det kan være to der inne. Vi tar det som kommer vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 5. april 2013 Forfatter #390 Del Skrevet 5. april 2013 Åhjelpes, puppene mine har vokst ut av bh'en i løpet av natta! De er ømme, men ikke konstant vonde, bare...større. Skal ikke klage, har jo brukt 75H tidligere, så at jeg ikke passer 75D lenger er ikke krise, men allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. april 2013 #391 Del Skrevet 5. april 2013 Håper de ikke blir like store som de var da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 5. april 2013 Forfatter #392 Del Skrevet 5. april 2013 Og nå har det dukket opp noen herlige humørsvingninger... Mannen vil ikke kjøpe pizza til middag, og alt jeg har lyst på er pizza originale med pepperoni og oliven. Han bare ser på meg og lurer på om jeg "er sikker på det da", på en sånn måte som liksom sier at "du trenger egentlig ikke pizza, finn noe annet", og jeg blir frustrert og sur og lei meg og irritert og føler meg overkjørt og undermined og ender opp med å sitte i sofaen og grine fordi jeg ikke får pizza til middag. Herlige greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 7. april 2013 #393 Del Skrevet 7. april 2013 Nå har jeg lest igjennom dagboken din. Du har jammen vært uheldig! Nå håper jeg bolla klorer seg fast, det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 7. april 2013 Forfatter #394 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Nå har jeg lest igjennom dagboken din. Du har jammen vært uheldig! Nå håper jeg bolla klorer seg fast, det har du fortjent! Takk Vi har hatt litt uflaks, så vi satser på at alt går som det skal den gangen her. Skal på ultralyd på fredag og da hååååper jeg vi får se hjerteslag Endret 7. april 2013 av Aramee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 8. april 2013 #395 Del Skrevet 8. april 2013 Gratulerer Aramee :D her må jeg jammen følge med Leste fort gjennom dagboken din, og du har vært veldig uheldig, så denne gangen har jeg bestemt at alt skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 12. april 2013 Forfatter #396 Del Skrevet 12. april 2013 Vi har vært på ultralyd i dag og..... der så vi hjerteslag! Ble satt tilbake fra 6+2 til 5+5, fordi embryoet var så lite (bare litt over 2 mm), men jeg har utviklet morkake og hjertet slo, så vi håper alt ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. april 2013 #397 Del Skrevet 12. april 2013 Gratulerer sååå mye med Bolle i ovnen spennende altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 12. april 2013 #398 Del Skrevet 12. april 2013 Gratulerer! Da er vi like langt på vei foreløbig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. april 2013 #399 Del Skrevet 12. april 2013 Har falt helt av dagboka di forresten, og guri malla her var det skjedd mer enn mangt på både godt og vondt! Gratulerer så mye med fantatstisk vekttap og vellykka operasjoner blandt annet! Og etter å ha lest om hvor uheldig prøvestart dere hadde, unner jeg deg virkelig et godt og langt svangerskap! Så herlig med et hjerte som banker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 12. april 2013 #400 Del Skrevet 12. april 2013 Ååååååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå